Příspěvků: 17, poslední: 1.3.2015 23:15:2259620.Oleje, mazání ...
Dobrý den,
potřeboval bych pořádně promazat bowden náhonu tachometru, už jsem měl 3 a všechny se hned ukroutily (Made in Hungary). Vždycky jsem tam do bowdenu tlačil olej, ale myslím, že to chce spíš vazelínu. Nemáte nějakou fintu, jak ji do toho bowdenu nacpat? (A-00)
Děkuji
natlačíš ju kalamitkou,,, ale neodporúčam ju tam dávať, má veľký odpor, a lanko sa v nej poriadne krútiť nebude,,,, ja som si takto premazal spojku a šla ťažšie ako predtým
[Velorex]
(1.3.2015 23:15:22)
taky jsem takhle kdysi ukroutil dva nahony za sebou. Pak jsem zjistil ze se pridira tachometr.
[Davy_]
(1.3.2015 22:36:26)
já si dám to injekční stříkačky obyčejnej převoďák, na stříkačku dám jehlu, co s ní plnim barvy do tiskárny a namažu to jak nic.
[Karlos559]
(1.3.2015 19:13:21)
nekupuj madarský náhony. mají zinkový konce, a stojí za hovno. Lepší jsou slovenský, sice tam jsem jen plastový matice,ale konec na lanku je ocelovej,a vydrží.
[monty]
(28.2.2015 22:18:01)
různý nepřirozený ohyby bowdenu tomu lanku určitě taky neprospějou, o to víc je lanko namáhaný kor na krut
[Marlboro]
(28.2.2015 22:08:27)
Nakapej tam převoďák, kterej tam patří, a nemůže bejt problém. V opačným případě je problém buď v nekvalitním bowdenu anebo v tom budíku.
[Ota]
(28.2.2015 22:00:19)
leju olej stříkačkou tak dlouho dokud neteče spodem, nechám okapat a jezdím. Když mám bowden s lankem z obou stran zaletovaným, tak to namočím na den do oleje ať si to v klidu olej natáhne, pak zase okapu a není problém.
[buudulinek]
(28.2.2015 13:01:46)
WD40 - Water Displacement - není olej tak to spíš ne, já mažu bowdeny olejem na zbraně RemOil a rozhejbal jsem takhle i starý zarezlý.
[70CB750]
(28.2.2015 12:26:39)
Náhon tachometru de krásně promazat. Dělám to tak že odšroubuji jednu stranu (buď u tachometru nebo u mechanizmu) lanko celé vytáhnu z bowdenu ven promažu buď olejem nebo vazelínou a zas ho vráím.
[Rassel]
(28.2.2015 10:01:09)
A00 do bowdenů ne! Jednou jsem namazal spojkové lanko touto vazelínou a strašně to zvýšilo odpor. Bylo to hrozně tuhé a páčka se sotva vracela. Molyka je dobrá volba, případně jako nejlepší řešení je sprej na bowdeny. Po prostříknutí bowdenu tímto sprejem a přípravkem mám spojku lehkou, že ji mačkám 2 prsty
[Vomi]
(28.2.2015 8:52:09)
Na náhon jsem vždy používal jakýkoliv řidší olej, co byl zrovna po ruce a nikdy žádný problém..ten bych v tvém případě hledal spíš v přidřeném mechanismu tachometru, který zkrátka klade příliš velký odpor. Ánulanulkou to podle mě spíš zhoršíš, bo je to takový lepidlo, že samo o sobě bude náhon namáhat mnohem víc, než kdyby byl mazaný jen olejem.
[z477]
(28.2.2015 8:12:58)
sem jednou utěsnil náhon tachometru silikonem a o mazání bovdenu se staral převodový olej . po generálce sem použil korkový špunt a funguje to taky :-) Jen sigma přestala ukazovat správně díky ulomenému kabelu jak se furt vrtal v vyhřívání .
[kocourluk]
(28.2.2015 7:47:16)
Do injekční stříkačky dám molyku a technický benzin. Protřepu a vstříknu do bowdenu. Benzin dopraví molyku po celém bowdenu a odpaří se, molyka zůstane a maže.
[pmr]
(27.2.2015 23:18:05)
Používám olej pro šicí stroje a jízdní kola a spokojenost. :-)
[Čezeta - rider]
(27.2.2015 23:11:11)
u náhonu tachometru zkontrontrolujte-promazejte mechanismus na předním kole, divné že se vám ukrotily 3 bowdeny v krátkém čase.
[dejvV]
(27.2.2015 22:50:32)
do bowdenu mazivo ve spreji (WD44). když jsem jezdil CrossContry na kole, tak bowdeny měly teflonovou vložku a mazaly se sprejem s přídavkem teflonu, bránící proti vydření. pokud trváte na vazelíně, tak zahřít do injekční stříkačky, ale stejně splní účel jakýkoliv olej co je po ruce.
[dejvV]
(27.2.2015 22:48:35)