Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4158733
Online: 788
Přihlášených: 4
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Honza (Js)
grošák
Sukin
Kuba z Neve
z477
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Tažné na PAva
[Honza (Js)]
(8.3.2015 16:48:01)
Příspěvků:
4
, poslední:
9.3.2015 20:21:17
59689.
Informace
Zdravím. Potřebuju pár informací k výrobě tažnýho. Z jakých trubek se dělalo původní tažný? Bylo to dostatečně tuhý? Jak má být vysoko vidlička na připojení PAva? Děkuju za odpovědi.
Pokud to uděláš z tohohle materiálu, tak silnější nepotřebuješ:
http://www.bor.cz/svarovani/katalog_trubky.htm
Svařovat to jde CO2 bez předehřevu (lámal jsem to na lisu a ok), akorát si teď nevzpomenu na označení drátu, bylo to na svarforu. Když bys to nemohl najít, napiš.
[grošák]
(9.3.2015 20:21:17)
Teď se taky chystám, na výrobu tažného, buď uplně nového nebo předěláním originálu, taky abych ho mohl mít namontované společně s tou moderní přiblblou značkou.
[Sukin]
(9.3.2015 12:50:36)
osa křižáku má bejt 45 cm nad zemí
[Kuba z Neve]
(9.3.2015 11:48:14)
Origo byly trubky 18mm (hlavní oblouk) a 16mm (vzpěry). Pro nenáročné ježdění dostačující, jinak lépe silnější viz zde
http://www.motobike.cz/ostatni/pav/index.htm
.
[z477]
(9.3.2015 7:14:01)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19