Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Dynamo [Stifler](15.3.2015 13:14:35)
Příspěvků: 23, poslední: 16.3.2015 20:08:2259740.Veteráni
Ahoj. Nevíte kolik W má tohle dynamo? Díky za pomoc. http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=14142642098111
Tak znáš to, nehoním to, spíš se kochám okolím. :=) [Stifler] (16.3.2015 20:08:22)
Přes internet se špatně poznává, jak jezdíš. Zkus obě možnosti a zjisti, který při tvým stylu ježdění dobíjí líp. [Honza (Js)] (16.3.2015 17:20:21)
K tomu rotoru 75 w který tam mám, je regulátor 75 w . Na tom náhradním motoru který ma rotor 50 w je i regulátor 50 w. Tak nevím co je lepší tam dat. Zase když to krmí všechny blinkry, tak by asi bylo lepší to silnější, ne ? [stifler] (16.3.2015 16:52:43)
75W rotor zpravidla bývá lakovaný modrolezeně, jak je vidět na fotce, má nejsilnější vinutí, komutátor je lisovaný. 50W rotor má slabší vinutí, komutátor lisovaný. 45W rotor má ještě o fous slabší vinutí, komutátor letovaný. Statory se taky liší, vesměs přítomností/absencí regulačního odporu buzení vinutí statoru. 75W nemá, 50W jak kdy, 45W má. [maspe] (16.3.2015 15:13:12)
a kdyby se chtěl někdo funkčního 75W rotoru zbavit, tak mám zájem :) [lk] (16.3.2015 14:04:17)
První odkaz je 75W rotor . Stator můžes použít jakýkoliv, ale k rotoru je potřeba příslušnej regulátor. Samozřejmě není problém provozovat slabší rotor na 75 W regler, ale je potřeba si pohlídat spotřebu ať neodebíráš víc než kolik je schopný dynamo dodat [Marlboro] (16.3.2015 11:26:02)
Stačí vyměnit pouze rotor. A jaký máš regulátor? [Čezeta - rider] (15.3.2015 23:05:43)
Stačí při výměně z 75 na 50 w vyměnit jen rotor, nebo se musí i stator? [stifler] (15.3.2015 21:51:44)
První odkaz je 75W rotor. Sice má větší výkon, ale až od vysokých otáček. Pokud jezdíš v nízkých otáčkách, větší výkon ti dodá 50W dynamo. [Honza (Js)] (15.3.2015 21:43:11)
Oprava. Zadal jsem špatný odkaz:
takže na mojí mám tohle, http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=3142644821516
Takže je to 75 w, takže ho tam asi radši nechám , když tahám ještě Pava, ne?
A na to náhradním motoru co má 50 w dynamo je tenhle rotor. http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=2142644826510
[Stifler] (15.3.2015 20:51:02)
takže na mojí mám tohle, http://www.nahraj-obrazek.cz?d=cd00b9724bce5063891766a78f253715
Takže je to 75 w, takže ho tam asi radši nechám , když tahám ještě Pava, ne?
A na to náhradním motoru co má 50 w dynamo je tenhle rotor. http://www.nahraj-obrazek.cz?d=155423fce1509d4a9695be896368fbb8
[Stifler] (15.3.2015 20:45:10)
Tady máš srovnání: http://sudetenjawa.wz.cz/dynamo-rotor01.jpg

Vlevo je rotor z 45 W dynama a vpravo z 75 W dynama.
[Čezeta - rider] (15.3.2015 20:35:44)
Když vyfotim rotor , poznás co je zač? [stifler] (15.3.2015 20:29:00)
75W má podstatně silnější drát a dráty jsou jenom lakovaný, ale nejsou zapatlaný ti tmavohnědým čímsi :) [Zbýňa] (15.3.2015 20:26:59)
btw jak poznat 75W rotor od 45W? [Tomáš] (15.3.2015 20:20:16)
Můžeš ho tam určitě bez obav nechat. :-) [Čezeta - rider] (15.3.2015 19:57:35)
No já ho mám právě na 250/592. Mám ho tam nechat, nebo tam mám radši dát 50 W který mám na náhradním motoru ? [stifler] (15.3.2015 19:48:30)
statory jsou všechny stejný, liší se jen regulátorem, výkon dynama udává rotor, nicméně tenhle je z 634 - je to na něm napsaný. [Marlboro] (15.3.2015 19:35:31)
Krizon: Počítáš špatně. Počítá se provozní napětí 7V. 7V*10,7A = 75W. [Honza (Js)] (15.3.2015 19:18:02)
Pokud pocitam spravne tak stator je 65w - 6*10,7 je 65w. S 75w rotorem pouzit pujde. [Krizon] (15.3.2015 19:08:55)
Už se mi to zobrazilo, stator je určitě 6V/75W, tzn pro ČZ 487, či Jawa 634. Podstatnější je však rotor, jak píše Malken. :-) [Čezeta - rider] (15.3.2015 18:29:41)
podle toho, co se mi otevřelo, by to mělo být 75W třeba z 634.. Ale záleží na W rotoru! [Malken] (15.3.2015 16:05:02)
Bohužel odkaz není funkční. [Čezeta - rider] (15.3.2015 15:15:59)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19