Příspěvků: 16, poslední: 17.3.2015 18:00:5559752.Informace
Ahoj, rád bych se zeptal někoho, kdo si na koupené doklady v polopřevodu přihlašoval svou motorku.
Mám Jawu ČZ 175/356 z roku 1957 bez TP a naskytla se mi nabídka platných dokladů v polopřevodu na Jawu 175/356 z roku 1960. Když jsem se informoval na evidenci vozidel, tak mi pro přepis na sebe stačí ověřená plná moc a také údajně potřebuji nějaké písemné potvrzení z Jawy, že typ rámu na mé 175 z roku 57 odpovídá rámu z roku 1960.
Máte s touto žádostí a souhlasem výrobce nějakou zkušenost? Koho je potřeba kontaktovat? Údajně mě to bez toho nepřevedou. Nikdy jsem tohle nedělal, takže nevím... Díky moc za informace.
Měl jsem na mysli změnu výrobního programu a také částečnou změnu názvu společnosti. Oficiálně se totiž již nejedná o České závody motocyklové...
Volal jsem si tam a moc příjemná paní Vlášková mi sice řekla, že změnu rámu bude řešit poprvé, ale udělá co bude možné...Tak uvidíme.
[adams]
(17.3.2015 18:00:55)
Ano, nějaké potvrzení v ČZ Strakonice dávají. Mě například potvrdili, že můžu za J-ČZ 175/356 připojit páva. 3 roky zpět.
[elevator]
(17.3.2015 17:05:14)
kastanyi: Zadnou, pri prodeji cagive byla cast vyrabejici motocykly odstepena, a casem uzavrena a zanikla. Teoreticky by se melo psat do Cagivy. Porad je to lepsi nez u pionyru z Povazskych strojiren, kde vyrobce je v konkurzu a defacto zanikl. Nicemene ve strakonicich obcas nejake potvrzeni porad vystavi, a DI ho akceptuje, budme za to radi.
[Krizoň IV.]
(17.3.2015 14:53:40)
o jakou jinou firmu se ve Strakonicích v souvislosti s ČZ jedná?
[kastanyi]
(17.3.2015 11:01:25)
Výrobcem tady je Jawa-ČZ Strakonice, takže se pokusím dovolat níže uvedeným lidem do ČZ a zeptat se jich, zda mi to jsou ochotni potvrdit. Docela mě právě překvapilo, že Jawa stále přestavby schvaluje a ČZ ne. Co se týče ČZ, jedná se vlastně již o úplně jinou firmu...
[adams]
(17.3.2015 9:13:25)
Tohle není přestavba - pokud výrobce (rozhodující je, kdo je uveden v TP jako výrobce) prohlásí rám jako záměnný díl, což by měl.
[JZ]
(17.3.2015 8:31:24)
adams: legalni cestou te to bude stat hromadu penez, casu, a ve finale jedine ceho docilis ze ti na STK na ten stary ram na hulvata vyrejou nove cislo a bude to vypadat hnusne.
[Krizoň IV.]
(17.3.2015 7:56:41)
Chtěl bych to provést nejraději možnou legální cestou, raznice jedině v nejkrajnějším případě...
[adams]
(17.3.2015 7:24:55)
Toto se řeší flexou a raznicemi.
[Sukin]
(17.3.2015 6:01:54)
Nevím jak jsou číslované rámy na 356-kách, ale pokud je na rámu i tip motocyklu t.j. 356*00000,,,, atd, tak žádné potvrzení není třeba, jedná se jen o výměnu hlavní části mot vozidla a na rámu je vyražený i tip vozidla, tím pádem je jasné, že na jiný tip nelze použít. Ovšem některé úřady tuto změnu dělají jako přestavbu, ale to je špatně!
[Uďa]
(17.3.2015 4:46:32)
Nač dělat takový píčoviny když stačí vzít vhodnou raznicu, svářečku, flexu, jemnej šmirgl-lamelovej kotouč do vrtačky a ten bouranej rám zrenovovat dle čísla v TP. Samozřejmě nikoho nenavádím, to jen pokud je havárie velká a dotkla se čísla.
[Klouzek]
(17.3.2015 0:02:27)
Proč většina lidí považuje tuhle motorku za Jawu? Jde o strakonický výrobek, takže napsat jedině do ČZ paní Vláškové a nebo M. Přibáňovi. Nicméně ti to nejspíš nepovolí, ale za zkoušku nic nedáš. Kontakty do
ČZ a. s. tu někde na jawamanii jsou, takže hledej přes google. :-)
[Čezeta - rider]
(16.3.2015 23:57:31)
elevator má pravdu výrobce je ČZ!!!
[Majkl250]
(16.3.2015 23:11:24)
mělo to název Jawa ČZ, tak předpokládám, že by pak Kraft mohl potvrdit, za to že mu zkusí napsat nic nedá
[k2j89]
(16.3.2015 22:54:25)
Pozor, výrobcem 175/356 nebyla Jawa ale ČZ Strakonice. Kraft nepotvrdil nic a v ČZ už přestavby neschvaluji.
[elevator]
(16.3.2015 22:46:56)
rám by měl být stejný, ke změně v rámu došlo v roce 1956, napiš panu Kraftovi do Jawy, kontakt zde: http://www.jawa.eu/ konkrétně na pana Krafta kraft_jiri@jawa.eu a on ti to potvrzení vystaví
[k2j89]
(16.3.2015 22:22:51)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19