Příspěvků: 29, poslední: 20.3.2015 1:38:5559768.Informace
http://moneymag.cz/ekonomika/4226-tisice-cechu-muzou-od-cervna-definitivne-prijit-o-auto
mais: takový ekologové neexistujou, těm o ŽP nejde už dávno - od tý doby co byly vynalezeny peníze :-) osobně si myslím že tady jde opravdu spíš o snahu to lidem tak zkomplikovat a prodražit aby si koupili nový/novější auto (nejlíp na dluh, pak je sejme exekutor a nažere se i druhá lobovací skupina). Kolik myslíš že na tom stát vybere? za desítku to skoro nikdo nepřevádí.. tipuju že za rok vyberou jednotky milionů, možná pár desítek - nemyslím že to v rozpočtu tak moc pomůže, to je jedna neziskovka co dotuje cigoše..
[xTas]
(20.3.2015 1:38:55)
Němci mají nejrozsáhlejší portfolio provozovaných youngtimerů, classiků a oldtimerů...aby taky ne, když pro to mají userfriendly legislativu...
Endy: no jo nemají hodnotu (v jistém slova smylu ano), ale zároveň se s tím všude po světě běžně jezdí... se podívejte na stáří aut v zemích EU...nikde pod pět let...
xTas: mým velkým přáním je, aby ekologům skutečně šlo o kvalitu a ochranu životního prostředí..ty daně co píšeš jsou jenom politický kecy, jak snadno plácat jejich průsery v rozpočtu...prostě levný prachy na další projekty ala opravy D1, Blanku...
[mais]
(19.3.2015 21:31:54)
Když jsem jel do Bavorska pro auto, viděl jsem tam před domama překvapivě velké množství 20+ let starých aut. Pravda, žádné nevypadalo jako zanedbaný vrak na první pohled, jako půlka aut u nás.
Já kvůli ekonomickému poplatku nikdy neprodám Sierru a budu v ní jezdit do práce tak dlouho, dokud to nebude hnít rychleji než to stíhám vařit.
[Deadman]
(19.3.2015 20:44:46)
endy přesně.. když to nezafunguje, tak přijdou na řadu emisní zóny, když ani to, tak vymyslej něco jako eko-poplatek k povinnýmu ručení nebo stk, silniční daň za ne-eko auta i pro lidi, technickou každejch půl roku protože 10 let starý auto je strašně nebezpečný... ono se něco najde
[xTas]
(19.3.2015 20:27:35)
Tejden zpatky jsem cetl rozhovor s Martinem VW Jahnem, ze cechum starne vozovy park, kdezto v Nemecku 10lety auto nema hodnotu, protoze se v tom nemec boji jezdit, ze je to auto nebezpecny. Debil! Nicmene, takhle to VW nenecha, muzeme brzy ocekavat nejakou motivaci pro koupi novyho vozu, napr. ekologickou dan podle emisi.
[Endy]
(19.3.2015 20:00:30)
Tak to je na pikaču, počítal, jsem právě, že letos nebudu poviné na Japonce platit....
[Sukin]
(19.3.2015 19:39:47)
já si taky myslím že v tomhle má prsty spíš lobby přepodporovanýho auto-průmyslu, a jejich představy že si každejch 5 let budem kupovat nový auto
[xTas]
(19.3.2015 17:34:07)
Kosťa: já se ptám, jak zjistí RV, že jsem auto prodal?
[radar]
(19.3.2015 17:09:19)
Hlavní je snaha učesat registr vozidel. Po zavedení ekodaně přišli lidi na to, že dokud auto nepřihlásíš, neplatíš desítku. Takže v registru je řádově několik set tisíc stovek, stodvacítek a jiných polovraků (veteránů je v této skupině mizivé minimum). No a spousta lidí už na to i doplatila - dokud se do registru nenahlásí nový majitel, zodpovídá za něj ten původní. Ale ten neměl páku jak donutit nového, aby se tam už kurva nechal zapsat. Bouračky, "přestupek vozidla", pojištění - to pak všechno šlo za člověkem, který s autem už dávno neměl nic společného. Takže se tímhle způsobem řeší sekundární problém, vzniklý z primárního - ekopoplatek. A ten není vymyšlený na MD, ale na MŽP.
[Kosťa]
(19.3.2015 14:03:54)
Dawid: spis bych v tom hledal nejaky lobby zajmovych skupin....:)
[fvp]
(19.3.2015 9:16:50)
Dawid: problém je napříč spektrem...po půlhodině zkoumání kdo za co může, přijdeš na to, že každá politická strana je nevolitelná
[mais]
(19.3.2015 9:16:14)
Dawid> za timhle je tusim jeste Bursik
[Davy_]
(19.3.2015 8:49:00)
Dawid: nevím kdo za to může, ale srana Svobodných je otevřeně proti tomu.
[Wiku]
(19.3.2015 8:36:33)
vím, že politika na manii nepatří : ale přesto se zeptám : tuší někdo která banda debilů za těmato ekokokotinama, zkurvenýma přepisama atd stojí a kdo to vymýšlí ? ať vím koho nevolit :-) dík
[Dawid]
(19.3.2015 8:04:40)
fvp: díky
[Jin]
(18.3.2015 20:18:35)
Davy_: to měli dělat dávno, ale kašlali na to (úředníci). Pořádková pokuta do 50 tisíc Kč byla možná už dávno.
[_]
(18.3.2015 18:41:03)
Roadrunner → Jó tak to je potom jiná .. :)
[Danek.od]
(18.3.2015 17:49:18)
Bully> jakmile skonci ruceni, tak se ti do dvou tejdnu ozve urad s tim ze ti vozidlo vyradili z provozu. Ty musis naklusat, zaplatit za vyrazeni z provozu (depozit) a rict jim kde vozidlo stoji, protoze curaci z odboru zivotniho prostredi to hodlaj namatkove kontrolovat. Za rok musis naklusat znova a rict jim zes to jeste nezprovoznil. Kdyz to neudelas, tak ti to vyradej trvale a dostanes pokutu do 50 000,-.
[Davy_]
(18.3.2015 16:19:46)
Co se stane ? Rozjedou s tebou správní řízení, auto vyřadí, dají ti flastr za nevyřazení a další za jakési nakládání s odpady či co.. aspoň tak mi to bylo řečeno na úřadě, že to rozhodně není dobrá forma trvalého odhlášení :)
[Roadrunner]
(18.3.2015 16:11:02)
A co se stane vlastně stane autu, když mu propadnou doklady .. Nová forma trvalého odhlášení bez nutnosti likvidace ?
[Danek.od]
(18.3.2015 16:06:16)
zkurvený český blbákov...
jak je to s tím povinným ručením? Musím teď dál platit za auto a Jawu, když jsou odstavené s propadlou TK a čekají na renovaci? Do depozitu už nikdy nic nedám.
[Bully]
(18.3.2015 16:03:21)
Jin: pokud je vozidlo odhlaseno na tebe, tzn. ze je v tzv. poloprevodu, pak nemusis mit kupni smlouvu. Staci doklad o pojisteni a max. 10 dni stara evidencni kontrola (pripadne technicka, na tvoje jmeno ...(plus doklady od vozidla)....poplatek je 500Kc...
[fvp]
(18.3.2015 14:57:28)
jen reklama na autoESA
[Davy_]
(18.3.2015 12:08:28)
Nerozumím vůbec původnímu problému. Není auto pojištěné? No tak na STK kontroluju mimo velkého TP, malého TP a zelené známky i pojistku. Máš - projdi STK. Nebo nepojištěno? No tak bez pojistky ani rána,..hotovo... Auto bez pojistky auto bez STK,...
[Dolin]
(18.3.2015 11:06:36)
Musí být při registraci(knížečka za velký techničák) a následném přepisu platná STK?
[karel]
(18.3.2015 10:21:46)
Mě by se líbilo, kdyby raději v té novele udělali to, co je možné v německu a sice to, že pokud je moto odhlášené a je k dispozici techničák a moto v dobrém stavu, je možné jej po STK vzít zpátky do evidence. Ubylo by tím šmeliny s papírama.
[verdom]
(18.3.2015 10:15:08)
Už se to tu řešilo, ale chci se jen ujistit: když mám odhlášku na mou osobu v roce 2012 a do června půjdu moto přihlásit na sebe, jakým pravidlem se to řídí? Musím mít plnou moc OVĚŘENOU od prodávajícího? Nebo mi stačí kupka převod dokončím na sebe jako za starých podmínek?
[Jin]
(18.3.2015 9:36:15)
to je všeobecně známo, a dál?
[maspe]
(18.3.2015 9:18:32)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19