Příspěvků: 5, poslední: 19.3.2015 21:26:3859782.všechno ostatní
Přes zimu nová gufera a ložiska, papírové těsnění mezi bloky a převodovka obtížně řadí vlivem benzínu v oleji - najeto cca 650km a "oleje" bylo o 1 dcl více. Proč? Z karburátoru při běhu motoru jakoby lehce cáká/vykapává benzín pod karburátor a že by odfukem z převodovky odtud tekl dovnitř?
Taky jsem se s tím potýkal na 477. Inžinýři ve Strakonicích totiž neudělali otvor pro odvod benzínu v nejnižším místě prohlubně v karterech, což v kombinaci s papírovým těsněním a protékajícím karbcem způsobuje popsané přibývání "oleje".
Sprav/vyměň karbec a vůbec není špatná maspeho myšlenka přetřít spáru karterů zvenčí silikonem, samozřejmě po důkladné očistě/odmaštění.
[z477]
(19.3.2015 21:26:38)
osobní zkušenost - protékající karburátor, plus netěsnící papírové těsnění = 0,5l benzínu v převodvce. Motor jsem jen "zatěsnil" tak, že jsem shoda nanesl silikon a zatlačil do spáry + opravil karburátor.
[maspe]
(19.3.2015 20:29:19)
Loni jsem tam měl v oleji benzín i bez papíru jenom na tmel, celé to začalo při cca 30 tkm na tachometru. Takže teď jsem ve fázi tmel s papírem a postupně i nová gufera a ložiska bez vůle.
[JardaZ.]
(19.3.2015 20:08:58)
Spíš to ale vidím tak, že ti netěsní klikový prostor, což je samozřejmě tím papírovým těsněním, které tam nemá co dělat a dokonale netěsní.
[Čezeta - rider]
(19.3.2015 19:11:27)
To je dobrá blbost dávat mezi kartery papírové těsnění. To bude ten hlavní důvod, také jsem se s tím setkal u motoru typu 450. Takže rozhodně dát jenom na tmel, jako je motorový silikon a nebo něco lepšího. Ve výrobě se papír k utěsnění bloků ČZ 175/487 rozhodně nedával.
Jinak rozhodně by při běhu motoru neměl cákat a vykapávat benzín pod karburátor. Zkontroluj si fíbrové těsnění zátky hlavní trysky a plovákovku s plovákem, případně těsnost přes gumovou spojku sání. A nebylo by špatný mít dobře seřízenou směs v karburátoru.
[Čezeta - rider]
(19.3.2015 19:10:06)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19