Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 2, poslední: 24.3.2015 18:46:3259792.Elektro
Dávám dohromady ČZ 250/485, elektriku jsem zapojil podle schéma 487 - motorka normálně nastartuje, ale dobíjení nezhasne. Pokud bez nastartovanýho motoru odpojím + pol od dvoukotvičkovýho relátka, blikny normálně blikají, pokles napětí se neděje. Pokud zapojím zpět, blikny neblikají, baterka je za chvíli vycucnutá. Myslel, jsem, že je to tou dvoukotvičkou (není nová a nevím jestli je dobrá), tak jsem tam dnes zapojil místo dvoukotvy nové AEVčko a problém se opakuje. Zřejmě to tedy bude zapalkem. Stator je 55W, rotor 75W. Co by mohlo být špatně? Chtěl bych zkusit naimplementovat zapalko z kývačky, ale radši se zeptám než to tam začnu bastlit. Snad jsem to napsal trochu srozumitelně. Dík
Díky za radu. Pátral jsem pátral, až jsem zjistil, že jsem jeden drát od relátka blbě zapojil (místo na kontrolku dobíjení na spínačku - jsem vůl a blbě jsem to ze schématu pochopil), ale pěkně jsem se u toho vyblbnul. Měl bych ještě jeden dotaz - jak zapojujete kontrolku blinkrů u přerušovače se dvěma kontakty? Potřebuju mít obě větve na jednu kontrolku. [MALI] (24.3.2015 18:46:32)
pokavad mas vše dobře zapojené, změř si, kolik ti teče ampér do buzení statoru. blikače přestanou blikat kvuli velkemu ubytku napětí v síti a naznačuje to, že by mohlo být probité vinutí statoru. [krf] (22.3.2015 11:43:23)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19