Příspěvků: 3, poslední: 24.3.2015 5:54:2859813.Veteráni
Zdar, za chvíli mě čeká skládání motoru stadiona, ale dostal jsem to na stůl v krabici asi 3 motory stadion a 2 jawetty. čím se prakticky liší pajšl tech dvouch strojů, kromě šíře velkého kola na šlapku viz nahoře na obrázku a zdvojení kol na té spodní hřídelce předlohy viz fotka z netu http://jaweta.sweb.cz/fotky/sammael/9.jpg
díky
zubový spojky tam nejsou, jsou tak ty zoubečky :-D díky, sestavím to podle vizuálního vzhledu zubů, prdim na originalitu :-)))
[krf]
(24.3.2015 5:54:28)
Viz kolega níže, nelze kombinovat díly staré a nové převodovky, jinak fungují obě dobře s tím, že novější verze se širokým rozpíchnutým ozubením na předloze je trochu hlučnější při řazení.
Aby byl výčet kompletní, tak ještě starší převodovka z prvních mopedů vypadá takto http://www.veteranforum.cz/photos/2009/0906091845.jpg - ta se neosvědčila, bo zubové spojky a rychle omlely a kvalty vyskakovaly. Pokud by se s ní někdo náhodou setkal, tak její nejlepší využití je ve vitríně nějakého musea, na spolehlivé ježdění to fakt není.
[z477]
(23.3.2015 18:51:00)
existuje starší a novější verze - na fotce je novější, Starší verze (širší ozubení rozběhovýho kola, předloha s 2 koly, širší přesuvný kolo, hlavní hřídel s delším drážkováním) se u jawett snad ani nepoužívala, pouze u S11, nicméně použít do jawetty jde, ale musí být komplet. Namíchat díly ze staršího a novější provedení převodovky nelze
[Marlboro]
(23.3.2015 18:22:46)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19