Příspěvků: 15, poslední: 2.4.2015 9:19:2360037.Informace
Ahoj, prosím o radu, třeba jste někdo něco podobného už řešili. Asi před 14 lety jsme s bratrem díky dědickému řízení přišli ke dvoum autům. Bratrovi ted bylo 18, tak jsme to chtěli začít řešit. Auta jsou napsané na bábinu (stále žijící). Co potřebujeme k tomu aby jsme auta mohli přihlásit na sebe? Resp. jedno na mě, druhé si nechá on. díky za každou radu a snad to bude aspon trochu pochopitelné..
Testace na eko poplatek je jen na ekopoplatek jednorázová věc.
Na emisní zony, slevu na povinko a řešení poškození při nehodě je klubová testace.
Nelze je nijak zaměnit nebo považovat za totéž.
[Veteranista]
(2.4.2015 9:19:23)
Kuba z neve: az na ten detail ze o testaci prevodem na novyho majitele prijdes takze zaplatis 3000 misto 10000 jinej rozdil v tom neni bych rek..
[Kidlathor]
(1.4.2015 21:28:50)
pojišťovna by měla zaplatit bez diskusí nápravu do původního stavu (otestovaného vozidla) s použitím příslušných technologií tak, aby byla dosažena historická věrnost otestovaného vozidla před nehodou..pokud se pojišťovna cuká je to na diskusi s právníkem/ soudním znalcem
[mais]
(1.4.2015 19:53:17)
Sněhulák mě říkal že když máš testaci a někdo z tebe udělá totálku (ty nejsi viník nehody) tak ti pojištovna vyplatí cenu auta, co stálo v té době nové. Ale zdá se mě to jako blbost...
[dejvV]
(1.4.2015 12:13:52)
Hlade - pokud je to běžný auto, třeba MBčko, tak přijde likvidátor, udělá nějaký cenový rozpočet a pošle ho. Pravděpodobně to na opravu stačit nebude, takže pakj se bere knížka testace a jde se hádat na příslušnou pojišťovnu. Testace není úplně rozhodující, ale měl by to být silný argument. Teď si tim procházím osobně, tak třeba časem dám vědět jak to dopadlo. Idiot s dodávkou mě při couvání orval skoro celý bok toho saaba co mám v profilu. Tohodle bodykitu se vyrobilo asi 200 kusů, šance že seženu jinej nárazník je nulová, což ten pojišťovák z tabulek samozřejmě nepozná.
[dePorsche]
(1.4.2015 12:08:27)
Hlade: právě že když budeš mít "normální" povinný pohlíží se na to jako na starej krám, když budeš mít tu testaci, pohlíží se na každou bouračku individuálně.
[Kuba z Neve]
(1.4.2015 11:43:41)
dePorsche: Když jste tak u toho, jak se řešej pojistný události u těhle vozidel. Přijde likvidátor, řekne že je to starej krám a dá ti z kapsy pětikilo za totálku? Nebo to má nějakej extra režim?
[Hlade]
(1.4.2015 10:35:14)
Provádí to Pověřená komise, to je něco mezi klubovou a krajskou. Otestuje se cokoli starší 30ti let. Pokud jsi od Liberce tak se mi ozvi, otestujeme ti to.
[dePorsche]
(1.4.2015 9:24:54)
ta veteránská testace nejenom že odpustí eko poplatek, platíš pak i malé pov. ručení - 1/12 ale hlavně do budoucna až budou ty zkurvený emisní zóny ve městech, tak by pro "veterána" zákaz vjezdu platit neměl....
[Kuba z Neve]
(1.4.2015 7:36:45)
ok.. díky za info
[lk]
(31.3.2015 22:21:42)
Provádí to krajská testační komise, ne klubová.
[holdas]
(31.3.2015 21:50:57)
Je to primo testace pro ucel odpusteni ekopoplatku, stoji 3000kc. Ano provadi to veteransky klub, puvodni bile znacky zustanou. Zalezi na klubu, ale MBcko urcite prepsat jde. Vozidlo musi byt minimalne 30 let stare, v puvodnim stavu atd...
[mickael]
(31.3.2015 21:44:26)
dejV: co obnáší ta veteránská testace? Jak starý musí vozidlo být? Původní bílý značky normálně zůstanou? Tu testaci provádí veteránklub stejně jako u HV? Je takhle možný přepsat i relativní tuctovku jako je třeba MBčko?
[lk]
(31.3.2015 21:33:41)
pokud jsou auta napsaná na babi, tak už je konec s dědickým řízením ne ? jestli to dobře chápu, děda umřel, dědické řízení a babi si auta napsala na sebe. pokud se jedná o vetroše, tak si připravte co kus to 10tis. nebo přes vetrošskou testaci = odpustek od EKO teroru. A nebo to nechat stále na žijící babi, počkat až babu umře = další dědické řízení = odpustek od EKo teroru
[dejvV]
(31.3.2015 20:20:35)
Zajit vsichni tri s bábi na urad a auta prepsat?
[mickael]
(31.3.2015 18:51:47)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19