Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 2, poslední: 1.4.2015 10:22:2660041.Tuning a přestavby
Čau ve spolek.Jak už název příspěvku napovídá, Jedná se o výrobu bronzových futer do vidlic pionýra (Jawa 21 rv 1967) Je tady někdo kdo už to dělal ? Když bych to nechal udělat podle obyč silonového pouzdra tak si nejsem jistí jestli bych to dostal do té nosné trubky. Přeci jen Silon se stáhne (zmenší se vnitřní průměr) a bez problému se to tam nalisuje.Ale to bronzové futro se nijak nestáhne a zde si myslím že by mohl nastat problém. Za každé rady a nápady jak to zhotovit aby to chodilo jak má budu jen rád.Ještě dodám že kluzáky mají „dobovou“ úpravu a to takovou že jsou celé pochromované tudíž jsou o nějakou desetinku tlustší než origo..Ať to jezdí.
Texgumoidový vložky, vystružený na vnějším průměru s přesahem, aby držely v trunce vidlice. Vnitřní průměr vystruženej po zalisování. [Venca_n] (1.4.2015 10:22:26)
Pokud použiješ původní spodní trubky tak tam bronz nedávej. Jsou měkký, vydře je to a chrom to serve. A tím jak je celá ta vidlice gumová to bude strašně kousavý když to uděláš přesně. Jinak pokud na tom trváš tak klasika, díru v horní trubce vystružit stavitelným výstružníkem a nebo protočit na soustruhu aby byla pěkně válcovitá a po celý dýlce stejná, pak vyrobit futra tak aby měli do díry přesah tak 0,03-0,05mm a v díře přídavek tak 0,1 a po nalisování vystružit nebo protočit díry v pouzdrech tak aby tam měla spodní trubka požadovanou vůli. [Hlade] (1.4.2015 8:28:45)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19