Příspěvků: 4, poslední: 5.4.2015 13:24:4860068.Veteráni
Ještě jeden dotaz na tuhle nešťastnou kliku, po rozebrání bylo zjištěno, že je vymačkaná díra pro středovou spojovací hřídel v jednom setrvačníku.
Chtěl bych se zeptat zda-li není třeba tento setrvačník stejný jako na Jawa ČZ 175/355 ? (modlím se aby to tak v rámci tehdejší unifikace bylo, protože další vrakovou kliku na 354 se mi kupovat nechce a kde bych sehnal jen jeden setrvák též nevím)
Právě že tu středovou spojovací hřídel bych nechal vyměnit na jedno ložisko, stejně jako boční čepy, ale pokud jsou setrvačníky 638-640 jiného průměru, tak se pokusím sehnat další šrotovou kliku 354/360.
[edward]
(5.4.2015 13:24:48)
Klika z 638? Nikoliv, protože ta má provedení pro dvě středová ložiska. Když už tak použít klikový mechanismus z typu 634. To je ověřené, že do 354 pasuje, má jedno středové ložisko. Navíc setrvačníky 634 vs 638 jsou jiné, co vím.
[Čezeta - rider]
(5.4.2015 12:01:17)
A co klika z 638/640 šla by tam dát po výměně čepů a prostředního spojovacího (půjde tam nalisovat z druhovýroby, nebude volný ?) Protože pán mi říkal, že do setrváků 354/360 se musí brousit čepy z 22 na 21,50 mm (pouze kraje co se lisují) jinak tam nejdou nalisovat. Předpokládám tedy pokud má 638 stejně velké setrvačníky, že to broušení čepů alespoň odpadne.
[edward]
(5.4.2015 11:29:14)
To máš smůlu stejná není. 354 má větší otvory na středové čepy.
[kriz]
(4.4.2015 21:28:34)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19