Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
podle čeho určit typ [Ivy](5.4.2015 6:07:41)
Příspěvků: 13, poslední: 5.4.2015 21:29:3060073.Veteráni
Dostala se ke mně skládanka jawy 350:rám má číslo354-xxxxxx tzn.kyvačka ,motor360-x-xxxx.Pokud bych to chtěl dotáhnout k vet.dokladům,co se mám pokusit poskládat,kývačku nebo panelku.Jsem začátečník a tak jsem z toho jelen.Díky za každou radu.Ivy.
děkuji za objasnění, člověk se učí celý život [edward] (5.4.2015 21:29:30)
Edward: Panelky 350 existovaly dva typy, 354/06 - mela cislo ramu 354, kyvackova kola, a kartery 364, a 360 - ta mela ram znaceny 360, panelkova kola, a kartery 360. [Krizoň IV.] (5.4.2015 15:27:08)
edward: Nene, kyvackova kola maximalne do r. 63, ovsem model 360 je od 65r.
Vape na veteranskych testacich nikomu nevadi
Pokud chces skladat od sameho zacatku tak, aby to proslo vet . testacemi, tak zaklad je mit ram s cislem a (nejlepe originalnim) stitkem. => tohle cislo VIN si na dopravce over, jestli neni nekde registrovane jako odcizene, nebo na nekoho napsane. (v takovem pripade vet. doklady nelze) Pokud budes vedet ze ti to projde, mas cislo podle ktereho zjistis rok vyroby (pokud nemas primo origo stitek). No a pak uz jen staci nastudovat (nebo se tady zeptat) jak presne ma dana 350 vyadat. Protoze 354, muze byt pulbuben do r.55, celobuben s otevr. sanim (354.03) cca do r. 58, se zavrenym sanim (354.04) do r. 62, s panelkovou maskou (354.06) a kyv. koly do r. 63 nebo panelkovymi koly se zapustenymi stity do r. 64. No a kazdy rok vyroby ma spoustu specifickych detailu, tak kdyz to stavis od zakladu, by byla fakt skoda to neudelat 100% neposhanet ty spravne dily.
[Zdeněk] (5.4.2015 12:27:37)
Cívky dej jako imitaci, už vidím jak u testací sundávají na všech strojích kryty a dekly a kontrolují origo karboše,zapalka,svíce,gumové díly, původní aku atd., nebudu tady dál jitŕit vášně [ventil] (5.4.2015 11:39:20)
Nejlepší by bylo složit 360, na prvních modelech mohou být kola z kývačky.
Pokud bude v motoru vadná klika a bude potřebovat výbrus, ojetá kolečka v převodovce tak to toho finančně zahučíš, že si to raději rozmyslíš. Ale je to hezké hobby :-)
[edward] (5.4.2015 11:37:48)
já vím, nebudou tam cívky ale relé, tak pořád ještě nevím jestli projdu nebo neprojdu [k2j89] (5.4.2015 11:06:14)
na to se staci podivat pod nadrz,a hned vidi s cim jezdis [Gunsmith] (5.4.2015 11:04:26)
já tam nechám aku: díky, snad to na testaci projde a nebudou chtít sundat víko zápalka :-) [k2j89] (5.4.2015 10:45:40)
Jo to je vape, jezdím s aku i bez na 2 strojích, na rozpínací relé potřebuješ aku, na vape bez aku se doporučuje kondík ale já jsem výraznou změnu nepocítil [ventil] (5.4.2015 10:27:30)
myslíš něco takovéhoto?: http://eshop.vape.cz/z1674-souprava-zapalovani-sz14-2 [k2j89] (5.4.2015 10:19:16)
stavěl jsem 354 ze zadřeného motoru, neúplného rámu se štítkem 1958 a nářaďového kastlíku, na panelu seženeš krom neřezané masky všechno snadněji, na 354 není skoro nic k mámí - podsedláky (třeba 3 dílné pro uzavřené sání) nesehnatelné a na další plechařině z tebe překupníci sedřou kůži jako u mě. Čeká tě velmi dlouhá trnitá cesta, jestli máš kompletní rám z 354 vč. pěkné plechařiny udělal bych kývu ale co zase motor že, možností je víc, počítej s tím že se párkrát spálíš a pár vykuků tě oškube.

když dáš vape s aku 6v s rozpínacím relé je funkčnost a vzhled zachován a asi bych se tím nechlubil ...
[ventil] (5.4.2015 9:57:39)
přicpu se k dotazu: když místo klasického zapalování dám Vape, projde mi to na veteránská čísla nebo ne? [k2j89] (5.4.2015 9:19:46)
Jaká máš kola, masku, sedlo, výfuky? To vše a pár drobností navíc měla panelka 360 a kývačka 354 jiné. Nebo to nafoť a podle toho se radí lépe. [verdom] (5.4.2015 8:42:01)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19