Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 9, poslední: 6.4.2015 10:31:4060076.Veteráni
Ahoj,dal jsem nové písty do motoru 350/354,po nasazení válců se písty zastaví 2 mm pod horním okrajem válců.Nemají být písty v horní úvrati skoro zároveň s vrchní hranou válců? http://www.jpeg.cz/obrazek/EBF http://www.jpeg.cz/images/2015/04/05/XWRoc.jpg http://www.jpeg.cz/obrazek/EBF
Aspoň ten motor bude měkčí a bude se lépe vytáčet :c) [krf] (6.4.2015 10:31:40)
a těmto rozměrům se nechá věřit? http://www.almet.cz/pisty-motocykly.html [Jirka] (6.4.2015 9:25:26)
Setkal jsem se stim několikrát a neřeším to, protože stím stejně nic nenedělám. [caue125] (5.4.2015 22:23:53)
To já jsem měl jiný extrém! Já měl píst 2mm nad hranou válce! Bylo to na Babetě a musel jsem upravit píst i těsnění pod válec, ale povedlo se bába jezdí. Akorát se mi to v poslední době stává nějak často! [Uďa] (5.4.2015 18:53:02)
Je paráda mít o 2 mm menší kompresi :) [Jer250] (5.4.2015 18:40:15)
klasický jev u 350 sátek... mám to tak taky, volal jsem Padalíkovi a říkal že to je naprosto normální i na originálních nikdy nepůlených motorech... [Jirka350] (5.4.2015 18:09:32)
Těsnění jsem si vyrobil z asi 0,4 mm papíru. [Pucfol] (5.4.2015 17:23:57)
[Marlboro]Asi to budu muset rozdělat a podívat se jestli jsou písty shodný,pokud tady někdo neporadí. [Pucfol] (5.4.2015 17:22:50)
1. Jak vysoký máš těsnění pod válcema?

2. Jak to má vycházet nevím, ale když to řešíš porovnával jsi nový písty se starýma? Jestli starý písty vycházeli při horní úvrati zároveň s horní hranou válce, buď jsou nový písty shora kratší nebo mají blbě díru pro pístní čep - shora jsou kratší a budou moc dlouhý dole - můžou ti v dolní úvrati bouchnout do setrváků. Pokud máš starý píst tak to porovnej - výchozí bod je díra pro pístní čep. Od ni ní se všechno dovíjí
[Marlboro] (5.4.2015 16:08:49)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (10), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19