Příspěvků: 11, poslední: 16.6.2015 11:02:4460619.Veteráni
Chcel by som sa opytat ci mal perak originalne chromovane rafiky? Neviem preco sa mi vidi ze z vyroby vysli len striebrenkove. Dakujem
Když jsem dělal 550 ku pro známého tak po mě chtěl výslovně chromované ráfky. Takže je to tak, že kdo platí ten rozhoduje. Stejně tak původní chromovaný výfuk na pařeza nebyl tak lesklý jako replika.
[Sukin]
(16.6.2015 11:02:44)
a poměrně velké množství péráků mělo chromované ráfky s lakovaným středem se zalatýma linkama....
A jako "lidové" a nebo "lux" verze jsou jakoby dosti nepřesné označení. Co verze co měla například chromovou nádrž, chromové výfuky a celolakované středy a ráfky? A co je verze co měla nádrž v laku (stříbrné boky a červený střed) a kola v chromu?. Samo všechno jakože fabrické motorky zachycené na lince v desítkách kusů!!
[Dolin]
(16.6.2015 9:44:31)
Stran poškození lakovaného (stříbřenkového) povrchu ráfku při obouvání: chce to 1) nebýt netrpělivý a nechat lak či štříbřenku řádně vyzrát (alespoň 2 týdny, více = lépe) a za 2) montpákám srazit hrany a navléct na ně těsně sedící návleky z kůže - použil jsem odstřižené prsty ze starých motorukavic; i tak to ale chce pracovat s největší opatrností, zvlášť pokud obouváte původní kamennou gumu (takovou lze ovšem výrazně zvláčnit několikerým ošetřením Regumem, v nouzi alespoň glycerinem).
[z477]
(16.6.2015 8:52:34)
Nejen rafky, ale celej vyplet ma bejt ve stribrence. Lakovalo se to macenim celejch vypletenejch kol. Riditka byly chromovany i u levny verze. Dneska holt plati ze cim vic chromu tim vic veteran, coz je ze sberatelskyho pohledu prasarna, ale pokud to ma bejt na jezdeni, tak to casto jinak nejde.
[Davy_]
(16.6.2015 8:41:22)
Ono jde i o praktičnost. Při přezouvání pneu neodrbat lakované ráfky "montajznama" jde jen s velkou opatrností.
[verdom]
(15.6.2015 16:37:09)
me se treba mnohem vic libi cerny rafky s bilou linkou (nerikam ze na peraka) ale ze za me urcite nemusej bejt rafky chromovy, ale nesmi bejt ani ve stribrence (fuj)
[Majkl]
(15.6.2015 16:24:31)
kola a řídítka musej bejt v chromu. Jinak motorka vypadá blbě. A že někdo kdysi ve fabrice šetřil je mi dnes ukradený....
[Kosťa]
(15.6.2015 15:00:52)
Dnes se ten poměr přesně otočil.
[Sukin]
(15.6.2015 13:18:01)
..přičemž dnes zrenovovaných strojů v chromované versi je už snad víc, než se jich původně vyrobilo :)
[z477]
(15.6.2015 12:22:33)
cca kazdej desatej mel chromovany
[Davy_]
(15.6.2015 8:21:47)
Záleží na tom, jestli to byla lidová nebo luxusní verze.
[Ota]
(14.6.2015 22:36:36)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19