Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Pérovka pod primár [Mejcin](15.6.2015 22:54:32)
Příspěvků: 13, poslední: 18.6.2015 9:16:1060631.Informace
Zdravím jawaři! Dáváte pod matici primáru na 634 pružnou podložku? Podle katalogu nd je tam uvedená, ale pro verzi se sidecarem je tam jiná matka a ta podložka tam není. Když jsem to rozebíral, tak tam žádná podložka nebyla (nebyl to ale originální stav z fabriky...). Druhý poddotaz; při nasazování na kliku dáváte primární kolo za studena nebo ho nahřejete?
Dík za konstruktivní odpovědi ;)
Milos634: tak to musela být nějaká slabá, ta co sem měl já se tam nevešla. Ani v katalogu ND u motoru 638 žádná pružná podložka není... Funguje mi to leta (vč.otáčkoměru) bez podložky. [Peterson] (18.6.2015 9:16:10)
Peterson > ja mám náhon na otáčkomer a mal som pod maticou aj pružnú podložku. Buď to tam niekto dal, alebo tam už bola. [Milos634] (18.6.2015 8:43:21)
gargamel: Však je taky rozdíl jemně klepnout a narazit to tam palicí:-) [Ota] (18.6.2015 8:21:38)
Ota > nie naklepávať silou, ale jemne ho klepnúť, nech drží a potom v kľude dotiahnuť maticu :) vždy to robím tak a so sťahovaním s dvojramenným sťahovákom som nemal nikdy problém [gargamel] (18.6.2015 5:40:59)
Diky za nazory, primar tedy za studena, samozrejme poradne odmastit i cep klikovky. Mam tam tu vyssi matku pro nahon otackomeru, takze perovku tam teda nedam, motor je typ 632. Jeste jednou diky;-) [Mejcin] (16.6.2015 17:30:48)
gargamel: Primární kolečko ani nenaklepávat - i tak by pak mohl být problém se stahováním. Prostě jen nasadit a řádně utáhnout matku.
Jinak na motoru 638 a 632 není pod maticí žádná pérovka a ještě nikdy se mi primár nepovolil.
[Ota] (16.6.2015 14:40:26)
primárne kolečko určite za studena.. väčší orech z goly + kladívko, ťuk lup a je tam :) [gargamel] (16.6.2015 11:01:42)
Mejcin: Pokud ji máš a vejde se tam tak bych ji tam radši dal, patří to ke slušnýmu vychování ;) Kolo neohřejvat, pokud je v pořádku kužel tak to drží víc než dost i bez toho.

Kubas: Sice to většinou funguje, ale ze strojařskýho pohledu je to strašná prasárna. Když si vezmu jaká je to občas rána když to povolí...
[Hlade] (16.6.2015 10:25:07)
Kubas: jde to úplně v pohodě. Jen se nesmíš trefit místo do špalku do palce :) [ladis] (16.6.2015 10:04:12)
kubas-> Sice sem to ještě nedělal, ale prej to jde. Najít vhodnou větev při cestě a dobrej kámen. Bouchnutím proti směru otáčení by to mělo jít, samozřejmě pokud to bude utažený nafest, tak máš smůlu https://www.youtube.com/watch?v=v1gHpSfIaHQ [Akamu] (16.6.2015 9:45:25)
Když už se tu řeší primár, zkoušel někdo demontáž kolečka poklepáním dubovým špalkem z boku namísto stahování v ose kliky? [Kubas] (16.6.2015 8:51:44)
Pérová podložka tam být nemusí. U novějších 634 s otáčkoměrem - tam se pérovka ani nejvejde (matice s plastovým šnekem náhonu otáčkoměru je vysoká). Primární kolo určitě za studena, dosedací plochy očistit a odmastit. [Peterson] (16.6.2015 6:43:17)
Podlozku tam mam, ale nebal bych se, ze to nebude drzet bez ni (vsak sam pises, ze tam ani nebyla a nijak nechybela:-)). Zato nahrat pimarni kolo a dorvat ho na kuzel si koleduje o pristi rozebirani flexou. Staci ocistit dosedaci plochy kuzele a kola a normalne za studena namontovat. [Jad] (16.6.2015 2:00:15)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19