Příspěvků: 53, poslední: 24.6.2015 10:04:4860683.všechno ostatní
Ahoj, musím se podělit o dnešní zážitek z jízdy po Ústí nad Labem. Sjíždím na jawce z Klíše na křižovatku u městského stadionu. Na křižovatce svítí červená, zařadím se za první auto před semaforem. Za mnou stojí staré šedivé VW Polo. Rosvítí se zelená, auto předemnou a já se rozjedeme a najednou koukám že mě Polo vytlačuje na chodník, vyhnu se a jedu za ním. Asi po 50 m dochází k rozšíření pruhů, Polo jede v levém a já ukážu změnu směru a jedu do pravého. V okamžiku kdy se míjíme tak mě "paní" v polu začíná opět vytlačovat. Troubím na ní co můj klakson dá, přidávám plyn a jedu pryč. Cestou se zastavuji v Kauflandu a najednou koukám že tam přijíždí to Polo.
"Paní" vystoupí a já ji říkám: Dobrý den, víte že jste mě 2x vytlačila ze silnice ?
P: Vy nemáte blinkry
Já: Na kejvačce z roku 1959 je mít nemusím
P: tak máte mít veteránské číslo
Já: to nemusím
P:tak na Vás zavolám policii a oni Vám seberou techničák
Já: to můžete technickou mám nově udělanou a nevidím v tom problém a pokuď by jste mne vytlačila tak že bych měl nehodu tak máte problém Vy
P: nemám mám známé na policii
Já: to klidně můžete mít.
P:směs nepublikovatelných urážek
Já: S úsměvem jsem jí řekl ať jde do p....e
"Paní" byla zřejmě psychicky nemocná neboť ještě uvnitř obchodu si povídala sama pro sebe a to dost nahlas.
Tak kdyby jste náhodou potkali šedivé Polo koupené z AAAAuto o SPZ 8U0 7363 tak se mu vyhněte obloukem.
Tomáš
P:
Sorry, paní jela v pravém a já jel do levého
dejvV: ty přemýšlíš, my máme..
[mais]
(24.6.2015 10:04:48)
už delší dobu přemýšlím že si do auta k přední kameře pořídím i kameru dozadu, ale asi budu muset nejdříve vyřešit 2 měsíce propadlou STK. :-) jediné co mě omlouvá je fakt, že jsem to zjistil teprve před 14dny :-)
[dejvV]
(23.6.2015 23:32:55)
dePorsche: já dnes málem v autě prošlápl podlahu díky frajírkovi v bílékombinéze na CBR 9?? a nějaký divný název, který se musel otočit doleva do protismětru na světlech a přes moc plných čar a na přikázaném směru rovně a vpravo, aby nemusel objet blok. Stejně stál pak na světlech o 2 km dál. Ale byl hustopřísnej.
[maspe]
(23.6.2015 23:31:12)
Dneska na mě úmyslně najel idiot ve stříbrný oktávce v Praze před Nuselákem. Neřešil jsem to, SPZ jsem si stejně zapamatoval jen půlku, vyklepanej jsem radši dojel domů. Důvod - dostatečně jsem se mu neuhnul když najížděl z připojovacího pruhu do mého. Lidi jsou divný, a papíry získá asi i dost nevyrovnanej exemplář.
[dePorsche]
(23.6.2015 23:03:47)
to je jako nabourat s wartburgem :-D auto je cely pac ma spodní ram a řádné plechy, ale člověk se umlátí vevnitř ikdyž se bouda nesešlápla :-D
[krf]
(23.6.2015 6:28:09)
Tomáš: Ono je vůbec docela frajeřina se dostat z teplické dálnice na Rondelo ve špičce. Občas tamtudy jezdím.štrůdl aut na křižovatce nad divadlem až hnus. Velká Hradební je taky paráda.
[Michi]
(23.6.2015 5:22:06)
..a když se srazí SUV a stejně těžká manažerská limuzína, tak na tom obě posádky budou stejně. SUV bude mít odřený nárazník a limuzína bude na odpis. Zrychlení na obě posádky se bude rovnat. Je to samozřejmě všechno zjednodušená fyzikální úvaha, ale i ta mi stačí k tomu, abych se střetu se SUV/OFF bál.
[Propeller477]
(22.6.2015 22:53:29)
mais: Ono ponížení zrychlení o energii k deformaci se stejně uplatní i pro ono SUV.
Pakliže do ideálně pevného a naprosto nedeformovatelného SUV narazí ideálně deformovatelné malé auto (tedy při nárazu neodskočí), stane se toto: Soustavy obou vozidel se v tomto idealizovaném případě spojí a výsledná rychlost bude dána zákonem zachování hybnosti. Veškerá energie navíc, která byla před nárazem uložena v kinetické formě v obou vozidlech, přešla zcela do deformace malého auta. Pakliže bylo malé auto dobře navrženo, tak prostor pro posádku je neporušen, stejně tak jako u SUV, které jsme předpokládali jako nedeformovatelné. Jenže výsledné zrychlení působící na posádky je dáno poměrem jejich hmotností. Pakliže proti sobě pojedou rychlostmi 100, tak výsledná rychlost celé soustavy bude 33. A zatímco SUV spomalilo ze 100 na 33, tak o polovinu lehčí malé auto ze 100 na -33. A to za stejný čas, v průběhu probíhající deformace, tedy přetížení na malé auto bylo dvojnásobné. Deformace malého auta tak vlastně chránila nejen posádku malého auta, ale stejně i posádku SUV, která na tom však díky větší hmotnosti bude lépe.
[Prop477]
(22.6.2015 22:48:01)
mais: To by byla pravda ve chvíli kdyby ty auta vážili stejně. Ovšem pokud jedeš v 800kg piksle a narve tě dvoutunový SUV tak na tom bude vždycky líp....
[Hlade]
(22.6.2015 21:59:50)
JZ: srovnávej srovnatelný se srovnatelným ;o) deformační zóna auta potřebuje k deformaci energii a právě o to ponížení je sníženo zrychlení, které po nárazu na tebe působí, stejně tak je airbag, jako polštář chce člověka zachytit a zpomalit jeho zrychlení. Naše tělo toho moc nevydrží, proto potřebujeme takovéhle berličky. Neštěstím SUV a OFF jsou často rámy případně způsob konstrukce samonosu (zesílení pro navijáky atd), které sice jsou dobré do terénu, ale neumožní právě onu deformaci, která stejně velká auta se samonosnou karosérií mají. Takže ve výsledku po srážce sice běžné auto odepíšeš, ale jsi z něj míň pocuchanej než z SUV
[mais]
(22.6.2015 21:43:00)
Hele, proč do toho stále taháte enrgii srážky? To auto si přece v okamžiku nárazu neřekne: "ošklivej řidič, předám mu všechnu svojí energii". To, co způsobí (při zachování celistvosti kabiny) zrannění, jsou nejrůznější působící zrychlení. Čili v okamžiku, když těžké auto trefí trabanta, tak ze zákona zachování hybnosti to daleko hůře odnese trabi s jeho posádkou (aniž by se SUV nějak moc pomuchlal) a v okamžiku čelního nárazu X6 do betonového sloupu se uplatní faktor toho, že mastodont se deformuje na větší dráze a zrychlení působící na posádku je opět menší, než když by na tom samém místě byl smart.
[JZ]
(22.6.2015 21:12:31)
Jer250: po pěti letech pracovních zkušeností s offroad auta a suv si to, co jsi napsal paušálně tvrdit nedovoluju, spíš bych řekl, dobře zkonstruovanej kompakt s pěknýma deformačníma zónama je na tom líp než průměrný suv - teda pokud nedostane přímej štos na bok a ještě tomu rámem
[mais]
(22.6.2015 20:32:13)
každýmu namachrovanýmu "pánu silnic" v blbym TDIčku bych dal povinně svést se alespoň týden v něčem větším, než je ten jejich osobák nebo dodávka! Průměrnýho člověka to machrování rychle přejde a neúměrně to prohloubí předvídavost dané osoby! ... jinak s tím, že existujou prasata ve všech skupinách řidičů samozřejmě souhlasím...
[LK]
(22.6.2015 18:18:55)
hele, třeba ve Francii řidič pustí blinkry všechny čtyři akorát když si jde koupit bagetu. Značek "hlavní silnice" a "dej přednost v jízdě" je tam polovina, všichni v pohodě jezdí na přednost zprava. O Německu nebudu mluvit, italové ty si zatroubí a jedou dál, nikdo se tě nesnaží shodit z motorky. Není to o autoškolách, ty nenaučí jezdit nikoho. Zejména ne tu část řízení, kterou tady probíráme - slušnost a ohleduplnost. Nejdřív musíme jako národ pochopit, že není důležitý, kdo má pravdu a kdo je hovado, ale jestli se někomu něco stalo, a podle toho konat v krizové situaci. A jestli nad tím potom mávnu rukou a řeknu si "tak jeď, blbečku" nebo zrudnu a budu křičet něco o kornútech, to je na mně. Za mne - rozčilování je trestání vlastního zdraví za cizí blbost. Což neznamená, že bych občas nevytroubil nějakého pitomce, ale rozhodně ho nebudu vytlačovat ze silnice se slovy "já mám přece přednost".
[Kosťa]
(22.6.2015 15:54:06)
Já si akorát všímám, že lidi nepoužívájí blinkry, jinak vyloženě nebezpečné situace nebo agrese ze strany ostatních řidičů se mi vyhýbají...
Naopak na motorce mi přijde, že jsou lidi čímdál ohleduplnější. Často mi uhýbají při předjíždění a naschvály jsem jsem nezažil ani nepamatuju. Naposled, když jsem měl silniční vysavač, ten ty agresivní hovada nějak přitahoval...
[Bakoun]
(22.6.2015 15:04:11)
dukon 21:
Uvědom si, že je rok 2015.
Autoškoly NEEXISTUJOU již řadu let. Předpisy se poměrně zbytečně dost a chaoticky mění, lidi v nich maj guláš a zhusta na ně serou.
Za volant lezou i lidi, který za ním nemají co dělat.
Čím dál větší část lidí, řídících motorová vozidla, se nehodlá zabývat situací v provozu.
Po dojetí na křižovatku doporučuju stát uprostřed pruhu, po rozjetí neumožnit vozidlu jedoucímu za tebou předjetí v pruhu.
---
Podobných zkušeností mám mraky, jen připomenu z posledních:
1
Žel. přejezd se křížív ostřejším úhlu, na motocyklu je nutno najíždět esíčkovitě kvůli kolejnicím.
Moravský blbeček v Peugeotu o mě na přejezdu škrtne, následně ještě ječí, jaký jsem hovado.
2.
Automatický přejezd se spuštěnými závorami, stojím jako první vozidlo.
Po projetí vlaku jsou klacky nahoru, výstražník je stále v činnosti. Vyčkávám zhasnutí světel - za mnou ječí klakson primitiva v bílé dodávce.
---
Lepší to asi nebude, účinnou represi těžko někdo zavede, není vůle....
[Venca_n]
(22.6.2015 14:56:05)
mais: pokud narazíš do stromu nebo do náklaďáku, pak máš samozřejmě pravdu, ale pokud s SUV sestřelíš cokoliv menšího, tak na to doplatí posádka menšího a lehčího vozu, který tu energii absorbuje za tebe. Dalo by se to definovat tak, že majitelé SUV jsou v podstatě potencionální vrazi :-)
[Jer250]
(22.6.2015 12:54:50)
POKUD mám dost místa vlevo,rozhodně ne...vpravo párkrát když přede mnou někdo prudce zabrzdil ...
[nunici]
(22.6.2015 12:37:01)
Vpravo se nepředjíždí, to je fakt. A co ty, na motorce jsi to nikdy zprava nevzal? Já na to neodpovím, bo mne vedli k pravdomluvnosti :-)
[kosťa]
(22.6.2015 12:26:49)
Vpravo se nepředjíždí,navíc jsem ho trochu hlídal...když vím že budu odbočovat blinkr dávám v dostatečném předstihu,hlídám si zrcátka a počítám i s tím že ten za mnou mě může přehlídnout..
[nunici]
(22.6.2015 12:09:14)
Podpis pod Kosťu. Nunici, možná jsem potkal tytéž dva blbečky. Jako přes kopírák. Už nevím kde to bylo. Zanadávám si a nechám je být. Obecně motorkářům uhýbám, jak je zmerčím. Stahuju se na kraj, aby mohli předjet třeba i na plné čáře, když je to popadne. Na výjezdu ze zatáčky se mu stáhnu oto víc a tím dám najevo, že předemnou je volno. Motorkáři mi nevadí. Neucpávají silnice. Nejezdí s mašinou přeloženou tak, že by ničili silnice. Nevytlačují mě z cesty. Serou mě debilové, ať už sedí na čemkoli vebo v čemkoli. Já taky občas něco zvořu, tak si v autě ponadávám jako nikde jinde. A Kamiony? Kdysi před mnoha lety mě jeden natlačil do protisměru, když jeho pomalý pruh v kopci se měl ovšem až za několik set metrů napojovat zpátky. Ausgerechnet když jsem ho míjel si usmyslel, že musí hned najet do toho levého ikdyž má ještě moře času. Takže jsem byl v kleštích. V protisměru auta na jejichž devadesátku bych nevsadil pětník. Zprava mám kamion, co mě tlačí do protisměru. V Autě mám manželku a půlroční dítě. Za mnou na nárazníku další auta. Obětoval jsem pravé zrcátko, abychom se vešli a přežili a pomalu bez panického dupnutí na brzdu nechali blba naplazit se do rychlého pruhu.
[Zahradník]
(22.6.2015 11:52:46)
Ondyyy: jedna z největších iluzí silničních pitomců je, že SUV je bezpečný auto - ono se jenom hůř muchlá, což znamená, že neabsorbuje kinetickou nárazu do sebe, ale vesele jí předá dál a další v řetězci je jenom posádka vozu
[mais]
(22.6.2015 11:28:00)
Podpis pod Kostu. Vubec nejde o to kdo by v pravu, sam pises ze jezdis na motorce a budes tu "vychovavat motorkare"? Staci ze nas vychovavaji debilove v SUV co na motorce nikdy nesedeli a z bezpeci sveho monstra maji prekroucene povedomi o fyzikalnich zakonech. Ty bys mel vedet ze vyhybaci manevr na motorce nebo vzit vic za brzdu je uplne o necem jinem nez v aute ... takze ty bys to zrovna jako motorkar nemel delat! Proste to nestoji za to a jak pise Kosta je tam mizive procento ze tvuj blinkr nevidel.
[Ondyyy]
(22.6.2015 10:47:31)
Já se s tebou nehádám, jestli jel jako pánský přirození. Zvaž třeba možnost, že tvůj blinkr doprava neviděl, protože měl plný ruce práce s motkou; co píšeš, tak to žádnej Rossi nebyl. Ale o tom nemluvím. Prostě život neplyne jen samých radovánkách, za volantem je celej průřez lidstva kromě nemluvňat, a navíc zhoršenej - klidný filozof ti může udělat průser, protože jednoduše neumí řídit a neví, že tě málem zabil. Lehce se o tom kecá, já vím, ale já viděl následky "udržování ega" a nestojí to za to, i když jsi stokrát v právu.
[Kosťa]
(22.6.2015 10:37:54)
Kosťo ,pokud potřebuju odbočovat doprava a on mě předjíždí zprava ...měl dost vlevo. Navíc tím stylem jak jeli - to bych na jawině za tu dobu byl 3x pryč...
Stalo se mi jednou - stejný forman po dálnici, taky jsme se 5x navzájem předjeli, vždycky si zamávali..on pak odbočoval o výjezd dřív tak jsme si zamávali,blikli-prostě pohodička...
na motorce preventinvě jezdím jako by mě nikdo neviděl a každý chtěl přejet...
[nunici]
(22.6.2015 10:23:19)
Podpis pod Kosťu. To vychovávání stojí zapiču, jen to zvyšuje pravděpodobnost fatálních následků našeho ježdění. Stačí, kolik bouraček je zaviněno nepozorností, proč tomu ještě pomáhat? Jezdím maximálně defenzivně, za žádnou cenu se nenechávám vyprovokovat.
[Endy]
(22.6.2015 10:20:50)
Nunici, jestli on jede jako prase, to nevylučuje možnost, že i ty jsi jel jako prase. Nejsme proti tomu imunní nikdo, ale popravdě - proč jsi ho zavřel? Protože tě sral, stejně jako ty jsi pravděpodobně sral jeho. Kdo na to měl právo (jestli vůbec někdo, nebo oba) je vedlejší. Kdyby ti přelítnul přes kapotu, třebaže do značné míry vlastní blbostí, a zlomil si páteř o kandelábr, uvidíš to do smrti. Jeho rodiče a/nebo děti, které potkáš v průběhu soudního jednání, tě budou mít za vraha. S velkou pravděpodobností na tobě aspoň kousek viny zůstane, přijdeš o noty, budeš mít zbořený auto... stojí to za to? Když vidím blbce, tak se mu uhnu. Nebo aspoň jedu tak, aby se v tom vykoupal on sám a já v tom nefiguroval. Fakt to za to nestojí, a "piráti okamžiku" - slušný lidi, co v tu chvíli nezkrotili adrenalin - pak sedí na patníku a brečej.
[Kosťa]
(22.6.2015 10:09:53)
Stalo se mi v autě - forman, jel jsem předpisově - po městě na 3 kruháčích nějací dva mla´doši na japoncích mi nebyli schopní ujet, před kruháčem na brzdy i když nic nejede,pak rozjezd po zadním,mezitím jsem se vždycky dostal plynulou jízdou před ně... před 4. kruháčem kde jsem odbočoval doprava mě jeden dokonce začal předjíždět v odbočovacím pruhu zprava ...tak jsem ho lehce zavřel...
jezdím jako prase já nebo on...
[nunici]
(22.6.2015 9:39:36)
charlie: s těma potravina jasnej souhlas..nepotřebuju jogurt z Německa, když to samý umí mlékárna tři km od baráku...to je prostě magoristán..
O zásobování Just in time si myslím to, že by měl být za cosi do průvanu pověšen manager, který to rozhoduje..obvykle přijdeš na to, že v produktu za miliony chybí součástka z 8pade, pač...víte co stojí zásoby..
K vyježděnosti řidičů se dá říct jediný - do 50 tis km to není řidič, ale člověk, co se drží řídítek/volantu, potom už můžeme mluvit o nějaké zkušenosti, ale rozhodně ne mistrovství..
[mais]
(22.6.2015 9:05:14)
mais: Tyhle pravidla jsem neznal a jakožto blbý kecy jsou mi u prdele, protože když k něčemu dojde, tyhlety ramena přes celý záda rychle opadnou. Nicméně, na debila narazíš všude.
Všade je něco. Podle mě by se třetina zboží nemusela na silnice vůbec dostat, nefungovat EU tak jak funguje - proč vozím zmrazený pečivo 1400 km, když by ho mohl vyrobit místní pekař? Protože ho asi někdo chce tolik, že se to jinýmu vyplatí. Překladiště a nákladová nádraží tě nespasí, když nebudou mít fabriky sklady - a už vidím, jak automobilce přistavujou Těžký dráhy vagony v režimu Just in time a všechny ty Kauflandy a Globusy, ať mají ty křehotinky v teréňákách kam jezdit shopovat. :-)
Ale jak říkám - advokáta nikomu dělat nebudu, za to mě neplatěj, že jsem debil na silnici, na to jsem zvyklej. Stejně tak na to, že nejlepší řidič je tady každej - podle svýho mínění (ať nechodím daleko, momentálně se to snažím vyhnat z makovice mladšímu dítku, co má čerstvý noty, najeto už skoro tisíc kilometrů a pocit že je "vyježděnej"..)
[charlie.vlcak]
(22.6.2015 8:21:11)
Oto, nevím jestli si něco odpyká. Specielně když se jedná o vytlačování motorky s autem; když nebude svědek, těžko ji někdo odkrágluje, stopy většinou stojej za prd a ona bude tvrdit, že jsi náhle vybočil, narazil do ní a ona s tím nemohla nic dělat. Jezdi tak, jakože tě každej chce zabít, a nesnaž se mít pravdu, když bys k ní mohl jako příbal dostat i pomníček u silnice. Je blbost koukat zezdola na náhrobek s nápisem "měl přednost v jízdě".
[Kosťa]
(22.6.2015 8:15:53)
projel jsem s obytňákem jih a západ Evropy a můžu konstatovat, že kamioňáci se nechovají slušně nikde (je jedno jestli honí termíny nebo nebo nebo...dopravní vyhláška platí pro všechny - pro střelený manažery, jako pro kamiony, jako pro dovolenkáře atd..), ale v ČR se chovají fakt jako hovada - vesměs platí (ne 100%, nicméně valná většina se tak chová), co mi říkal jeden kamioňák - vyznávají dvě pravidla: 1) co je za nim ho nezajímá, kde mají jiní hlavu, on má šrouby kol 2) když na to máš, tak ho dáš - kamiony se dají rozumně vyřešit jedině tím, že náklady pošleme zase na železnici, to bychom ovšem nesměli "inteligentně" zrušit nákladní nádraží a překladiště vlaků.
[mais]
(22.6.2015 7:18:59)
Janě ani neni chyba kamioňákú ,že jsou zarostlý a ůzký silnice,proč tam kde jezdím 60 oni jezdí z kopce 90 v protisměru nepochopím.Většinou rusové.Z Vietnamu jsem poučen,nebrzdí se ani na kole,aby si neošoupali ty gumičky na brzdách.U náklaďáků to samé,kdo jede ze zhora má přednost.Tam ještě když jedou po silnici,všichni závoděj.Je to prdel ,když se předjížděj 4 kamióny proti sobě.Všihni musej vyhrát.Už na štěstí neplatí, že vinu nese bílej, ale stále ten bohatší,ale samozřejmě má i přednost.Nedorozumění se řeší běžně mačetama.Třeba se to tu jme,dejme čas a průběh inovacím.
[Pierre]
(22.6.2015 1:11:56)
Deadman: Ono to není jen na omezovači. Vesměs se výkony těch motorů pohybujou v rozsahu +/- 100 kobyl, což v kopečku poznáš. Můžeš jet prázdnej a můžeš jet s pětadvaceti tunama - v kopci je kurevsky poznáš. Tam kde by kolikrát stačilo osobákovi, co z levýho pruhu neuhne, sundat nohu z plynu, já musím třeba o čtyři kvalty dolů. Ten rozdíl nedělá vteřiny.
Ale nebudu nikoho přesvědčovat, to je k ničemu, když nechceš stejně neuvěříš. Proč je ale takovej rozdíl pohybovat se po Německu, Francii, Rakousku a přejet do Čech? Tady je těch spěchajících nejrychlejších osobáků naprostá většina.
A že je kamionů moc, není chyba kamionů.
[charlie.vlcak]
(21.6.2015 23:59:22)
Jak už jsem napsal, je to smutné, ale dělat se s tím nedá nic. Volat polici nebo psát oznámení o přestupku je k ničemu, bylo by to tvrzení proti tvrzení. K nehodě naštěstí nedošlo. Až k ní jednou s takovýmahle znalostma řidičky dojde, tak pak si to odpyká, ale hlavně, aby to přežil ten chudák, kterýho srazí...
[Ota]
(21.6.2015 22:59:46)
Charlie: Zrovna kamioňáky mi raději nepřipomínej. To co mi vyváděli na D1... něco tak bezohledného jsem už dlouho neviděl.
Všichni mají silné motory, všichni mají omezovač, takže i do kopce jedou stejně rychle. Vždy se najde jeden, kterému to díky méně sjetým gumám jede o čtvrt km/h rychleji a ten musí furt předj��ždět. Takže to mi pošle do levého pruhu přímo před čumák, že musím brzdit skoro smykem, proč by zabýval nějakýma osobákama, však oni to vždy ubrzděj. Následuje 10 minutový předjížděcí manévr který je spíše souběžnou jízdou trvající několik kilometrů. Za ním se vytvoří dlouhá kolona osobáků. Když se po dlouhé době konečně zařadí a kolona se rozjede, hned se zase brzdí kvůli dalšímu takovému debilovi. A protože kamiónů je sposta a předjíždí jich polovina, člověk za 200km ani jednou nejede normálních 130.
Proč kamioňáci mají potřebu předjíždět někoho, komu to jede stejně a dobu jízdy si tím zkrátí asi tak o 2 vteřiny?
[Deadman]
(21.6.2015 22:50:49)
Já jsem zvyklej. V práci jsem na silnici největší debil, protože sedím v kamionu, když mám volno, jsem debil, protože jezdím na motorce, na motorce jsem debil protože na jawě a v plechovce jsem debil, protože v jedničkový ochcávce. Akorát není stříbrná ani pyčovdýzlu, tak tam jsem debil jen trochu menší. Takže mě takovýhle lapálie moc netankujou.
Holt nemůže mít každej vlastní silnici a na ty společný se musíme nějak vejít všichni.
[charlie.vlcak]
(21.6.2015 21:34:25)
Neudělá se s tím nic-čím slabší mám zrovna stroj-ideálně babetta,tím víc potkám borců co mi dokážou co umějí(neumějí).Nemá cenu se s kýmkoliv zastavovat,hrozit,fyzicky napadat-ztacený čas s potenciálním průšvihem do budoucna.Taky jsem narazil na bábu v luxusním SUV,ta známýho(manžela) skutečně u policie měla,takže po tel. poradě s ním přivolala hlídku(jela celou dobu za mnou-že jí ujíždím :) cyklisti mě předjížděli) že jsem jí jakoby napadl,s fízlama na stanici,protokoly s kecama od ní a spolujezdkyně,pak teda výslech i ode mě,3x předvolání svědků v průběhu asi půl roku(ty se na to stejně vyprdly),těch modrých obálek co jsem dostal,pak tedy přestupková komise ta dělala tytyty,zaplatit nějakej bakšiš pro úředního šimla a hurá tady máme spravedlnost.
[dave]
(21.6.2015 21:20:14)
k2j89: Tak alespoň přestupek, sám jsem napsal, že bez kamery je to těžké, ale mávnout nad tím rovnou rukou a nechat to být, že to nemá cenu... Asi to bábě běžně prochází, že se nebojí takhle jednat a dosud se jí to nevymstilo, což je velice smutné. I pro to poučení, že motorka nemusí mít blinkry by to stálo za to. Takhle třeba celý život vidí ona nás za vrahy, že jezdíme bez blinkrů a takový potěr se musí ze silnic odstranit...
[00]
(21.6.2015 20:04:52)
Kámoš otce je tahal na sětlech z okýnka za držku už v 70. letech.Byl to pěknej pohled a ponaučení do života.
[Pierre]
(21.6.2015 19:56:21)
00: moje právní znalosti jsou víc než nulové, pokud nebudeš mít svědky, jak prokážeš, že vytlačovala úmyslně? Baba řekne, že ho neviděla a bude to prostě přestupek, pokud by to někdo dosvědčil, pak by se mohlo jednat o pokus ublížení na zdraví
[k2j89]
(21.6.2015 19:50:27)
Taky jsem jednou takovou potkal. Souvislá silnice na sídlišti a na ní se zprava napojovala další, ale značky tam nejsou. Tedy ukázková přednost zprava, ale přesto jsem po očku hodil pohledem doleva - nikde nikdo. Najednou kráva v SUV někam strašně spěchala a tak tak se skřípěním kol zastavila u mého levého boku, že jsem měl masku X5 asi 20 cm od okýnka. Nejdřív jsem jednal slušně, ale byl to přesně ten slepičí mozek - "já mám pravdu a budu mít poslední slovo". Když začala vyhrožovat policajtama (aby mi přijeli vysvětlit, kdo že to teda tu přednost má), tak jsem jí řekl, že jí dám takovou facku až zalítne pod to auto. Beze slova si nafoukaně sedla do auta a čekala až odjedu a čekala tam ještě jakou dobu, než jsem jí ztratil z dohledu...věřím, že od té doby na tom Téčku vždycky jede krokem. Holt někdy to jinak nejde.
[Jer250]
(21.6.2015 19:33:37)
Moje právní zkušenosti jsou nulové, ale pokud do mě někdo úmyslně najíždí a snaží se mě vytlačit z vozovky, to hodnotíš jako přestupek? Pokud bych bábu vytlačil já někam do pole, mohl bych říct, že to je pouze přestupek?
[00]
(21.6.2015 19:32:18)
OO: trestní oznámení na co?? paní jela jak debil, ale to není na trestní oznámení, je to přestupek v dopravě.
[k2j89]
(21.6.2015 19:13:54)
Předvést paní, že volat policii také umíte, i když chápu, že bez kamery se nedá dělat vůbec nic. Snad jen výchovej párfacek, aby taková slepice pod vědomím krále a pána silnic příště nezpůsobila smrťák...
Každopádně, zkusit na policii, zda se s tím dá něco dělat (trestní oznámení) bych každopádně udělal. Pokud tam má známého, aspoň se dotyčný poškrábe za uchem. Škoda, že tu neexistuje něco jako, máme na tebe tolik a tolik stížností, autoškolu si uděláš znova atp. Protože například blbečků, co jezdí do hospody autem, a pak z něj přímo vypadnou jak jsou vožralí, znám dost, to samý agresorů a nebo borců lačných za plynem.
[00]
(21.6.2015 18:16:37)
Jo ty jsou nejlíbeznější ! Když tě předjede pak dá plný brzdy a jde odbočit...
[Klouzek]
(21.6.2015 18:02:09)
nejvíc miluju kretény co jsou schopný tě při předjíždění vytlačit do pangejtu a pak pár metrů na to odbočujou do prdele nebo zastavujou na chcaní.....
[Marlboro]
(21.6.2015 17:00:02)
Takhle jsem jednou jel na Pionýru a předemnou dodávka a borec telefonoval jel krokem, tak jsem ho předjel a najednou se rozjel začal na mě blikat dálkovýma a šel mě předjíždět v zatáčce přes trávu, asi ho rozhodilo co jsem si to dovolil.
[Klouzek]
(21.6.2015 14:12:25)
Viděl jsem video na youtubu, kde borec jede po Strakonické do Prahy a před ním jede stará bába ve Fabce šnečím tempem. Když jí dotyčný vytroubí, aby uhnula, tak na něj začne mávat kartičkou s nápisem POLICIE a zastaví, tak jí ten borec po pár slovech taktně kamsi poslal a jel dál. Takže důchodci moralisti...
[bartoň]
(21.6.2015 14:07:21)
Takovouhle zkušenost mám tak jednou měsíčně a to už nenajedu tolik, jako dřiv. Před pár lety jsem chtěl na tohle téma dělat web, kdy by byli tito experti zveřejňováni, nicméně kamarád právník mně to rozmluvil, že v našem státě by autory takového webu tito řidiči finančně stáhli z kůže...
Nicméně zajímalo by mě, kdyby na takhle řvoucí paní nějakej cajt vytáhl průkaz jak by reagovala...
[mais]
(21.6.2015 14:03:22)
Slyšel sem příběh, že někdo pro tyto případy vozil na motorce na řidítkách matky M6 až M10, podle toho, jak moc ho dotyčný idiot ohrozil. :)
[Borderer]
(21.6.2015 13:52:08)
To je ovšem dost tristní zkušenost. Takovejmhle "řidičům" by měli brát řidičáky!
[Ota]
(21.6.2015 13:27:51)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19