Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Jawa 21 [dan](25.6.2015 11:36:38)
Příspěvků: 14, poslední: 26.6.2015 9:16:4160711.Informace
Zdar, mám Jawu 21,koupil jsem jí před 8 lety v top stavu,najeto 2500 km,lítal jsem na ní celé mládí.Najel jsem okolo 10 000 km.Fichtl vždy lítal jako ďábel,ted ale už ne,je takový líný,vždy se dal roztočit i na 70 km/h a pořád šel vytočit víc a víc (šel za plynem),ted když jedu třeba 55, a mám plnej plyn, tak se mu nechce jít víc do otáček, jakoby se dusil. Myslíte,že bude vyběhaný válec a mám nechat udělat výbrus?Jinak studenej chytá na první šlápnutí,teplej chytá špatně.
EL Fag: Ne ze spatne chyta za tepla (tedy jenom tohle) ale i ty ostatni priznaky.
- je liny + spatne chyta teply + nejde do otacek + ma najeto 10t a kdo vi kolik to melo najeto uz pred tim => vybrus.

Paradoxne mas pravdu, ze starty by asi mohla upravit chudsi smes. To ze se to drive na nevyhonem motoru neuchcavalo, a ted ano, muze byt normalni. Taky muze byt problem i jinde v karburatoru. Jak jsem psal je to vesteni...
[Zdeněk] (26.6.2015 9:16:41)
Kdyby ses přece jen chtěl vrtat v zapalování, tak si několikrát přečti první odstavec v tomto návodu: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-nastaveni-predstihu-pionyr-odtrh.html
Jestli tě to nepřesvědčí, tak to nastavuj podle něj. Problém bude, jak už ostatní psali, ale někde jinde.
[Pajka] (26.6.2015 7:32:45)
Teplej chyta spatne = bohata smes na volnobeh, pomuze zavirani benzinu pred chcipnutim a pri startovani naklonit vpravo, snizit hladinu v plovakovce anebo prevrtat vzdusnik volnobehu na mirne vetsi prumer. Zdenku, nepochopil jsem, proc by mel byt fichtl ktery spatne chyta teply zraly na vybrus..... [El Fag] (25.6.2015 20:35:00)
Tak pak už jedině GO motoru! [Uďa] (25.6.2015 18:46:32)
>kombajn 21
vyfuk je cistej, to jsem tu psal, mel jsem ho komplet rozebrany - vyndanou vlozku.. Jezdím na Mogul TSF
[dan] (25.6.2015 18:25:36)
když jsme u toho, existuje nějakej fígl jak dostat z doutníků ty vložky? [cPetan] (25.6.2015 15:13:34)
Hlade: taky se mi zdá, že panelka nějak zlenivěla :D ale asi to bude taky ze stejnejch příčin :D [cPetan] (25.6.2015 14:38:30)
Mam stejnej problém, ale u mě za to může patnáct kilo navíc a to že mam trochu jiný měřítka. Dřív mi přišlo že i panelka jede jako drak... Teď už to vidim jinak. [Hlade] (25.6.2015 13:58:00)
jestli teply chtyta spatne, tak podle toho co pise je to asi zrale na vybrus. Ale je to spekulace, pokud to clovek nevidi, tak od stolu je to vesteni z kavove sedliny :-) [Zdeněk] (25.6.2015 13:30:12)
Než se začneš montovat do motoru, tak vyndej taky vložku z vejfuku a mrkni na ní. Nevim na jakej olej jezdíš, ale karbon umí udělat paseku. [kombajn21] (25.6.2015 13:26:23)
Kolik jsi vazil pred 8-lety a kolik vazis dnes? Jak vypada svicka po jizde na plny plyn? Kdys naposledy menil vzduchovy filtr? Duseni se na plny plyn bych pricital nevhodne smesi - vycistit poradne palivovou cestu (kohout s tesnenim,jehlovy ventil,hlavni trysku) a zkusil doladit sani(vyndat hadr z trubky filtru,novy vzduch filtr a doladit vykon otevrenim nebo ucpanim otvoru na filtrboxu - prtekvapive velky vliv). Pokud sundas valec, tak bych zmeril vuli krouzku v zamku(pod 0,6 mm OK), pokud bude vetsi zmerit vuli v zamku u noveho krouzku a podle toho bych se rozhod jestli vybrus ano nebo ne.Pomocne voditko pro rozhodovani je existence schudku na hornim okraji valce. Pri dobrem mazani neni novy vybrus pri 10 000 treba (pokud jsi nekdy nepridrel).Pokud mas predstih v norme tak OK, jinak jestli na tro ma vliv spatny predstih to si asi delas srandu, ne? [El Fag] (25.6.2015 12:01:41)
Vyběhaný píst poznáš podle kroužků! Dej dolů válec, sundej z pístu kroužky a vlož je do válce, přibližně do půlky. Pak se podívej jakou mezeru mají kroužky v místě zámku. Pokud je větší, než 1,5mm, tak je válec na výbrus, nebo alespoň na výměnu kroužků! [uda] (25.6.2015 11:54:58)
Udělej prvně údržbu ! To znamená předstih, kontrola bohatosti směsi, vzduchovej filtr, dotékání benzínu a pak když to pořád nebude lepší tak nový výbrus a pořádně zajet. [Klouzek] (25.6.2015 11:46:30)
Tenkrát mi také přestal jít do otáček jako dřív, tak jsem sundal výfuk, hlavu a válec, vyčistil válec a čelo pístu, výfuk komplet vyčistil a vypálil (byl zanešený) a jezdil jsem další 2000 km bez problému. Ale ted mám výfuk čistý (kontroloval jsem) a fichtl je línej. Poradte prosím, jestli mám teda udělat výbrus, nebo myslíte, že na to může mít vliv špatnej předstih? Díky moc za rady!! [dan] (25.6.2015 11:39:00)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19