Příspěvků: 20, poslední: 2.7.2015 21:54:2760754.Informace
Renovuji PAVa za Jawu 250/592 (co mám v profilu). Protože mám 16" kola sehnal jsem si tažné za 16", ale doma jsem zjistil, že rozměrově nesedí mělo by tam být 19". Ptám se proto zda je tomu u tohoto typu skutečně tak, nebo mám pouze nějak blbě nastaveny zadní tlumiče?
Doklady teď nemám u sebe, ale tak jak mám foto v profilu ji otec v roce 71 jako funglovku koupil v mototechně(mám i doklady o koupi). Nic na ní neměnil a vše je původní. Sice mne oproti některých fotek 592 překvapuje, že má:
- řidítka s hrazdou
- horní maska s tacho nemá prodloužené krytí k přepínačům a pákám
ale to je myslím v poho.
[vrkal]
(2.7.2015 21:54:27)
vrkal: podle fotek z profilu máš normální 592
[Jiřík]
(1.7.2015 10:08:19)
Rozměry motocyklu najdeš v návodu k použit. Ke sportkám pak existuje dodatek k návodu, který uvádí odchylné rozměry, tak z toho možná něco vyčteš, i když asi délku kyvky nikoliv. Každopádně mám za to, že bys návod i dodatek měl nalézt v sekci technika.
[Ota]
(1.7.2015 8:49:26)
Rozmery nemam, ale rozdil delek kdyvky zjistis, kdyz si porovnas parametry 16" kejvy a sportky - rozvor by se mel lisit prave o rozdil delek kyvnych vidlic.
Jinak, 592 je "sestra" od kalifa, z fabriky sla na 16" kolech. Sportka ctvrtlitr ma oznaceni 590. Takze, pokud mas motorku se sportkovym zadkem na 16" kolech, bud nekdo na 592 menil kyvku a sehnal zrovna sportkovou (takze pak musel vymenit i blatnil), nebo je to puvodne sportka a nekdo tam proste dal maly kola.
Pro rozpoznani, co to vlastne mas, pozjistuj nasledujici:
- riditka uzka a tacho ovalny (+ plech "panelka"), nebo riditka siroka s hrazdou a tacho kulaty (+ plech "zelva")?
- ma blinkry?
- ma dlouhy nebo kratky stojanek?
- jaky ma airbox, kybl typicky pro ctvrtlitry nebo uzky s kulatym spodkem i vrskem, co se dava na trindy?
- nadrz kapka nebo hranata kalifacka?
- dynamo 45 nebo 55W?
- typ karburatoru
- pripadne oznaceni motoru a ramu, ale to moh nekdo klidne prerazit
[Sim]
(1.7.2015 8:39:52)
to SIM: přesně tak to asi mám, bo v namontování mi brání blatník, jak mi říkal otec, ta naše Jawa prý má být údajně sportková s 16" kolama(když ji kupoval tak to asi musí vědět..:-)), ale zda to tak je nevím, nejsem takový znalec. Nicméně blatník vadí tudíž vše budu řešit ala Jirka N. rozříznutím tažného a nastavením trubkou.
PS: ať vím, není někde odkaz na technické rozměry rámu popř. jenom té kyvky u sportky?
[vrkal]
(30.6.2015 21:27:01)
Koupil jsem "originální tažné" na sportku a stejně bez nastavení spodních vzpěr by to nepasovalo kvůli spz, musíš si to napasovat podle svého vkusu a rozumu. Co výrobce to originál
[honza70]
(30.6.2015 18:44:23)
Šimone když je to pravidelně, tak už tě to nevzrušuje, ne? ;-) Lepší ohnout značku než dobastlovat tažné, nehledě na to, že je pak níž závěs...
[Jiřík]
(30.6.2015 17:06:41)
Zjevně netušíš,jak se montuje. Ted jsem to byl změřit na motorce,a vychází to 340 mm mezi HORNÍ oko tlumiče,a ZADNÍ STUPAČKU ! Těch 295 mm je délka tlumičů samotných(stejná u Panelky,Kejvy i Sportky)
[MOnty]
(30.6.2015 14:24:05)
clixclax: ano, tak to taky mam na jedne motorce. A hadej kdo za to pravidelne dostava na technicke pojeb? Ano, ja :-D
[Šimon_BSM30+]
(30.6.2015 14:12:32)
Není třeba nastavovat tažný.Jde přizpůsobit RZ :-) Foto u mně v datech.
[clixclax]
(30.6.2015 14:09:25)
H.R. Nákres nemám, ten ti poskytl Skoba. To prodloužení jsem dělal z původního tažného přeříznutím horní trubky v půli a nastavením trubkou o stejném průměru asi 5 cm dlouhou, přesně si to nepamatuji.Pro pevnost spoje jsem dovnitř trubky zasunul navíc kulatinu. Tu délku bych řešil individuálně. Chytit tažné jen na dolní šroub, naklonit pod RZ a doměřit horní oko k úchytu na motorce.
[Jirka N.]
(30.6.2015 12:08:43)
Skoba:
ano, ale to je ta kratší verze která koliduje s velkou RZ, ne?
[H.R.]
(30.6.2015 11:58:53)
Jirka N.: nemáte někde rozměry toho tažnýho, případně nákres?
díky
H.R.
[H.R.]
(30.6.2015 11:26:26)
[vrkal] kostra normalni kejvy/panelky a sportky je vzdy stejna, lisi se jen v delce kyvne vidlice. Tazny na Pav se pridelava na kostru, takze roztec ok na srouby musi mit sportkova a kejvackova/panelkova verze opet stejny. Sportkovy tazny je pouze delsi, jde samosebou namontovat i za "nesportkovou" kejvu/panelu, jen bude vic trcet dozadu. A stejne tak "nesportkove" tazne pujde po sundani zadniho blatniku namontovat na sportku.
[Sim]
(30.6.2015 11:11:23)
Vím, kam se montuje tažné. Blbě jsem formuloval otázku, chtěl jsem vědět, zda daný typ Jawy nemá zadní stavbu vyšší, tudíž je třeba tažné na 19", bo rozteč mezi horním a dolním uchycením tažného mám 350mm, kdežto co jsem vyčetl u 16" kol by ta rozteč měly být 293mm.
Vše je origo, tak jak tatík motorku koupil, tudíž i blatník.
[vrkal]
(30.6.2015 11:04:06)
se zadníma tlumičema to nemá nic společnýho viz. Mates
[Marlboro]
(30.6.2015 8:24:34)
vyznělo to tak, že chceš tažný montovat , nahoře i dole k tlumičům . rozumím tomu? má to bejt chycený nahoře u tlumiče a dole za horní šroub stupačky. je možný, že tam máš třeba blatník ze sportky , pak bys to tam nenacpal
[Mates]
(29.6.2015 23:11:39)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19