Příspěvků: 2, poslední: 2.7.2015 19:28:5660773.Veteráni
Nazdar panove, zohnal som motor na moju panelku este s povodnym výbrusom, cize vrtanie 58 mm plus boli tam povodne piesty. Po demontazi som zvazil piest s kruzkami bez capu a vazil 190 gramov. Mam takisto novy panelkovy ?madarsky? piest 6.ty vybrus a ten piest vazi 225 gramov! Motor citit ako vibruje. Moj motor je po repase komplet, robena kluka, proste vsetko. Nic ine ma nenapada, jedine problem s vahou piestov, cize je to nevyvazene cele a motor vibruje.. Stretol sa s tym niekto?
Do motora 360 boli vlozene komplet creva z motora 633(634). To znamena ojnice na ihlách (neviem ci povodne) a 16mm cap. Takisto tam je prevodovka zo 633 a spojka s dvojradovou retazou, ploche sekundarne kolecko. Nevie niekto ako su na tom s vahou piesty firmy ALMET? S madarskymi nemam dobre skusenosti.
[Mirec]
(2.7.2015 19:28:56)
Jo řešil sem stejnej problém na kejvačce 350, ale u tebe záleží na tom čím nahradili původní ojnice a jakou mají hmotnost proti originálu. Já mám ojnice originál, a madarské písty jsem si odlehčil skoro na váhu originálních, a je to znatelný rozdíl. Píst originál výbrus, 15ka čep, váha 166gram, madarský píst vážil před odlehčením 195gram, nyní váží 170gram, u 6tého výbrusu bude asi hmotnost vyšší.
[rikša]
(2.7.2015 18:45:21)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19