Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 22, poslední: 8.7.2015 18:28:0160796.Veteráni
Motor mi začal nehorázně detonovat v nízkých otáčkách a při brždění motorem, motor má 3výbrus, ale ten jsem nedělal takže je už dávno zajetý měnil jsem písty čepy a nové kroužky a mám najeto asi 1000km. Napadá mě jedině jestli nejsou hlavy moc nízko a nebo nastavit jiný předstih nevím jestli větší nebo menší. Předem děkuji moc za vaše rady.
az se dostanu na komp dam vedet v mobilu je opruz hledat [Mates] (8.7.2015 18:28:01)
Mates: snažím se tenhle řetěz najít v metráži už dlouho, ale zatím se mi to nepovedlo. Natož najít stránku, kde jich mají na výběr tolik, že by se dalo porovnávat. Asi neumím hledat, ale z nápovědy Tvého příspěvku jsem nedokázal najít nic [Vomi] (8.7.2015 16:53:58)
Mates: kde přesně? Asi jsem lama, ale ať jsem hledal, kde jsem hledal nebo se ptal, všichni mi říkali, že tenhle typ řetězu dělá jen ČZ a ta je dělá jen v té jedné pevnosti, ne? Kdyžtak mi prosím pošli do zprávy, kam na ty pevnější chodíš, jestli nechceš veřejnou reklamu :) Díky. [longr neprihlas] (8.7.2015 16:02:41)
Najdi si retezy prodej.a tam porovnej pevnosti pak nakup. [Mates] (7.7.2015 22:05:17)
Mates: a kde? Mas nějakej tip kde ho koupit? To se tam pak dává spojka nebo se musi nejtovat? Mas zkušenosti s vydrží oproti favorit "blaticku"? Diky [Vomi] (7.7.2015 21:49:45)
Vomi dá v metrázi. [Mates] (7.7.2015 17:32:50)
Mates: Dá se někde koupit "nelevnej" primár? Myslím ve smyslu větší výdrže [Vomi] (7.7.2015 8:12:30)
100% nejde o detonace.... [.] (7.7.2015 7:35:39)
Tak dnes jsem nastavil předstih na 3mm a detonace o hodně menší, možná ještě zkusím dát hrubší těsnění pod hlavou. nebo dát ještě menší předstih? [jawa354] (6.7.2015 21:00:06)
Gumu na karburátoru jsem nikdy ničím neutahoval a vždy drží dobře, filtr tam byl původně drátěny ale dal jsem tam papírový ten už tam mám ale asi dva roky tím to asi nebude. Šroubek bohatosti mám povolený o 1 otáčku. [jawa354] (6.7.2015 17:22:30)
Co filtrbox, máš utaženou gumu u karburátoru a na boxu? Další problém bývá s trubkou sání, která v originále končí těsně pod sedlem, doporučuji uříznout. [edward] (6.7.2015 15:29:40)
A není to spíš obráceně, že to máš moc bohatý a na čtvrt plynu ti to začne brblat a cukat [Klouzek] (6.7.2015 14:30:12)
Měnil jsi kroužky a od té doby to dělá?
S kompresí to nemá co dělat, ty motory jsou dělaný na benzín cca 80 oktanů, spíš by také krom té směsi mohlo dělat to, že ti vlezlo těsnění pod hlavou do spalovacího prostoru.
Pečlivě to poslechni a zjisti, jestli to dělají oba válce, nebo jen jeden, nebo to ještě zkontroluj.
Detonace je ostrá rána z válce- jakoby do něj někdo říznul kladivem
[bartoň] (6.7.2015 14:24:03)
Pokial motor detonuje potom je zmes chudobná.Zapalovanie na to nemá taký vplyv ako zmes. Ak detonuje v nízkych otáčkach potom je chudobná zmes v tomto režime. Ja by som skúsil obohatiť volnobeh (možno väčšiu trysku alebo bude stačiť priškrtiť vzduch)alebo zodvihnúť ihlu. 14 brisk je velmi studená sviečka. Podla mňa 17 brisk je OK. Aby to detonovalo od sviečky potom musí byť motor dobre rozpálený. Pri normálnej jazde to nebude príčina detonácií. Farba sviečky udáva zloženie zmesy v tom režime v ktorom jazdíš aspoň 20 km. Volnobežnú zmes podla sviečky nenastavíš. Na to je najlepší postup podla Dočkala, prípadne skúška rozjazdom. [lupo] (6.7.2015 13:32:45)
a nemlátí ti třeba řetěz v krytu , nebo vytahanej "levnej"primár atd ? [Mates] (6.7.2015 13:17:47)
Určitě to budou detonace už dlouhou dobu se to projevuje a myslím že čím více mám najeto po výměně kroužků tak asi komprese je větší a proto to tak dělá, nakonec ještě budu asi muset vyzkoušet dát větší těsnění pod hlavu nebo je zkusit vyměnit za kyvačkové mám tam totiž hlavy z panelky ty vyšší co mají úzký hluboký spalovací prostor a ty staré mají širší a mělší spalovací prostor. Válce mám ale panelkové. Nevím jestli to teda pomůže když ty hlavy vyměním, někdo tady někde psal že zrovna ty vyšší hlavy byly vyrobeny záměrně aby nedocházelo k detonacím protože mají úzký spalovací prostor než je šířka pístu. [jawa354] (6.7.2015 13:13:36)
A jsou to skutečně detonace (myslím tím detonační spalování)? Abys neléčil jinou "nemoc", než jakou ten motor má. [pračlověk] (6.7.2015 12:43:50)
Svíčky používám jen Denso 22FSU(14brisk) nebo 20FSU(15brisk) nebo 16FSU(17brisk) v závorce píšu přirovnání hodnot mezi denso a brisk. Konkrétně včera jsem jel na 22FSU ty byly černé. [jawa354] (6.7.2015 11:59:10)
Dnes jsem dal do karburatoru HT95 předtím byla HT91 a nastavil předstih 3,7 místo původního 3,3 ale změnu jsem nezaznamenal skoro žádnou. Uvažuji ještě že vyzkouším přdstih 3 nebo i menší, zapalování mám vape. [jawa354] (6.7.2015 11:53:55)
svíčky n15c? [Mates] (6.7.2015 11:50:46)
Včera jsem najel asi 130 km a svíčka byla černá jen malinko těsně mezi kontakty trochu do bíla. Píšu že svíčka byla černá, ale nebyla mastná byla jen černá jak od sazí. [jawa354] (6.7.2015 11:46:26)
jakou barvu má svíčka, není to moc chudé? [maspe] (6.7.2015 11:35:42)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19