Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 7, poslední: 8.7.2015 18:03:0660809.Informace
Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda je možné u Jawy 555, že s novou svíčkou N15YC jsem měl stále problémy, neházelo to jiskru (vyměnil jsem i zkušebně cívku, zkontroloval zapalování), občas střelilo do výfuku (předstih je šeštelovaný) a po vrácení svíčky N15Y je vše okamžitě v pořádku. A pak se chci zeptat, zda se s tím již někdo z vás setkal? Měnil jsem prasklé lanko zadní brzdy. Ale zjistil jsem, že v brzdovém štítu mám větší štelovací šroub, než je na novém lanku, které jsem kupoval na netu ( taková tak celá sada lanek, nabízená každým moto krámkem). Z toho důvodu samozřejmě, štelovák nedrží a já nebrzdím. Od oka mi přijde, že to nové je o číslo menší. Že by nějaká "kvalitní druhovýroba"? A vyměnit asi jedině tak, že nechat předělat nové lanko a dát tam starý štelovák???
Hotovo,vzal jsem starý redukční kalisek, podél říznul a valecek taky. Možná jsem ro psal blbě ten Štelovak. Ale stejně mi přijde zvláštní, že koupím lanko na 555 a má to jiné rozměry než originál. [qwer] (8.7.2015 18:03:06)
Nevim presne, co oznacujes jako "stelovak", nicmene pokud je konec bowdenu maly, ze projde dirou v zachytu bowdenu, je potreba mu tam dat "redukcni kalisek" - typicky to prendavam ze starsiho lanka, pokud neni sundavaci, tak podelne rozriznout, nicemu to nevadi.
Jestli tim stelovakem myslis zavitovou trubicku na konci bowdenu, je to opet to samy - misto kalisku tam dej matku s prislusnym zavitem a uz nic nikam neproleze. Jen pro nastelovani budes potrebovat jeste klic na tu matku.
[Sim] (8.7.2015 15:49:42)
Ano,předek je v pořádku. Jen ten zadek je užší u nového. Kontramatka mi nepomůže. Štelovak je užší a nedrží ve štítu. [qwer] (8.7.2015 15:19:20)
Štelovák ma jiný průměr závitu? Dej tam kontramatku, váleček prořízni a je to. Prořízlé válečky se jinak normálně prodávají, třeba záleží na provedení lanka. Co se týká štelováku - je stejného průměr na přední brzdě? [jc3] (8.7.2015 14:45:52)
Abych někoho nemátl, píšu , že štelovací šroub je větší. Nemyslím tím ale délku, nýbrž tloušťku. [qwer] (7.7.2015 23:29:12)
Obložení je dobré, to jsem samozřejmě kontroloval. Jediný problém je v tom štelovacím šroubu.Teď zabrdím, ale chod páky je strašně dlouhý a hlavně neúčinný, nejde to zaaretovat. Bowden je na chlup stejně dlouhý jako ten starý prasklý. A ještě jsem ani nenapsal, že na druhém konci lanka chybí váleček do páky brzdy. Napadlo mě štelovák(starý správný) a i ten váleček(také ze starého lanka) pilkou podél říznout a toto nasadit na nové lanko. [qwer] (7.7.2015 23:27:21)
Svíčka s vysunutým jiskřištěm do Jawy nepatří, dej N15C. Neřešil bych jen délku šroubu, může být i kratší bowden. Nejlépe koupit se starým lankem v ruce. Jinak bolest brzd s vnitřním klíčem je stav obložení - není to na výměnu? [jc3] (7.7.2015 23:16:00)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19