Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Zapalování,doklady [Honza.z](8.7.2015 19:59:47)
Příspěvků: 16, poslední: 10.7.2015 20:34:4760815.Informace
zdar , můžu umýt zapalovací a světelný cívky z Mustanga v oplachovy Arve a pak opláchnout vodou , čím je od sebe odliším a jak poznám špatnou cívku ? a jakou maj cenu platný papíry na mustanga ? díky.
to už je na moje znalosit elektroniky trochu složitý :D jinak další velkou světelnou cívku mám jen mi chybí ten rotor na 30W , mohli by jstemi něco objasnit ? dřív sem si na pionýra přidal i kontrolku na dálkový a tlumený obě byli tušim po 5w a to už tím pádem překračovalo tech maximálních 20w ale i tak to vše krásně svítilo , čim to je možný ? tím pádem by šlo i brzdově světlo dodělat ne ? :) [Honza.z] (10.7.2015 20:34:47)
Jinak, na 60w se dá dostat elegantnějším způsobem bez toho aby se přebytečná energie měnila na teplo. Viz Chongovy stránky. [Wiku] (10.7.2015 13:55:38)
Honza: Hlavně pro přestavbu na 30W potřebuješ mít obě světelné cívky velké. Tu malou 5w, kterou máš teď, nelze použít. Pořadí oček na šroubku kladívka je úplně bezvýznamné. Dej to tak jak to sedne nejlépe. [Wiku] (10.7.2015 13:51:39)
30W se da ziskat taky takhle http://www.davy-jawajizda.wz.cz/technika/Mustang/Mustang.html . Pripadne i 60W, viz Zdenkovo poznamka pod clankem. (pozn. ten text je tusim jeste z minuleho stoleti, nektere veci jako 15W kontrolky atp. nutno brat s rezervou :) ) [Davy_] (10.7.2015 11:53:23)
Jo uz je mi to jasnejsi , zkusim sehnat silnejsi rotor , a jeste dotaz jak ma byt zapalovaci civka pripojena ke kladivku , myslim tim v jakym poradi to ma byt poskladany ? [Honza.z] (10.7.2015 11:52:03)
aha,máš pradu.Je to hůř nafocený. Na první pohled jsem si myslel,že jsou ty dvě cívky spojený.To bylo ale u 30W alternátoru. [Leopold Makumba] (9.7.2015 22:55:48)
Honza.z:
Cívka s černým kablíkem = zapalovací
Velká cívka s nožovým konektoren = světelná
Malá cívka s konektorem = malá světelná pro koncový světlo.

Rotor 20 W má číslo 05-6170, pro 30 W 20-6170 a zapaloací cívka musí být v horní pozici statoru.
[Venca_n] (9.7.2015 22:49:08)
Leopold Makumba:
NE, malá cívka je pro koncový světlo.
V tomhle žádný pravděpodobnosti neexistujou, jen skutečnosti.
[Venca_n] (9.7.2015 22:46:12)
malá cívka je s největší pravděpodobností zapalovací.Předělání 20W na 30W obnáší i výměnu rotoru.Existují způsoby jak předělat i to 20W na vyšší výkon,ale je to o možnostech. [Leopold Makumba] (9.7.2015 22:29:01)
tak už jsme je umyl v techničáku , díky .A mám další dotaz jaká je ta malá cívka v levo , je to z 20W zapalování http://valfren.rajce.idnes.cz/nastenka#20150709_1049321.jpg pak jak je zapalovací cívka připojená ke kladívku resp. v jakym pořadí a šlo by to 20W zapalování předělat na 30W ? [Honza.z] (9.7.2015 20:46:31)
Použij isopropylalkohol, ten je nejlepší na tyto věci. Aceton určitě ne, naruší izolaci. [holdas] (9.7.2015 20:21:12)
Klidne i tou arvou, je to jen smotanej lakovanej drat. Jen je pak dukladne vysus. [Davy_] (9.7.2015 10:05:26)
nebo je specielní spray na čištění elektrických záležitostí [Klouzek] (9.7.2015 9:34:14)
Třeba v TB (technický benzín). Tím jim neublížíš. [Soptík] (9.7.2015 9:21:06)
No to bych nerad proto de radsi ptam , chci je umyt od mastnoty a bordelu v cem je to teda nejsetrnejsi ? Jinak dik za odpoved [Honza.z] (9.7.2015 7:09:24)
No jestli chceš ty cívky zlikvidovat... S jemným vinutím zapalovací, s tlustším světelná.
Papíry na mustanga 2500-3000
[Klouzek] (8.7.2015 21:48:36)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19