Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Motorka pro holku 151cm [Laurel](12.7.2015 10:40:45)
Příspěvků: 30, poslední: 8.7.2018 18:44:2760847.všechno ostatní
Zdravím, můj dotaz je jasný. Vyráběla Jawa nebo ČZ motorku, na které by mohla jezdit holka 151cm vysoká? Tedy kromě pionýrů.. Na 638 nedosáhne ani náhodou :-D
dotázek, spěchá,
uveze cz 175-477 dvě osoby o celkové váze 200 kg?
[sladky] (8.7.2018 18:44:27)
[bledemon] > nedelam si prcu, kdyz si vedle sebe postavis (na kola) treba 20-ku pionyra a 125 kejvu s kytarou sedlem, bude mit kejva sedadlo niz a riditka vejs. S tim pak pravdepodobne souvisi to, ze fichtl ma pro tlaceni takovou ne zrovna prirozenou pozici tela - proste u ty kejvacky, i kdyz je tezsi, nemam pocit, ze ji tlacim, ale ze ji vedu. I kdyz je jasny, ze do kopce se nadres vic.
[jenik250] > co konkretne si mam predstavit pod pojmem "Jawka 175"?
[Sim] (14.7.2015 8:50:08)
Možná by to chtělo někdy přirazit na Krucík, haby si tam mohla vyzkoušet různé mašiny :-) [Laurel] (13.7.2015 23:33:37)
Žena má o patnáct cenťáků více a jezdí na čz 175/477,v pohodě dosáhne,moto jezdí skvěle,jen je to trošku "vibrátor".JE to spolehlivá motorka,převodovka oproti jawě bývá bez problémů,snadno ovladatelnáevný nekroutící se rám,oilmaster většinou součástí nebo funkční po úpravě.Jezdí i na čz 250,ale ta výška už je na hraně,snad s menšími koly.Jawka 175 už je těžší a méně obratná a výkonná oproti číze.žena říká že by za jinou neměnila. [jenik250] (13.7.2015 22:06:41)
Ještě doplním. Výška sedla u ČZ 125-250 jednolaufových na kolech bez zatížení je 77 cm a také je u ní možnost osazení policajta - kvalitní a funkční repliky mám od Montyho (sorry za reklamu :)
Kvůli eliminaci poruch osadit Vape a nezávodit po státovkách s kamionama, okresky bohatě stačí. Bavíme se o vyjížďkách a dovolených na pohodu a né o každodenním ježdění do kolbenky. Jezdil s námi kluk na dovolené solo s bagáží na de-luxe 175 a stíhal v pohodě s našima 250-350 s pavama do cca 80 km/h, málokdy se jelo víc. Pokud by chtěla holka jezdit 100 a víc, tak sehnat něco jinýho, ale u toho už bych jako tatík nechtěl asistovat.
[chlup] (13.7.2015 20:48:41)
Sim: to si děláš s tim fichtlem srandu ne? Výška sedla 72-76cm dle verze. Mušší váha na tlačení. V dnešní době je to minibike, stejně jako simson. [bledemon] (13.7.2015 19:13:07)
Kluci uz to tu sepsali, ja pridam svuj uhel pohledu na vec. Vsechno je to o nekolika zalezitostech a tezko se hleda kompromis:
- tlaceni, otaceni motorky; cim nizsi hmotnost, tim lepe, ale paradoxne se mi lepe tlacila 150 kejvacka, nez pionyr
- staveni na stojanek; kamen urazu vseho, co nema bocni stojanek. Jeste vcelku dobre jdou na stojanek davat ty cezetacky kejvacky, ale je to pakarna. Tohle byva nejvetsi kamen urazu
- vyska sedla; fichtl ma ze vsech motorek snad nejvyssi sedlo, v podstate je vejs nez riditka. Takze cokoliv je lepsi nez pionyr, cezetacky kejvacky asi vedou a navic jde vcelku snadno sedlo vykuchat a precalounit, viz treba http://img.motorkari.cz/upload/images/databaze/2002-05/7316.jpg?59057
- startovani; ctvrtlitr kope a to byva prusvih, ale je to o cviku. A taky o te houzevnatosti, jak pise chlup. Nicmene, prvni CZ kejvacky nebo pionyr zde ztraci body - nelze startovat se zarazenym kvaltem a zmacknutou spojkou.
- snadnost obsluhy; opet CZ kejvacky (spolu s pionyrem a dalsimi stroji) ztraci body, absence automatickeho vystavovani spojky snizuje blbuvzdornost stroje a tim narusta pocet potencialne pruserovych situaci.
- jizdni parametry; dnes je bohuzel doba takova, ze nelze doporucit motorku, ktera na statovce neujede kamionu. Takze cokoliv pod deset koni vnimam jako prusvih
- pohodli pri jizde; subjektivni zalezitost, ale asi malokomu vyhovuji vibrace a nebo spatna ergonomicka poloha pri jizde ... jenze je to hodne subjektivni, navic to zalezi na technickem stavu stroje, takze tady nebudu hodnotit konkretni rady.
Kazdopadne ... pokud je to na nauceni na polnackah nebo okreskach, kulaty cezety (optimalne jednovejfuk) 125/175 jsou vcelku v pohode ... ale na cestovani po statovkach to neni, viz zminka o kamionech. Novejsi CZ byvaji vyssi (zmereno nemam, pocitove), starsi (dvouvejfuk ctyrkvalt) je sice taky v pohode, ale maj nizsi vykon pri srovnatelnych ostatnich parametrech. Jeste starsi (mezityp) maj sice nizsi hmotnost, ale chybi poloautomat na spojce.
Jestli zvladne nastartovat a postavit na stojanek 250 353/559, zvladne na tehle motorce i jizdu. A pokud ne, jeste je tu moznost poridit cizu 250/455, ma stejnej ram jako ty 125 a 175 a pritom dokaze bez problemu drzet trvale rychlost 90-100 km/h.
[Sim] (13.7.2015 17:31:58)
Řešil jsem tu vloni něco podobného, moje holka má kolem 157 cm a váží tak do 50 kg. Papíry na moto do 35 kW udělala i s pochvalou od zkušebního komisaře, trénovala postupně i na chopperu 639-2 viz fotky v datech. Sehnal jsem pro ni postupně ČZ 150/352 a pak ČZ 175 a 250 na 16", ta 150 je nespolehlivá kvůli zapalování, 175 je úplně v pohodě, nízká, lehká, nekope (jako 250)a má o dva koně víc než 175/356. Tvá holčina je ještě menší, ale o to bývají tyhle dívenky houževnatější. [chlup] (13.7.2015 9:43:58)
Sestrenka (155 cm) jezdila na Jawe 250/559. Jedina uprava spocivala ve snizeni predni poloviny sedla - proste se z "mechove gumy" v prvni polovone vyrizl stred (tusim 5 sm to bylo), udelal se prechod a usil se novy potah.
A jak pise Marlboro - Roadster je taky dobra volba - moji dvoustovku prede mnou sedlala zenska s vyskou asi 160 cm. Ale to uz jsem cenove dost jinde - leda se podivat po CZ-Cagova Roadster 125 - ta se da sehnat ve slusnem stavu do 20 000 Kc.
[Šimon_BSM30+] (13.7.2015 9:38:07)
Na nějaké takové změny u ČZ Strakonice na povolení zapomeňte. To není jako v JAWĚ. [kriz] (12.7.2015 22:33:12)
Ještě jinak: manželka není žádnej obr a z obyč. Jawy panelky (559) bez problémů dosáhne. A když stojí mezityp (352) vedle fichtla, tak má sedlo ještě o něco níž. [JZ] (12.7.2015 21:31:44)
487 sa zdá malá, ale sedlo je relatívne vysoko. Kývačka je oveľa menší stroj. Ale 487 pri 50 kilovej záťaži zvládne ťažší sekundárny prevod a potom sa dá jazdiť s modernými strojmi, 90 km/h udrží trvale. [Jean] (12.7.2015 20:25:54)
Ta holčina, co teď jede s trabanťákama Austrálii, je také tak nějak velká/malá. Jede na ČZ 477 s úpravami - zadní a myslím i přední 16" kolo a snížené sedlo. To se mi zdá ideální - lehká, celkem výkonná a obratná motorka s dobrými jízdními vlastnostmi. Akorát ta výměna kol není legální a myslím ti to v ČZ nepovolí... Když volit mezi 477 a 487 - pak určitě 477, protože má o něco menší rozměry (487 má podvozek unifikovaný s 472 - o cca 2 cm delší přední vidlice, o cca 2 cm delší rám v oblasti motoru než 477). [Peterson] (12.7.2015 19:14:58)
ČZ Roadster bude mít sedlo dostatečně nízko [Marlboro] (12.7.2015 18:37:48)
Novejsi CZ487 se sedlem na zpusob Jawy 640. [Jad] (12.7.2015 18:18:04)
No co jsem tak projel inzerci, Jawa 175 s papírama a normální cenou nebude nic snadného. Nejschůdnější se asi opravdu zdají ty čz 477/478.

Na druhou stranu je otázka, jestli se svojí velikostí vubec bude schopná udělat autoškolu s instruktorem za zádama.. :-)
[Laurel] (12.7.2015 17:23:32)
Malá kývačka, mezitypy jsou i lehoučké (kolem 100 kg). [JZ] (12.7.2015 17:07:33)
Honda Monkey. Na Opici do Afriky ! :-) [dejvV] (12.7.2015 16:49:31)
Dominika co jede teď s trabantistama jede na nějaký hranatý ČZ 175 (typ nevim) a je to taky slušný prcek. :) [Schejby] (12.7.2015 15:19:08)
Jestli je pěkná, já bych ju klidně odvezl kde bude třeba :) [Roadrunner] (12.7.2015 14:45:50)
Rikša - tatran ? Vezl jsem ho kdysi kamošovi do opravy a moc lehký se mi nezdál,navíc co si vybavuju tak oproti třeba té 175 trochu horší manévrovatelnost... [nunici] (12.7.2015 14:45:16)
No když nebudeš trvat na motorce tak bych řekl Ttran125, je to malý, lehký, a poměrně živý, má to boční stojan nemusí se s tím tahat, ale optimální rychlost je jen 60-70 maximálka je 80Km. [rikša] (12.7.2015 13:50:30)
Asi optimální stroj by byla Jawa 175 kývačka. Ta motorka je celkově menší, má 16" kola, je lehká. I pro malou holku není problém tu motorku dát na stojánek, startování také v pohodě. Tou úsporou hmotnosti (řidička i motorka) je možné se při klasickém výletním tempu vpohodě držet i 250, 80km/h to dokáže valit furt. Jeli jsme před pár lety do Albánie ve složení 2x 250 panelka + 175 kývačka s řidičkou a nebyl problém držet společně příjemné cestovní tempo. I na dálnici to jelo 85km/h furt. V kopcích v Alpách zas hrála do karet menší hmotnost (nevezla moc bagáže, rozložili jsme její část na naše 2 motorky), takže i tam to bylo v pohodě. [Vomi] (12.7.2015 13:33:35)
Na srazy ve Strání jezdí holky na všech typech 350 na sportkách a jiných velkých Jawách a čz, stačí se podívat videa ze srazů jak jim to jede [ventil] (12.7.2015 13:00:58)
Babetta Stella... [Klouzek] (12.7.2015 12:47:04)
Kamoška jezdila v pohodě na panelce i s pávem,mám dojem že žádné zvlášní úpravy neměla .Jen jí musel motorku vždycky někdo vytlačit z garáže [nunici] (12.7.2015 12:01:45)
Dawid: Fakt? No, ono asi záleží na tom, jaká část připadá na nohy.. :o) [charlie.vlcak] (12.7.2015 11:54:43)
kývačka s fest prosednutým sedlem :D až na plech :D [Dawid] (12.7.2015 11:18:25)
Tak určitěeee.... Já myslím, že na péráka či malou kejvu by měla dosáhnout v pohodě, totéž na prašivku 477/478. Praktickou zkušenost ale nemám, jen tak co mi oko napovídá. [charlie.vlcak] (12.7.2015 10:59:30)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19