Příspěvků: 33, poslední: 27.7.2015 17:01:1160868.všechno ostatní
Zdravim vas. Dlho som riešil vybracie tohto motora, dokonca vymenenim motora ale nič sa nezmenilo. Avšak raz som zabudol dotiahnut predne šroby na uchyteni motora, respektive prve dva na rame boli na fest a vrchny u motora bol povoleny a spodny na motore tiež trochu, a vybracie uplne zmizli... na motorke bolo nenormakne zvezenie. Po utiahnuti tych šrobou to opet vybruje, ked ich povolim prestane. Možete mi toto vysvetliť? chova sa to podla mna trochu naopak, pretože som si myslel že ked motor povolim bude vybrovat ale tu naopak. Ak ešte niekto mate problem s vybrovnim 350 skuste toto a dajte vediet. Moje vybracie sa prejavuje tak že napr na 4 rychlosti ked idem 60 tak nevybruje, pri 70 začina, pri 75 maximum a potom zase prestava... pri 85 či 90 už nevybruje. Proste len ten stred ktory by som najviac potreboval. Ale pri povolenom motore to nevybruje vobec ani pri jednej rychlosti. Ešte raz prosim zdatnejšich a skusenejšich o vysvetlenie. Diki.
Skrat hio o 3 cm a uvidíš naladí se ti to jinam pokus se dostane do pásma které nebudí otáčiky motoru které používáš máš vyhráno.
[auuu]
(27.7.2015 17:01:11)
Tak som zhodil predny padaci ram a rezonovanie prestalo... nakoniec to bola taka blbosť. Spodny ram pod motorom som nechal. Ale ten padak bol dobry škoda že tam nemože byť... mate nejaky napad ako to vyrobiť?
[mildo]
(26.7.2015 15:40:41)
Dneska som rozumne povolil ten motor a ono sa to zlepsilo, vibracie ustali, ale stale to trosku citit...
[Mirec]
(22.7.2015 15:04:48)
riesim presne rovnaky problem, tiez mi 360 tka vibruje. Ako som ju poskladal po renovacii, vibrovala, potom sa to utriaslo. V sobotu som zistil, ze mam vsetky skrutky na motore povolene. Asi si to sadlo (novy lak...) Samozrejme nebolo to uplne volne, len slabo dotiahnute. Po dotiahnuti motora zacala vibrovat a riadne presne v rozmedzi, ako pise Mildo. V spatnom zrkadle nevidim nic, len machule... Tu na manii som riesil vahu piestov, mam tam 6 ty vybrus a piesty s vahou 225 gramov... Osobne si myslim, ze to bude tym. Povodny vybrus ma okolo 190 gramov, co je velky rozdiel. Tiez mam v motore kluku 633 s dvojradovou retazou, prevodovku 633 a kluku 633 s ihlami na piestnom cape. Riesit to budem novými valcami s 1. výbrusom a pôvodnými piestami, no a dufam ze to pomoze...
[Mirec]
(21.7.2015 17:23:19)
riesim presne rovnaky problem, tiez mi 360 tka vibruje. Ako som ju poskladal po renovacii, vibrovala, potom sa to utriaslo. V sobotu som zistil, ze mam vsetky skrutky na motore povolene. Asi si to sadlo (novy lak...) Samozrejme nebolo to uplne volne, len slabo dotiahnute. Po dotiahnuti motora zacala vibrovat a riadne presne v rozmedzi, ako pise Mildo. V spatnom zrkadle nevidim nic, len machule... Tu na manii som riesil vahu piestov, mam tam 6 ty vybrus a piesty s vahou 225 gramov... Osobne si myslim, ze to bude tym. Povodny vybrus ma okolo 190 gramov, co je velky rozdiel. Tiez mam v motore kluku 633 s dvojradovou retazou, prevodovku 633 a kluku 633 s ihlami na piestnom cape. Riesit to budem novými valcami s 1. výbrusom a pôvodnými piestami, no a dufam ze to pomoze...
[Mirec]
(21.7.2015 16:33:29)
Ono pokud ti nrco rezonuje tak jsou body kde je velká výchylka a kde zádná hmotu by měl dát tam tam kde je velká. mělo by to jít poznat i když po té trubce přejedeš rukou tam kde to bude vybrovat tak pridej hmotu. ale začni padaky a jejich pokud to bez nich přestane změn jejich uceni nebo tam privař kus železa.
[auuu]
(16.7.2015 22:33:05)
Okej skusim zhodit padaky a uvidim, popripade pohram sa s tym ramom lebo važne to bude asi tym...To pridanie materialu na ram... kde by som to mal pridavat? Ja tie kmity na rame nevidim len na hlavach valcov to vidim kmitať. A poprosim dalšich šikovnych, ktory vravia že to ma vybrovať nech nepišu take blbosti... Zo svojich skusenosti viem že to ma ist ako namydleny blesk a bez sebemenšich vybracii...
[mildo]
(16.7.2015 19:38:52)
když ubudou jedny úchyty motoru, odnesou to ty zbývající. a nejlepší cesta jak odstranit vibrace je koupit japonce. Jawa má duši a vibrovat musí.
[Kosťa]
(16.7.2015 6:57:37)
Jak už psal Laurel a i dřív tu proběhlo, při použití silentbloků hrozí ulomení zadních držáků motoru.
[Jad]
(15.7.2015 19:09:13)
A rám přidělej pul kila matrošu do místa kmitny. Když ti to nepomůže měn hmotnost mělo by se ti ti měnit rozmezí v kterém ti to kmitá. ( Ten rám máš prostě naladěný na frekvenci to ti budí motor v tom rozmezí. Když zhodíš padáky, bude se to pravděpodobně chovat normálně. Možná by stačilo o par cm změnit uchycení padáků. Hlavně to v tomto neprovozuj, když bys v tech otáčkách jel díl může se ti ten rám roztrhat!
[auuu]
(15.7.2015 18:58:02)
Ano rezonuje aj na mieste. Ono v tych danych otáčkach ked sa pozeram na hlavy valcou ako keby sa pol centimetra triasli...
[mildo]
(15.7.2015 17:22:57)
Co zkusit opačnej postup, možná je to blbost... Zkrátka postupně sundavat různé části a sledovat. Zdrojem motor je, jde o to, zda to někde na nějakém dílu nechytne rezonanční frekvenci. Krk řízení, nádrž. Zkus to, pokud jsi vyměnil již skoro celej motor, třeba jsou jeho vibrace v normě. Pokud cestuješ, zkontrolovat všechny úchyty, pod pružnou a novou barvou prasklina nemusí být hned vidět. Rezonuje i na místě v daném rozsahu otáček?
[00]
(15.7.2015 16:07:10)
Mam 634 a tam akysi silentblok len na predu a vzadu je napevno zošrobovana a ako som vravel ta nevybruje ani kusok... Je tu niekto kto skušal silenblok na motor popripade posla by nejake foto ako to mal spravene... moc by mi to pomohlo pretože na rok ideme s motorkami do vladivostoku a chcel by som nemat vybrator pod ritou :)
[mildo]
(15.7.2015 14:16:46)
A ulomí se ti to vzadu. Když chceš něco odpružit, musíš to odpružit celý včetně vejfuků!
[Laurel]
(15.7.2015 14:10:23)
Piesty som skušal už viacero ale bez vysledku... momentalne tam mam piesty origo česke s vahou 190g... oba piesty su nachlp rovnako tažke takže rozvaženie tu nieje... klukovice som skušal dvoje a obe po repase bez voli a s novymi ložiskami. Jednu som tam mal zo 634 s ihlami hore a jednu povodnu na puzdrach... tiež bez vysledku a bez zmeny... stredove čelo som tiež skušal menit mal som tam povodne odlahčene (bolo v poriadku) a skušal som aj nove plne čo sa teraz predava a to tam mam aj nahodene... tiež bez zmeny. Jednoducho si myslim že ten motor je v cajchu len ten ram niečo robi.. inak mam tam aj dvojradovy primar zo 634 a aj prevodovku s dvojradovym ložiskom na vystupe (možem doporučiť). Padaky tam mam prišrobovane na spodu o ram pod motorom a na vrchu tiež cez sponu okolo ramu. Zadna stavba je spojena s predkom od stupačiek zadnych po predne cez tiež sponu... je to pevne aj po naloženi motorky ale nezda sa mi že by to malo vadit vybraciam... kamarat ma tiež niečo podobne a nevybruje mu to... asi spravim na predok uloženie v silenblokoch už to mam vymyslene a uvidim... fakt už neviem
[mildo]
(15.7.2015 13:55:53)
Jak tam máš ty ´ṕadky´ přidělané?
[auuu]
(14.7.2015 23:33:03)
Rezonuje tu rám. Jak to dotáhneš tak ho naladíš. Takže bud najít příčinu nebo rám přeladit.
[auuu]
(14.7.2015 21:58:28)
Za předpokladu, že je klika opravdu v pořádku (vycentrování, bez nadměrné provozní vůle) to může dělat vymačkané čelo
[Vomi]
(14.7.2015 20:55:11)
Co tam máš za písty? Nejsou to nějaký cizí, těžký? Nebo každej píst, včetně čepu, s výrazně jinou hmotností? To pak dovede rozvážit klikovou soustavu.
[Ota]
(14.7.2015 20:24:52)
osobně si myslím, že ač je rám uzavřenej, tak motor do určité meze funguje jako jeho výztuha
[bartoň]
(14.7.2015 18:36:00)
Pajka, milos634: Vybrace patří přece mezi slova s předponou vy- vý-, stejně jako vydlice:-) A to všude bez rozdílu, od Šumavy k Tatrám, mi tak připadá:-)
[Jad]
(14.7.2015 16:05:11)
V poriadku vibracie tam patria... ale toto je trochu viac ako normalne. Mam 634 ktora sa ani nehne, tiež kyvačku a aj panelku 350 ktore nevibruju... je to stale ten isty dvojbuch tak ako je možne že s tymto jednym si neviem dať rady...
[mildo]
(14.7.2015 15:46:53)
Vibrace k jawě prostě patří.Taky bych šrouby nepovoloval
[Michi]
(14.7.2015 15:38:57)
Pajka - také vybrané slovo nemáme a má to byť vibrovať :D
[milos634]
(14.7.2015 15:15:38)
Ja viem že mat povoleny motor nieje dobre ale to jedine pomohlo po všetkych peripetiach a prave preto sem pišem... chcem poradit, a titul z vybracii nepotrebujem to nechám na vas. Ja mam praveže skor ako na zly motor podozrenie že je niečo s ramom ale neviem čo. Je pevny vystuženy a nieje ani nikde prasknuty... Motor je skladany s citom nerobim to prvy krat poslkadal som ich už vela no tento vybruje... kluka je vystredena do 1 stotiny a tak isto beži aj v kartroch... skušal som motor aj s vybranym primarom že sa točila len kluka so zapalovanim a tiež nepomohlo... zapalovanie vape, oba valce palia s presne rovnakym predstihom meral som dynamicky stroboskopom... skušal som aj druhe valce s piestami a tiež nepomohlo... Preto sa mi nezda že by bol navine ten motor a tiež nechapem ako ked povolim len jeden šrob o pol zavitu može sa to tak zmeniť... Tu je foto mojej motorky s ochrannym ramom: http://ulozto.sk/x25TAfuS/jawa-361-rar
[mildo]
(14.7.2015 12:53:47)
nevim jestli bude horší to, že motorka bude vybrovat nebo to, že tím, že máš motor povolenej tam ještě naděláš víc škody než užitku.
[Karlos559]
(14.7.2015 11:20:50)
Jo jo, ježděním s povoleným motorem si zakládáš na průser.
[Laurel]
(14.7.2015 10:41:58)
Spíš by to chtělo nechat pořádně vyvážit kliku, skládat ten motor s citem pak by neměl vibrovat.
[Klouzek]
(14.7.2015 10:18:00)
Vibruje ten motor v drzaku a neprenasi tolik vibraci do ramu, uz sem i videl predelanou 350 kde byl motor na silenblocich uchycenej, cela ta stavba vypadala pekne ale s majitelem sem nemluvil a ani sem na tom nejel tak nevim jak moc to pomaha..
[Majkl]
(14.7.2015 9:51:35)
Do slovenských vybraných slov patří i "vYbrovat"? Mám takový pocit, že to tak píší všichni Slováci. Opravdu by mě to zajímalo...
[Pajka]
(14.7.2015 9:51:21)
Jezdit s povoleným motorem je akorát k tomu, aby ti někde prasknul držák...
[Kubas]
(14.7.2015 9:46:15)
Nastuduj si teorie buzení kmity, dynamiku, modální analýzu a krom toho, že se tím bezvadně a za slušný prachy uživíš, tak to pochopíš proč to tak je..
[mais]
(14.7.2015 8:46:08)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19