Příspěvků: 3, poslední: 16.7.2015 6:31:1960881.všechno ostatní
Co může být příčinou zrezivění válců zevnitř? Před 10 dny jsem se s Jawou 634 vrátil z delší motodovolené, postavil jsem jí do garáže a od té doby nestartoval. Včera jsem shodil hlavy, protože foukalo těsnění a v obou válcích, v místě kde se zrovna dotýkaly kroužky, byla lehká liška. Je pravda, že při občasné nedostupnosti 2T oleje na benzinkách jsem lil do benzínu kdeco, ve finále i převodový olej. Může to být třeba tím, že jeho spalování nějak podporuje korozi? Fakt mi to nejde do hlavy, válce byly uvnitř mastné. Mám obavu hlavně o ložiska ojnic a kliky, jestli nedopadly podobně… Díky.
spalováním sraček - včetně těch co jsou v benzinu - vznikají věci, které jsou kyselé samy o sobě, nebo tvoří kyselinu se vzdušnou vlhkostí. To by lišku mohlo udělat. Je mi ale divné, že dvoutakt po jízdě (deset dní je pořád čerstvě po jízdě) nemá stěny válců promazané dost na to, aby to nezrezlo. Spíš bych se klonil k názoru, že to nebyla koroze, ale napálené něco, co bylo jako adiitivum v něčem z toho, co jsi do stroje nalil. Prostě karbon hnědé barvy.
[Kosťa]
(16.7.2015 6:31:19)
Černého karbonu bylo taky požehnaně, ale tohle opravdu vypadalo jak rezaté, dostal jsem to pryč šmirglem.
[Jad]
(15.7.2015 18:52:44)
Byla to opravdu rez? Nebyl to spíš karbon?
[Ota]
(15.7.2015 15:46:56)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19