Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
airbox 639 [Pista](17.7.2015 15:31:08)
Příspěvků: 30, poslední: 22.7.2015 10:43:3460902.Informace
chcem sa opytat, aky ucel plni clonka vid foto na airboxe, ovplyvnuje vykon?
http://ulozto.sk/xeiKYSny/20150717-151605-jpg
sliselajsem ten jeho motor, a znelo to jako kdyz odjizdi zelezarstvi. [kvetule] (22.7.2015 10:43:34)
Malboro: máš pravdu, bolo to prehodené. Zaujimalo by ma aký majster to takto poskladal...Ja som s tým najazdil cez 100km, ktovie koľko najazdila celkovo s tým otryskovaním. Zaujimave je, že aj napriek tomu mala motorka slušný výkon. Objednávam novú M6*1 - 95. Dám vedieť ako pojde, zatial dakujem. [Pista] (20.7.2015 16:17:18)
Pista: nemá, uprostřed je pomocná tryska [Marlboro] (20.7.2015 4:49:27)
v té gumě ti má jít protočit, je to schválně, to je kvůli tomu, abys ho mohl pootočit a odšroubovat víčko karburátoru bez toho, abys ho musel celý odšroubovat, jinak se karburátor přitahoval S páskou k airboxu... [k2j89] (19.7.2015 21:51:34)
K2j89: dakujem, kamarát ide v utorok do motorenu tak ho poprosim aby mi ju kúpil. Ináč tu gumu mám novú, len sa mi zda karburator v nej nie najpevnejší, dokazem ho otočit. Nie je to najlepšie riesenie, napr. v cross/ enduro motocykloch sa karburator stahuje v prirube vačsinou kovovou stahovačkou.
Malboro: nemá byt v strede hlavná tryska? Ako som píslal, mam jcih zo zadu smerom od filtra 72,65,40....ešte to pre istotu skontrolujem,ci som nahodou nepozrel naopak a 65 nieje 95, teraz ma to napadlo, pre istotu to ešte pozriem.
[Pista] (19.7.2015 18:31:25)
takže pokud tam máš clonku, měl bys ji proříznout na velikost difuzoru a hlavně změn HT [k2j89] (19.7.2015 12:17:59)
a tady to máš taky napsáno, viz příspěvek OTA: karburátor 2838 je pro motor bez clonky. http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=14625 [k2j89] (19.7.2015 12:13:19)
Pista: hlavní i pomocná tryska mají u 639 karbu závit M6x1 (u taiwanský verze je snad jiný stoupání) volnoběžná M4. Kejvačkový karburátory mají hlavní trysku M4, tudíž hlavní trysky mezi sebou záměnné nejsou. hlavně si neprohoď hlavní a pomocnou trysku - hlavní je na kraji pod jehlou šoupátka, pomocná uprostřed [Marlboro] (19.7.2015 11:56:01)
podívej se sem, tady máš vše o karburátorech: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html , ten silikon vyndej, tu stahovačku taky a kup si radši novou gumovou vložku, nestojí svět a budeš mít jistotu, že bude těsnit. [k2j89] (19.7.2015 11:45:31)
Svoj karburátor som tam ani nenašiel, mám 2838, vid foto (ten silikon a eskapasku som dal pretože som si myslel že odniekial taha falošny vzduch) http://ulozto.sk/xGoEMwpE/20150719-111209-jpg [Pista] (19.7.2015 11:18:53)
Akamu: dakujem za radu, som rad ze viem co je zle. Ano viem co je clonka, mam novu no nevyzera ze nejako extra zmensuje priemer, cca 1mm po obvode. Aky je rozdiel v spravani motora s a bez nej? Mam doma klasicke karburatory z kyvacky, su hlavne trysky zamenitelne? [Pista] (19.7.2015 11:01:21)
pista: kdybys měl zájem mám novou HT 95, která má originál závit do původních čsl. karburátorů a ne do těch taiwanských, jinak když clonku prořízneš na velikost difuzoru, tak tam můžeš nechat HT 92-95 a nemusíš ji měnit za 100-105 [k2j89] (19.7.2015 10:41:38)
Řekl bych že budou mít jinej průmer trysky a nejspíš i jinej závit, ale podívej se.
Clonka je na ztišení motoru a máš větší krouťák v nízkejch otáčkách, trochu nižší výkon nahoře, bez clonky trochu víc výkonu, ale musíš o něco víc točit. Taky pokud máš karbec dělanej na clonku (sou dva skoro stejný typy) tak ti bez clony bude nejspíš cukat po městě, to řeší výměna pomocný trysky 72 za 70
to počti tady: http://jawaklub.havlis.de/?page_id=30 nebo koupě novýho karburátoru přímo z jawy za 1200,- mám s ním nižší spotřebu, ale zase se peru s bohatostí směsi.
[Akamu] (19.7.2015 10:29:33)
Akamu: dakujem za radu, som rad ze viem co je zle. Ano viem co je clonka, mam novu no nevyzera ze nejako extra zmensuje priemer, cca 1mm po obvode. Aky je rozdiel v spravani motora s a bez nej? Mam doma klasicke karburatory z kyvacky, su hlavne trysky zamenitelne? [Pista] (19.7.2015 9:38:15)
špatně otryskovaný, musí bejt 72, 92-95, 40
ta prostřední je hlavní, takhle malou ti tam někdo dal kvůli tej clonce v airboxu. Vyndej clonu airboxu a dej trysku 95. Nebo pokud máš clonku u karburátoru, tak tam patří HT 100
Clonka u karburátoru víš co je?
[Akamu] (19.7.2015 8:02:31)
Dnes som dal nove 15C. Sviecky do biela, ihla na strede. Tryska zo zadu 72,65, 40 [Pista] (18.7.2015 22:17:53)
Pista: A jak máš karburátor otryskován? [Ota] (18.7.2015 19:59:02)
pračlověk: Ďakujem za vysvetlenie. [buber] (17.7.2015 22:52:07)
Y značí, že má svíčka vysunutý jiskřiště, do Jaw se nedoporučuje. Čísla značí odolnost svíčky proti přehřátí - moc zahřátá svíčka může způsobovat samozápaly. Čím vyšší číslo,tím teplejší svíčka a tím dřív (tohle může být poněkud matoucí) se svíčka ohřeje na provozní teplotu a ve výkonných motorech se pak přehřeje. Nižší číslo značí studenější svíčku, vydrží větší provozní teplotu, lépe se ochlazuje - odvádí teplo. Když je svíčka moc studená, pak se může snadněji zaolejovat až přestane pálit. Svíčku pro daný motor už určil výrobce motoru, volba jiné svíčky výkon nepřidá. [pračlověk] (17.7.2015 22:17:52)
Možem sa opýtať, aký je rozdiel medzi C a YC, taktiež tie teploty 14, 15, 17...akože sviečka vytvara inu tepltu pri iskrení, alebo v čom je pointa? [buber] (17.7.2015 22:07:43)
a 15YC vyhoď, akorát ti to propálí píst.... patří tam N15C [Akamu] (17.7.2015 21:54:50)
protože se změnil odpor, odpoj lanko plynu z karburátoru a karbec otoč, sundej spodní vaničku a zjisti jaký máš trysky [Akamu] (17.7.2015 21:53:21)
oprava-jedna sa o 638. Vid foto boxu. http://ulozto.sk/x6h471Fm/20150717-202142-jpg http://ulozto.sk/xF314Wpk/20150717-202149-jpg
Clonku som vybral a šiel sa previezt, motorka proste nešla, po prudkom pridani plynu zdochynala akoby zrazu došiel benzin, do otacok sle len s postupnym pridavanim plynu s rastucimi otačkami, clonku som dal naspat a motorka zas ide ,,normalne,, Filter a guma sania su nové a tesnia, sviecky Brisk N15YC, - svetlejšie.
[Pista] (17.7.2015 21:40:01)
maspe: máš recht, tohle bude airbox buď na 634 nebo na 638, dodatečně upravenej uříznutím držáku, aby šel přidělat "po novu" vrutem [Marlboro] (17.7.2015 18:47:22)
634 je chycený vrutem v ose motorky? já měl za to, že 634 měly metrický šroub napříč skrz svislou rámovou trubku. [maspe] (17.7.2015 18:20:57)
Clonka pryc...a je to airbox z 634. [mickael] (17.7.2015 17:23:47)
Podle mě máš starší typ airboxu z 634, který byl právě někdy osazován clonkami. Určitě jí vyhoď. [Ota] (17.7.2015 17:23:47)
ta clonka tam nemá vůbec být, to si někdo udělal samo domo, jediný důvod, který mě napadá je, aby mu nevlezl hadr do vzduchového filtru, odstranit, co máš v karburátoru za trysky? [k2j89] (17.7.2015 17:21:57)
Podle mě máš starší typ airboxu z 634, který byl právě někdy osazován clonkami. Určitě jí vyhoď. [Ota] (17.7.2015 17:21:41)
teď si nejsem uplně jistej, ale řekl bych že to tam nemá co dělat. Výkon to určitě ovlivní, nemůže si to sát dost vzduchu, když to vyndáš budeš muset nejspíš přetryskovat karburátor [Akamu] (17.7.2015 17:15:10)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19