Příspěvků: 6, poslední: 21.7.2015 14:42:2060917.Informace
Zdarec,už jsem to tady jednou řešil,634-4 po renovaci(tedy i motor po GO),aktuálně cca 2000km.Problém je se seřízením karburátoru.První karburátor(2926) s nastavením pro zajíždění(šoupátko bez vůle).Tryska 115,volnoběžka 55,jehla III.zářez,bohatost zkoušena 1/2-1ot. Problémy byly hned tři.1.Motorka se musela „přetáčet“,aby se chytla 4 a i přesto byla při menším větříku nepoužitelná.2.Pokud jsem nechal motorku dojet na aktuální kvalt a před podřazením jsem chtěl protočit motor,tak tam bylo tzv. okno.3. Po odstavení na cca 20+min. motorka nechtěla startovat(když jsem tomu nacupoval,tak klasicky vytekl benzín přes víčko karburátoru,po chvíli začal kapat přes gumovou spojku airboxu a karburátoru),při pokusech ji roztlačit, začala chytat velmi neochotně a to až po cca 20m.Při použití 103 trysky odpadl problém 1 a 2.Poté jsem zkusil druhý karburátor(drobná vůle šoupátka) při stejném nastavením,ale použil jsem znova 115 trysku,motorka po několikadenní odstávce chytla na první našlápnutí,pravidelný chod,po projetí jsem byl nadšený.O hodinu později jsem se chtěl jít projet, motorka se dusila,nic s tím nešlo udělat,proto jsem posunul zarážku na jehle z polohy III Na II,díky tomu se to přestalo dusit,přesto byla směs stále bohatá,svíčky byly černé a občasná reakce na plyn byla s „oknem“.Dneska jsem tam lupnul 103,motorka chytla a hned chcípla a už nechtěla chytnout i když jsem tomu nacupoval,benzín začal znova kapat přes gumovou spojku airboxu a karburátoru,svíčky byly suché.Mám tam hold nějakou kravinu a nějak nevím jakou.Jelikož si myslím,že na tu 110-115 to musí jet.Dodatky- Předstih 3mm(několikrát kontrolovaný),všechno čisté,nic není ucpané,benzín dostatečné dotéka,plovák ve víčku závírá.Svíčky používám N15C,nejedná se o tichou verzi.Děkuji za každou odpověď.
Dneska jsem přišel k motorce,několikrát prošlápl bez zapalování a se zapalováním poté chytla na první našlápnutí.Podotýkám,že od té doby,co jsem se díval na svíčku,že je suchá,tak jsem s motorkou ani nehnul.
[Bart00]
(21.7.2015 14:42:20)
Volnoběh drží a od spodu jde taky pěkně,ale z principu chápu o co ti jde,ovšem nemyslím si to,i když jsem nad tím uvažoval,když byly ty svíčky suché,ale zase jsem si řikal,že i při horší spodní kompresy by je to muselo,aspoň trochu zvlhčit.Nicméně nechám ty karburátoru hodit do toho ultrazvuku,ale nechce se mi věřit,že by oba byly tak zasrané.
[Bart00]
(20.7.2015 10:24:37)
Obtížné startování, nemožnost seřídit nízký volnoběh, mizerný výkon (zvláště v nízkých otáčkách) - tím se u 350 projevuje špatný/netěsnící labyrint uprostřed na klice - je pak špatná "spodní komprese", tlak se honí mezi válcema. ... Prvně ale vyluč všechno ostatní - karburátor - fakt pořádně vyčistit - někdy pomůže jedině ultrazvuk (kanálky ucpaný (nebo poloucpaný) "žvýkačkou", čisté sání a výfuk o správném odporu, otryskávání, seřízení...
[Peterson]
(20.7.2015 10:08:01)
Ne,ne,je to bez labyrintu.
[Bart00]
(20.7.2015 8:39:11)
HT 115 lze použít jen tehdy, pokud nemáš na vstupu airboxu labyrint. Nemáš ho tam náhodou? To by pak vysvětlovalo moc bohatou směs.
[Ota]
(20.7.2015 8:10:48)
oba karby stojej za prd. Pořádně je vyčisti, nejlíp ultrazvukem a profoukej kompresorem. Zhruba před rokem jsem řešil to samý, až na 6 pořádný čištění z karbu vylítaly sračky a celý se to opravilo samo.
[BRK]
(19.7.2015 21:22:28)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19