Příspěvků: 5, poslední: 22.7.2015 16:12:4960930.Informace
Zdar, tenkrát jsem tu řešil problém s Jawou 638 po komplet G.O. motoru, nezměřil jsem vůli kroužků po výbrusu a Jawa se mi občas kousla, takže to byl zřejmě moc těsný výbrus. Ted děláme s kámošem jen výbrus na 639, jaká má být vůle kroužku ve válci po výbrusu? Musí se kdyžtak kroužek pilovat, když je moc těsný že ano? Jinak karbec má být nastaven - jehla 1. zářez od spoda na prvních 1000 km, pak druhý zářez, šroub bohatosti 1,5 otáčky od dotažení a po ujetí 1000 km - 1 otáčku od utažení? Díky moc za rady, rád bych, aby s tím nebyl stejný problém jako tenkrát :)
Ota: nebudu se hádat :-)
[k2j89]
(22.7.2015 16:12:49)
V prvních dvou větách mluvím samozřejmě o poloze jehly:-)
[Ota]
(22.7.2015 8:37:15)
k2j89: Normální nastavení karbu je na prvním zářezu shora. Zářezy jsou tam jen tři. Pokud by se dala jehla na ten spodní, tak by to bylo ukrutně bohatý. Naopak 1,5 otáčky na šroubu bohatosti je tak na pozáběhový provoz. osobně jsem na 639 dal jehlu na zářez prostřední a šroub bohatosti povolil 0 půl otáčky, ale bylo to neskutečně bohatý, až se ulejvaly svíčky, tak jsem ho musel ještě o čtvrt otáčky povolit. i tak je znát, že je směs moc bohatá, ale jistota je jistota:-) Jinak já jsem se nikde nedočetl, že by Jawa u motoru 638 doporučovala pro záběh jiné nastavení - ani v různých vydáních originálních manuálů či dílenských příruček.
[Ota]
(22.7.2015 8:36:40)
Ota: já mám pocit, že Jawa u motoru 638 doporučuje pro záběh dát jehlu na 1 zářez odspoda a použít výrobní nastavení 1,5 otáčky bohatosti směsi a pak posunout jehlu ale nemění se nastavení bohatosti, ale mohu se mýlit, přesto trpím dojmem, že jsem to někde četl :)
[k2j89]
(21.7.2015 22:30:56)
Vůle v kroužku zámku nesmí být menší, než 0,2 mm. Pokud je potřeba, musíš kroužek v zbrousit a mezeru tak zvětšit. Jawa sice u motoru 638 nepředepisuje speciální nastavení pro záběh, ale když směs obohatíš, rozhodně tím nic nezkazíš - hlavně v těhle vedrech. Tzn. Jehlu na prostřední zářez (na spodním zářezu by se s tím snad ani nedalo jezdit) a šroubek volnoběhu povolit o 0,5 - 1 otáčku. Čím více je šroub dotažený, tím je směs bohatší, takže to popisuješ špatně.
[Ota]
(21.7.2015 11:00:16)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19