Příspěvků: 4, poslední: 27.7.2015 12:43:2360947.Informace
Ahojte, v predoslom prispevku ste mi uspesne poradili ohladom zmesi, preto sa na vas obraciam zas. Zistil som, že mam skrizovany ram na 638. Motorka nesedi v zakruach a je vidiet, že kolesa nekopiruju stopu, nie su v zakryte. Moja otazka znie, čo pomoze samotna vymena zadnej kyvky alebo je mozne, že je skrizovany cely ram? Pripadne da sa to kompenozvat ,,vyhnutim,, zadnej kyvky tak, aby boli kolesa v zakryte? Motorka nie je v stave, aby sa mi oplatilo prehadzovat cely ram, to by som ju už repasoval celu, a v tom pripade radšej kupim celu v dobrom stave bez TP a len prerazim cisla...
Metr dobrej, ale mě se ještě více osvědčil tenký "tlačenkový" provázek - na odstrojeném rámu omotat prostředek provázku jednou kolem krku a volné konce pak přivázat vždy stejným způsobem a na stejná místa vzadu (kyvka, úchyty tlumičů, zadní stupačky..). Pak je na první pohled vidět, kam co uhýbá a pak teprve beru do ruky metr.
[z477]
(27.7.2015 12:43:23)
Když nezjistíš nic z toho, co píše maspe, tak vem metr a měř. Vyber si nějaký základní body na rámu, např uchycení zadního tlumiče na kyvce a krk, a měř vzdálenosti.
[Laurel]
(27.7.2015 12:04:27)
Maspe: vdaka za postreh, volu v ložiskach kolies nemám, taktiež ani v spichoch, krku riadenia, zadné koleso v osi. Pozriem a zadné tlmiče, tak či tak som chcel meniť olej.
[Pista]
(25.7.2015 1:15:12)
je otázka v čem je chyba. Může být hnutý rám. Ale také může být špatně dané zadní kolo - není v ose motorky. Může být vůle v kyvce, v ložiskách, v krku řízení, povolený výplet, špatně nahuštěné gumy, jeden netlumící tlumič, vymlácené vidle, tlumiče bez oleje a další. Jde o to eliminovat čím to není.
Osobně po výmeně oleje v tlumičích, opravě uložení kyvky a stovnání zadního kola se motorka začala chovat zase jako motorka.
[maspe]
(24.7.2015 18:18:58)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19