Příspěvků: 22, poslední: 27.8.2015 21:06:0060976.Nejede nebo nestartuje
Zdar chlapi, potřeboval bych poradit. Jawinka mi na volnoběh hezky přede, na 1,2 a 3 jede fajn. Když se ale ohřeje motor tak na čtyřku začne "cinkat" a výkon je kdesi v tahu, hlavně do kopce. Když se do něj rozjedu na cca 80 tak začne ubírat na rychlosti a čím víc plynu se přidá tím víc začne ten ošklivý zvuk (jako když je trpajzlik s kladívkem v motoru) Přitom na rovině se rozjede na 100 max 110 (víc prostě nejede)
(Svíčky mám N15C, šroubek na bohatost je na 1 otáčce, karburátor vyčištěný - 2801, filtr vzduchu nový bez žádné překážky jako hadr apod, sítko paliva a hadička je nová, ventil z nádrže čištěný před měsícem) Jediný co jsem ještě neměnil je hlavní tryska, ta je původní (92)
Tak bylo to neuvěřitelně trapně jednoduché. Posunul jsem jehlu v šoupátku o jeden zářez k bohatší směsi. A jede jak z praku. :)
[Mozo-l]
(27.8.2015 21:06:00)
Zkusim předstih s žárovkou. Pak zkusím větší trysku, podle tabulek až 98. Pak gumu ve ventilu. Pokud nic nepomůže tak si snad seženu jiný karburátor. A když ani to tak asi nový stroj :D (ne to bych neudělal, je to láska) Každopádně díky moc za rady a dám vědět výsledek.
[Mozo-l]
(31.7.2015 14:13:41)
Ak máš krivú dosku zapalovania,je to trochu problém.Tiež som sa natrápil pokial som na to prišiel,keď som to nastavoval spôsobom ako opisuješ.Jednoznačne nastavovať žiarovkou respektívne diodou.Postup robím,že nastavím pravý valec,pri zatiahnutej doske ľavého valca.Nemôže byť uvolnená,lebo pri zatiahnutí po nastavení ľavého valca s ato trochu deformuje a zmení hodnoty nastavenia pravého valca.Je to sranda,ale je to moja skúsenosť.
[hastrman]
(29.7.2015 20:20:00)
Žiarovkou alebo multimetrom čo má "pípak". Keď sa spojí kladívko tak začne pískať.
[Milos634]
(29.7.2015 15:54:22)
Kdysi dávno se mi stalo něco podobného.Bylo to v Rumunsku, to tam byl sině nedostatkový benzin a byl to pěkný šmejd.Stávalo se mi to jenom tam.Potom jsem to probíral s ruznými odborníky i z vývoje ČZ.(Dělali jsme pro ně kabely) A ti říkali že to mohl být nízkooktanový benzín a cvrlikání bylo detonační spalování v hlavě motoru.Doporučovali zmenšit předstih.To prý v takových situacích když není kvalitní benzin pomuže.Ty nemáš špatný benzin.Tak by to mohl být velký předstih.
Ještě úbytek síly na 4 -jaký máš malý kolečko sekundáru???Viděl jsem že si tam dávali i 20 zubů a potom to do kopce nejede a nejede.A i na 4 po rovině je problém to rozjet.Jeden zub je cca 7km /h na rychlost ale velmi markantní úbytek kroutícího momentu.Ale myslím že 20 zubů by se nevešlo do original krytu malého kolečka.
Jinak předstih určitě podle žárovčičky.
[honzi]
(29.7.2015 12:59:06)
Mazo-l: nenastavuj předstih podle štěrbiny mezi kontaky, ale žárovkou připojenou na kladivo. Po rozepnutí kontaktů žárovka zhasne a máš to přesně.
[Wiku]
(29.7.2015 11:11:21)
Myslím, že co popisuješ, je úplně normální. Jen bych zkontroloval, jestli ti dobře dotéká benzín. Na 4 rychlost, když jí pereš do kopce, si to už poměrně bere a pokud máš např. nafouklou gumičku v kohoutu, může se ti to ochuzovat.
Karburátor si nastav podle tabulek. Předpokládám, že režim ve kterém se to cvakání projevuje nejmarkantněji, je někde mezi částečným a plným zatížením - tedy ne se zcela otevřeným plynem. Příště až se ti zase ozve trpaslík, otevři víc plyn, klidně vyzkoušej až do plnýho, zvuk by měl zmizet. Takhle se projevuje i moje 634 a to už spolu máme 15 let zkušeností.
[Knoxville]
(29.7.2015 0:37:33)
Válec jsem nesundaval. Zítra večer zkusím znova mrknout na svíčky. Ale naposled byli ok (jako cihla) Zkusím sehnat větší trysku a pokud to nepomůže zkusím sundat válec, což se mi nechtělo :) Tak zatím díky za rady
[Mozo-l]
(28.7.2015 23:27:08)
Jaká je barva svíček ? Sundaval jsi válec a měřil mezeru pístního kroužku ve válci ? Třeba to máš seřízený dobře, ale ten motor už je zralej na repasi, nebo třeba min výbrusy. Takhle mi jedna 634 taky cinkala, novýma kroužkama se to zlepšilo ale stejně za nedlouho přišla GO. Může to být víc věcí.
[Klouzek]
(28.7.2015 23:13:25)
posunutí měrky ve válci - už mi to nemyslí...
[Mozo-l]
(28.7.2015 23:05:59)
sorry napsal jsem to špatně, při posunutí měrky o 3 mm zpět mám vůli mezi kladívky 0,05
[Mozo-l]
(28.7.2015 23:05:10)
Odtrh máš správně - měrka 0.3 mm má projít suvně; 0.4 mm nesmí projít. Ale předstih má být 3 mm před HÚ. Na 0.05 mm předstih by to jelo opravdu špatně.
[Ota]
(28.7.2015 22:59:08)
KRF - předzápal - předstih, už jsem si to našel. Dělal jsem ho před 50 km. Přesně dle Dočkala a mám to na 0,05 + 0,35 odtrh. Tam už nevím co bych líp nastavil, hrál jsem si s tou deskou asi 40 minut
[Mozo-l]
(28.7.2015 22:58:55)
Mne sadla na karbeci 2801-tryska 96 a je to OK.
[hastrman]
(28.7.2015 22:56:59)
KRF - předzápal - předstih, už jsem si to našel. Dělal jsem ho před 50 km. Přesně dle Dočkala a mám to na 0,05 + 0,35 odtrh. Tam už nevím co bych líp nastavil, hrál jsem si s tou deskou asi 40 minut
[Mozo-l]
(28.7.2015 22:55:11)
Otevřená 634 má mít HT 115, ale doporučoval bych originál, nová produkce není moc přesná...
[Jer250]
(28.7.2015 22:54:16)
KRF, BAKOUN, díky - je to otevřený, takže mám sehnat větší trysku? šla tam až 98 jestli se nepletu? A předzápalem je prosím myšleno co?
MATES, LAUREL, GUNSMITH - s kladívkem sem jen odlehčoval, čekal jsem trošku dospělejší odpovědi, nejsem na jawy expert tak proto se ptám a vaše odpovědi mě akorát odradí od dalších dotazů
[Mozo-l]
(28.7.2015 22:52:09)
Mates: nebo zavolat Vlastikovi Plaminkovi :D
[Gunsmith]
(28.7.2015 22:32:56)
Trpaslíkovi odebrat kladívko.
[Laurel]
(28.7.2015 22:14:52)
Mas otevreny vstup do airboxu nebo s tou restrikci? Pokud mas otevreny a je tam 92 tryska, tak to bude chudy.
[Bakoun]
(28.7.2015 21:56:31)
cinkani - detonace - chuda směs nebo vysoký předzápal
[krf]
(28.7.2015 20:56:57)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19