Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Blatník [M.L.](29.7.2015 19:24:51)
Příspěvků: 19, poslední: 3.8.2015 15:35:5560981.Informace
Zdravím místní znalce, potřeboval bych přesně identifikovat tento blatník, Díky. http://matysekgsx.rajce.idnes.cz/Blatnik/
Jawarmaniak, Ať prohlížím jak prohlížím, já vidím díry dvě http://matysekgsx.rajce.idnes.cz/Blatnik/#DSC03134.jpg [holdas] (3.8.2015 15:35:55)
Nechci Vám do toho kecat, ale všiml si někdo z Vás, že ten blatník má jen jednu díru na střední vzpěře? To není kývačka. To je panelka.. [jawarmaniak] (2.8.2015 10:44:00)
valivali: můžeš o tom diskutovat, můžeš se o tom hádat, ale to je vše co s tím můžeš dělat. Kejvačka 353 není veterán, je to starý stroj, ale ne veterán a už vůbec ne vzácnost či národní bohatství hodné vesmírné nesmírné úcty. Co si s ní kdo udělá je jeho věc. A máš přestřelený datový limit o 80% !!! Bylo by vhodné to dostat do černých čísel. [maspe] (1.8.2015 23:14:02)
Ta šedivka kývačka v originálu opravdu z fotek vypadá fakt pěkně na renovaci,ovšem pohled zblízka na vlastní oči kolikrát udiví-a kývačka v Čechách-to je ten nejveteránovatější z veteránů-už s tou mojí kývačko-panelkou nikam nejezdím-zhruba tak do minuty po příjezdu u mě stojí expert s kelímkem piva a remcá co mám blbě za šrouby ,co tak nikdy originálně nebylo a to že mám na kývačce kola z panelky si nevšimne :) [daveho] (1.8.2015 21:37:15)
valivali: Máš přešvihnutej datovej limit... [charlie.vlcak] (1.8.2015 18:20:15)
já prašivky radši než naleštěný psí kulky, který potkáš na každým rohu, jde o to, že ten lak byl zachovalý a měl si ho zachovat, opravit jen to nejnutnější, elektriku a motor, ta motorka má pak mnohem vyšší hodnotu. Jinak udělal jsi jí moc pěkně všechna čest, ale originál je originál, takhle jsi z ní uděl jen další kus v řadě... o vlastních zdrojích a majetku mi nic nepovídej.... [valivali] (1.8.2015 10:52:51)
[valivali] - já prostě miluju pisálky, kteří soudí dle fotky. Neviděls to osobně, tak nekdybicuj.
Většina dílů byla death, tak to šlo vyvažit a zpevnit. Ta motorka nejen, že nejela, ale měla vše do posledního šroubku stržený a nepoužitelný.Originální díly jsem však zanechal a vše poctívě 4 toky renovoval. Sám z vlastních zdrojů při dvou dětech na statku.Už mě unavuje tohle pořád dokola opakovat.
Prostě mám Jawu-ČZ 250-353 r.v.1959 na papírech, kterou jsem si sám opravil a zrenovoval a mám z ní radost. Najezdila mi už spoustu tis km a nebyl problém. Tak si tthni a měj svou prašivku.. taky Ti jí nekybicuju..!!!
[klick] (1.8.2015 3:37:58)
Klick: Pokud děláš jen motor ok, pokud lakuješ tak si zkurvil pěkný originál. [valivali] (31.7.2015 22:55:37)
Všem díky... [M.L.] (30.7.2015 20:49:28)
Já originální doklad nemám.Přec jen se za těch skoro 60 ročků co je Jawička na světě někam zatoulal.Ještě jeden poznatek.Ambasadorové provedení bylo jen na 250. [Vrbák] (30.7.2015 20:21:48)
No nevím jestli neoficiální název,ale v originálním prodejním dokladu co mám z roku 1958 mám psáno-Jawa 250 typ 353 provedení Ambasador... jinak krásný blatník. [ambassador] (30.7.2015 19:35:15)
Byl to rok 1960. [kriz] (30.7.2015 8:04:24)
Jo, tu co mám v profilu jsem postavil podle tý kterou si koupil táta novou v mototechně, je to model s chobotem - tj třídílný podsedláky ale s filtrboxem se sejtem. [BRK] (30.7.2015 0:30:34)
Viděl jsem i celou černou origo. [kriz] (29.7.2015 22:54:41)
Ambassador - neoficiální luftoš název nynější doby [Klouzek] (29.7.2015 22:44:33)
Jj...v černo šedé kombinaci.Neoficiální název "Ambassador" [Vrbák] (29.7.2015 22:29:29)
Kejvy se dělaly černý???? [Rudabob] (29.7.2015 22:10:35)
J 250/353 [caue125] (29.7.2015 21:56:50)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19