Příspěvků: 25, poslední: 5.8.2015 6:19:0261007.Informace
Mám dilemu.. v airboxe mám prepážky preč, nový filter, zlícované kanále, elektronické zapaľovanie a dostala sa mi do rúk HT115, teraz mám nahodenú HT92 a 17z kolečko, jazdím tak okolo 90-100kmh so spotrebou okolo 5l, má zmysel vymeniť 92 za 115? Koľko pôjde zhruba spotreba hore? Ako na tom bude výkon? Dík za názory, rady, skúsenosti.
pavelEC300: ale aj tak pojde to programovatlene zapalko do popelnice, uz som objednal MZ04..
[gargamel]
(5.8.2015 6:19:02)
Tak bolo to cele nakoniec z zapalku. Nastavil som ho na 2,5mm v celom pasme otacok a hned to je zivsie.. dik
[gargamel]
(4.8.2015 22:50:35)
To zapalko som konzultoval s viacerymi ludmi a nikto mi neporadil nic konkretne, asi ho nastavim na celu dlzku na 2,4mm na start a 2,8 od 1000 ot a pojdem sa s tym previezt ako to pojde, pod zapalkom som stravil uz asi tyzden nastavivania, ale dat to do roviny ako na kladivkach ma teda nenapadlo
[gargamel]
(4.8.2015 13:02:18)
Na předstih 4 mm ve 4000 1/min jsi přišel jak? Pokud máš (asi) programovatelné zapalko, nastavil bych pro celý rozsah std hodnotu 2,8 mm a teprve pak bych hledal dál.
[pavelEC300]
(4.8.2015 9:36:14)
vyfuky su 100% ciste, tlmice poskladane tak ako maju byt, medzera v zamkoch kruzkov je uplne minimalna, ked som to naposledy meral tak to bolo nieco okolo 0,5mm, nalietane od vybrusu 9000km.
[gargamel]
(4.8.2015 9:28:43)
Je to divný, že na 4 nejde víc vytočit. Máš čistý výfuky? Nejsou už moc vylítaný válce? Jaká je mezera v zámku kroužků?
[Ota]
(4.8.2015 8:12:24)
pokial na 4 behnem do kopca 100kmh, po 500m stupani mam na tacho 80 a trojku nech to znova rozgulam
[gargamel]
(3.8.2015 19:12:10)
na nizsej rychlosti idem az do obmedzovaca 6500ot (1,2) na trojke mi ju vytoci najviac na cca 5500 a na 4 sa vyssie ako 4000 nedostanem. Vykon ide plynule odspodu bez prepadu vykonu ci diery. Jedna sa mi o to ako z toho vymackat trosku viac krutaku a trosku vyssi vykon. V preklade viac ako 100-110 to neda.
[gargamel]
(3.8.2015 19:11:14)
A nejde to vytocit ani na nizsi rychlosti? Co to dela, kdyz podrzis plny plyn aby se to roztocilo? Vynechava? Vadne?
[mickael]
(3.8.2015 16:57:13)
inak ked som prehodil kladivka tak to islo tak isto ako v elektronickym.. hm... kde zacat
[gargamel]
(3.8.2015 15:48:16)
Tlaky OK, rovne vyfuky, tlmice poskladane OK, nove sviecky, elektronicke zapalovanie nastavene na 2,5mm pred HU na volnobeh, pri 4000 na 4,0mm pred HU k 6000 na 3,5mm, sviecky pekne hnede... vidim to tak, ze mozno bude cela chyba v zapalovani, skusim zacat s tym
[gargamel]
(3.8.2015 15:47:33)
To tam mas neco hodne spatne, s rovnyma vyfukama ten motor musit tocit pet a pul tisic...
[mickael]
(3.8.2015 14:55:34)
mickael: postupne sa dostanem na rovine do 4000, ale mensi kopcek a uz aj utekaju otacky dolu na 3000 a na rovine zasa do 4000
[gargamel]
(3.8.2015 13:37:02)
napriklad aj na motoren.sk majú v ponuke 92, 95, 100.
[gargamel]
(3.8.2015 13:35:05)
Akamu: HT95 maji zde http://www.motokramek.cz/tryska-hlavni-95-M6/
gargamel: myslis ze to vic ani po rovine nevytocis? Tri tisice otacek jsou pro ten motor tak prah toho, kdy se zacina neco dit, kdyz jezdim tak kolem 3500-3800 na kroutak, nebo pak kdyz opravdu potrebuju jet tak nad 4500 uz je nejaky vykon...
[mickael]
(3.8.2015 12:21:38)
a nevíte kde sehnat různý trysky pro motor 638? co sem se ptal, tak mají sotva 92 a 100 .... nějaký průměry mezi vůbec
[Akamu]
(3.8.2015 11:15:05)
U Dunajskej Stredy teda nejazdím :D :D cestovný pas nemám :D ale skúsim najprv laborovat s kolečkom, prehodím 16z a uvidím ako to pôjde, teraz sa ledva dostanem cez 3300ot/4, vo dvojke ledva udržím 3000ot/4, ak nepomôže kolečko hodím do toho ešte ht95 či sa niečo zlepší
[gargamel]
(3.8.2015 9:56:45)
Každej motor potřebuje svý - chce to laborovat. Tryska stojí prd a přístup k ní je u 638 v pohodě. Stejně ti to, co dneska ve vedru naladíš, bude za tejden při patnácti fungovat jinak, stejný je to s nadmořskou vejškou. Spotřebu HT ovlivňovat může, ale ani nemusí - je to hlavně v tvojí ruce a ve způsobu využití, plus další regulační faktory jako je jehla atd. Ve výsledku se i se 118 HT dostaneš pod šest. Z vlastnbí zkušenosti je ale 115 HT na 638 motor fakt dost. Tipuju to na 95/98. Pokud nejezdíš někde na placce u Dunajské Stredy, tak ti mnohem lepší službu udělá 16Z pastorek.
[pavelEC300]
(3.8.2015 9:47:35)
HT100 mám na upraveným motoru (slícovaný kanály, 8 výbrus, lehká klika). S originální HT92 motor od 3500 chrastil a nejel víc jak 100.
[Kuželík 350]
(2.8.2015 22:24:21)
mickael: ok, skusim zohnat 95 ako to pojde
mr: ano a aj prerezanú clonku
[gargamel]
(2.8.2015 21:15:13)
ja mam na devítce 92 trysku a je to ok. Máš novej vzducháč?
[Mr.jawamyš]
(2.8.2015 20:18:27)
No rozhodne univerzalne neplati ze cim vetsi tryska, tim vetsi vykon, to bys pak mohl trysku vymontovat uplne ven a jezdit 250kmh :) Proste pokud to neni pri plnem otevreni plynu tupe, tak bude i ta 92 akorat, zkusit muzes i 95, ale vic bych uz bez clonky nedaval. Ja s tou 95 (ale taky s novym karbecem) jezdim pri pohodove jizde do 4,5L, da se jet i pod ctyri...
[mickael]
(2.8.2015 17:37:30)
No to som potreboval pocut.. jeden znamy ma presviedcal, ze spotreba pojde tak na 7, ale za 9 je to uz trosku moc :D 16z kolecko mam uz vybavene, len ho vymenit, jazdime vacsinou vo dvojke s mojou, takze 16z kolecko v kopci je nevyhnutnost, ale ta 95 sa mi vidi skor ako 115, dik.
[gargamel]
(2.8.2015 16:57:06)
To je uplna hloupost, bude se to uchcavat jako blazen a spotreba bude tak 9L a jako bonus cely zadek motorky zaliskany od oleje. Ja mam taky v airboxu uriznuty nalitek, slicovane kanaly a perfektne utesnene rovne vyfuky a s puvodni tryskou 92 to nebylo pri plnem otevreni uplne ono, takze jsem dal 95 a je to ok. Pokud jezdis i do nejakych kopcu tak spis doporucuju dat 16z kolecko, pak se da jezdit i do stoupani na ctverku...
[mickael]
(2.8.2015 14:38:28)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19