Příspěvků: 4, poslední: 6.8.2015 20:42:4261028.Nejede nebo nestartuje
Ahojky ,tak sem konečně poskládal svou čízu byl to vrak 125/488 s motorem 175/487 . motor 175 jsem zachoval . Zůstal ,ale i karbec s 2924 s nečitelnou hlavní tryskou . Takže bůhví co tam je. Problém je ten ,že motce se absolutně nechce z nízkejch otáček ve vysokejch se jakež takež udrží . Ale jinak se nechce na 4 rozjet ani z mirně nakloněné roviny z kopce. Myslíte ,že tu bude tou karburací? . Zápalko mám doufám 100 % seřízené je tam Vape 12 V na místě jde krásně za plynem a od složení motoru chytla napoprvé. a teď už ji nastartuji rukou na jedno převalení,volnoběh taky lepší jak u japonce. Tak fakt nevím testoval sem skoro všechny polohy jehly a nic moc změna nejlepší zlatý 2 zářez. Co si o tom myslíte v čem se vubec karburátory 2924 a 2926 liší ? díky
PS: svíčka tmavá cihla
Pokud se motorka nechce rozjíždět, resp. při pomalý jízdě na dvojku musíš hodně otočit plynem a až s prodlevou se motor začne sbírat (někdy doprovázeno malým leč citelným cuknutí, jak motor po prodlevě zabere), tak to máš chudý od spoda. Já jsem takto 487 ladil asi týden. Nakonec pomohlo volnoběžnou trysku 55, šroubek bohatosti volnoběžné směsi povolit o půl otáčky od plného dotežení. Výrobnímu nastavení to moc neodpovídá, ale rozdíl při jízdě byl okamžitě poznat (i cítit, protože na volnoběh to čudilo celkem zdatně). Sežeň volnoběžku 55, dotáhni šroubek bohatosti, projeď to, a pak napiš výsledek.
[fk]
(6.8.2015 20:42:42)
487 sa zbiera z malých otáčok slušne, kývačka to síce nie je, ale štvorka musí plynule rozťahať 45 km/h. Ja mám cez 100 kilo a mašina to zvláda. Ale ked potrebujem rýchlo ujsť, tak samozrejme podradím.
[Jean]
(6.8.2015 20:12:45)
Karburátor 2924 má průměr difusoru 24 mm; karburátor 2926 má průměr difusoru 2926. Sežeň si karburátor, jakej tam patří. I když by to ovšem mělo jet i s karburátorem s menším difusorem (při správném otryskávání), kdy by motor měl právě mít lepší spodek, ale horší vršek, než s předepsaným karburátorem. Ovšem jak psal Kriz, u tohohle motoru nečekej, že bude mít od spodu nějakej velkej zátah.
[Ota]
(6.8.2015 7:55:20)
Karburátor difuzér průměr 26 mm, hlavní tryska 93, volnoběžná 50. Tento motor bude mít vždy slabý výkon odspodu, protože je tak konstruován, to je normální. Bez karburátoru se správným otryskováním nemá cenu nic řešit.
[kriz]
(5.8.2015 21:58:15)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19