Příspěvků: 3, poslední: 16.8.2015 21:27:4861079.Informace
Ahoj, chtěl bych prosím zjistit o tomhle motoru pár věcí, ohledně uprav atd.
zda-li někdo ví:
1) mate někdo okotovane výkresy origo válců, dost bych o ně stál
2) jaké jsou maximální provozní otáčky upraveného motoru= prostě takové které budou nedestruktivní(seriové komponenty) mám v plánu strop okolo 7 - 8000 rpm.
3) jaký je ideální karb ve velikosti 30 -32 mm na který se dá sehnat dostatečné množtsví trysek
4) dostal jste se někdo s rovnými výfuky nad 140 km/h ?
osobně mám kit ok Tkm 27hp a po laborování se sáním a laufy jede 139,8 při 17/52
(mám 110 kg :D), dálnice to ted dává 120 - 140 trvale.
5) otevřené dvoukomory vs perfektní rovné = je to velký rozdíl ?
Zatím na dvoukomorama jen uvažuju ...,
Můj cíl je při 17/52 pokořit 150 .. ale asi to nebude prdel :D
PS: máte někdo tip na dobrou literaturu 2T motoru ?
zasekas se na prefukach, nenakrmi to je tam malo mista , jde to obejit- spodnim /vrchnim tlakem a výfuky - ale ztuha , jde udelat 150km/h i vic digitalnich ale z original 350ky jsme dostal vždy jen max. 146 :-) mne jezdila prevtravka 500ccm opakovane a bezproblemu přes 150 - nejvic asi ke 160ti z kopce toto http://www.jawamania.info/Files/moto/212881/NP1050190.JPG nemerene na 2km jestli to ma vyznam :-) bezpecny je to asi jak hrat ruskou ruletu kfr je jen nedka nabojnice prazdna kola musí byt vyvazeny predni vidle prestava pracovat :-) - alr jde to - pokud si alhohilik a chces le lecit hod ty prachy od moto a zvladnes to ale jestli ještě nejsi radsi to propij :-D
[milánek]
(16.8.2015 21:27:48)
Literatura je tady v technice. Hlavně v angličtině. Možná do začátku prolistovat Husáka a jeho Upravujeme motocykl pro závody. Ale k 7000ot/min je sakra dlouhá cesta.
[Bakoun]
(15.8.2015 20:10:15)
1) bohužel, ale při pátrání v literatuře nebo starých SM se na to dostaneš
2) moje umí točit k sedmi
3) jezdím sériovej
4) nepřijde mi to jako dobrej nápad, nejsou na to postavený
5) v těchto rychlostech ano
ad hmotnost - začni hubnout, patnáct kilo dolů ti jednak prospěje a druhak se do té 150 dostaneš snáz
ad převod, promysli si vnější charakteristiky vozidla (měl je Jeník na stránkách) a začni přemýšlet, jestli to má cenu, podle mě je převod 17/52 na 150km/h nevhodnej kvůli velkým jízdním odporům, kvůli kterým budeš muset upravovat motor víc na výkon, než na převod 16/52, ono aby to mělo šanci vyjít, tak počítej, že budeš potřebovat výkon nějakých 30 hemelek
[mais]
(15.8.2015 7:38:17)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19