Příspěvků: 5, poslední: 17.8.2015 8:31:5661089.Informace
Panove, problem, ctyrka s motorem 633 se pri plnem plynu dusi, karburator vycisten, trysky 115 a 55,vyfuky vycistene a stejnak se dusi, na co se mam zamerit?
hoši, díky za radu, nakonec byl prasklý air box ve spodu, je tam ze 638mičky a už to jede i s tou 115kou.
[martas]
(17.8.2015 8:31:56)
Ota: na bohatou směs to při plném plynu dost hulí.
[Jer250]
(15.8.2015 14:50:30)
Pozor - otevřené sání = větší tryska, seškrcené sání labyrintem = menší tryska. Je otázka, jestli se to při plným plynu dusí na chudou nebo na bohatou směs. Musel bys jedině jet pár km na plnej kotel, pak hned chcípnout motor a podívat se na barvu svíček, ať víš, na čem jsi. Pokud bude třeba zmenšovat trysku, tak skok ze 115 na 96 je strašně moc velkej.
[Ota]
(15.8.2015 14:41:39)
Otevřené nebo zavřené sání? Pro otevřené je HT 98 a pro zavřené 115. Jenže s otevřeným sáním musíš mít i otevřené výfuky, což nikdo pořádně neví jak, protože na pohled jsou stejné. A ty otevřené výfuky se dodávaly jen do Ruska. Takže se to stejně více či méně dusí - podle stavu motoru. Doporučoval bych menší trysku, ale 96 je už zase málo. Zkus buďto 98 a do sání si udělej plechovou přívěru (přihýbáním si naladíš nejlepší chod motoru) nebo třeba HT 105, 110.
[Jer250]
(15.8.2015 14:28:21)
Skús menšiu HT cca96ku mne to pomohlo.A sleduj chod motoru.
[hastrman]
(14.8.2015 21:16:18)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19