Příspěvků: 21, poslední: 21.8.2015 8:13:1061110.všechno ostatní
Ahoj nevíte někdo co s timhle ? už jsem vyzkoušel snad všechno a pořád v tom klepe jak u blbejch.... https://www.youtube.com/watch?v=Z-Evw0qqxNo
Wiku: Proč? Myslíš, že je vložka stáhne jinak? No je to možné. Každopádně pokud ten, co dělal výbrus, viděl, jak je vložka posunutá, tak jí měl nejdříve přelisovat a pokud to neuměl, neměl se pouštět ani do výbrusu, ale to je vše o serióznosti dnešních řemeslníků...
[Ota]
(21.8.2015 8:13:10)
Po přelisování vložky to musí znovu na výbrus!
[Wiku]
(20.8.2015 10:00:25)
Vidím to na pusunutou vložku a jak píše Ota, běhají ti zámky kroužků přes kanály a nebo píst jemně píst štrejchá o hlavu, vlivem nižšího těsnění. Nemáš zabrušovanou hlavu? Tady po Budějících jezdila před lety autoškolácká osmička a zněla úplně stejně:-) Asi si neměl jinou možnost ale ten Frnoch tě dost natáhl. Píst 638 Almet i s kroužky 350,-/ks + výbrus max.500,-/válec. Celkem 1700,- zbytek je marže. Sice ho osobně neznám, ale jednou jsem se u něj ptal na udělání hlavy z Feldy a řekl si celkem rozumnou cenu. Pokud je to takováto "specialita", tak neváhá a pěkně to natáhne. Ještě by mě zajímalo, jestlipak máš na pístech znak A jako Almet.
[Kuželík 350]
(20.8.2015 7:33:16)
638 motory trpí na duté středové čelo velice často, pak to klepe, ale hledej ještě ve válcích a pístech. To neznamená, že když za studeného stavu jde protočit píst přes hlavu, že ti nebude za chodu motoru klepat píst do hlavy. Chodem a teplem ti to vše nabyde. Jestli jsem dobře pochopil, tak za výbrusy páru válců na 638 s pístama jsi dal 3100,- Kč. Bylo to i s kroužky a ještě něčím?
[kriz]
(19.8.2015 13:11:24)
Nám to dělal na 632 labyrint.. musel se motor znovu půlit.
[CABAN]
(19.8.2015 12:49:35)
jeniccek: Pokud máš vložku válce pootočenou o centimetr vůči otvorům ve válci, tak se nediv. S velkou pravděpodobností ti běhají zámky kroužků přes kanály. Takovej motor by ostatně ani nemohl kloudně běžet. Vložku bude nutno vylisovat a znovu správně nalisovat. Milimetr v lícování kanálů sice není u jawy žádná míra, ale centimetr je fakt moc. Ta vložka musí bejt prostě pootočená.
[Ota]
(19.8.2015 8:39:19)
Připomíná mi to můj příborník puštěný ze schodů, který jsem měl díky své vlstní blbosti, když jsem poznával motor 638 a při utahování hlav po půlení jsem utáhl nejdříve hlavy a pak přírubu karbu. Úplně stejný zvuk.
[Michi]
(18.8.2015 23:35:11)
Shoď válce a někde musí být vidět co mlátí. Buďto hrana pístu o hlavu, nebo ti chodí zámek kroužku přes kanál. Velká náhoda by byla napůl vyskočená segrovka pístního čepu rachtající o přepouštěcí kanál - pokud je to u 350 možné.
[Wiku]
(18.8.2015 22:57:40)
Taky se mi zdá, že ti klepe píst o hlavu. Když to zkusíš pomalu rukou protočit s vyšroubovanýma svíčkama, mohlo by to být v horní úvrati cítit. Píst nepůjde rukou přetočit přes HÚ. Taky by mohlo být na vině těsnění pod hlavou, může mít přesah do spalovacího prostoru a píst ho temuje do hlavy.
[Knoxville]
(18.8.2015 21:06:14)
já si říkám jestli nemůže být nějak vadnej ten válec...ale zase si říkám že je to v podstatě trubka :D co jsem koukal tak jak jsou tam otvory na sání a výfuk tak myslím že ten levej je má hezky proti sobě ale u toho pravýho se to moc nekreje ta vložka je tak o centimetr posunutá oproti tomu hliníku tak jestli to tam nemůže taky dělat bordel ve vůlích bejt problém nemůže si myslím jelikož je všechno nový a když jsem zkoušel vule na pravým a levým pístu a ojnici bylo to to samý zkusím dát víc těch těsnění pod hlavu a uvidim
[jeniccek]
(18.8.2015 20:48:14)
To je něco jako se zastaví replikovej píst u ČZ 455 o setrváky - jakési výrobní nepřesnosti
[Klouzek]
(18.8.2015 20:27:07)
mlátí ti píst do hlavy - tipuju blbě umístěnou díru pro pístní čep. Měl jsem před x lety podobný problém, vůl jsem si neprotočil motor na stole, dal do rámu a nastartoval - spodky pístů se urazily o setrváky
[Marlboro]
(18.8.2015 18:44:33)
Nedávno se tady něco podobného řešilo - klepání v motoru po generálce, slyšitelné jen za běhu motoru, při šlapání pákou ne. Příčinou bylo narážení pístu do hlavy, vyřešeno snad nějakým silnějším těsněním pod válce nebo hlavu.
[Jad]
(18.8.2015 17:20:21)
co dáváš do benzínu za olej? ne že by to přestalo tak klepat, ale Mogul s vyšší viskozitou trochu zklidní chod motoru oproti olejům do sekaček, k tomu klepání, musí tam být něco špatně, Jawy sice rachtají, ale toto není normální....
[k2j89]
(18.8.2015 17:00:35)
jenom výbrus 3100 ??? tady mi dělají jeden válec za 450
[k2j89]
(18.8.2015 16:56:35)
A segrovky na pistním čepu jsou? Jednou jsem ji zapomněl dát, a v zápětí bylo po výbrusu a zbyl jen podobnej rachot. Mohla i vypadnout a vyletět výfukem. Čep si pak dělal co chtěl.
[skodna]
(18.8.2015 16:47:57)
povolená hlava není. Čepy mám nové bez vůle a písty přesně nevim který tam jsou, ale výbrus dělal frnoch v Českých Budějovicích http://brusirna.webnode.cz a povídal že tam jsou písty jeden za 700,- že tam nedává žádný čínský sračky....taky mě ten výbrus stál 3100,-
[jeniccek]
(18.8.2015 16:22:02)
kdo delal vybrus? Nejsou v tom madarsky pisty?
[Zdeněk]
(18.8.2015 16:12:42)
zkus dotáhnout hlavu pravého válce, jestli ti to dělá jen pravá strana, můžeš ji mít povolenou a mohlo by to dělat tento zvuk, pak by to taky mohly dělat čepy
[k2j89]
(18.8.2015 16:11:26)
tak sem sundal víko a je to pořád to samý...pak sem si k tomu sedl a zkoušel šroubovákem odkud ten pazvuk vychází a jde to jenom z pravýho válce. slyšel sem to ve válci i na hlavě. Akorát že mám novou kliku, novej výbrus, nový písty, nový pístní kroužky, nový čepy. Oba písty mají stejnou vůli i těsnění pod hlavou sem měnil a už si opravdu nevím rady co by to mohlo dělat....
[jeniccek]
(18.8.2015 16:01:10)
když sundáš pravé víko dělá ti to pořád? takhle mi přijde že ti dře alternátor o víko
[k2j89]
(18.8.2015 14:18:12)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19