Příspěvků: 8, poslední: 21.8.2015 10:56:2861114.Informace
sháním se po silnějších pružinách spojky na jawu 350/634, nevíte kde sehnat?
Nejsou pruziny 579 vetsi (nema vic lamel) jak na 634 spojce? Pokud by nekdo delal tvrdsi pruziny do radicky nebo do 634 spojky tak bych chtel. Kdyz tak se mnou pocitejte.
[Havlis]
(21.8.2015 10:56:28)
Příšeru se . jak nejlépe optimalizovat spojku j 360 aby co nejlépe vypukla n co nejmenším zdvihu páčky ? poloautomatická mám naplněny vazelinou už jen proto aby se do něj nedostával bordel pritlacak mám hlynikovy spojku steluji zásadně bez víka pohmatem tedy dotáhnout šroubek a povolit tak aby vz
Byla cititelna vůle na tyčce pak vystřelovat lanko . mám i spesl pružinu co spojuje lanko pod víkem ale pružnost bovdenu je dost velká..
I když to vymackne víc než Vacka porad mi přijde ze by to mohlo byt lepší . daň se vůbec sehnat nove poloautomaty?
[kocourluk]
(20.8.2015 23:59:09)
A co použít lamely s materiálem, co má větší součinitel tření? Na upraveném pio motoru se mi osvědčil gumokorek tam, kde ferodo klouzalo.
[Bakoun]
(20.8.2015 10:37:08)
... a abych dokončil myšlenku, tak co jsem si udělal a co má podle mě význam, tak jsem si nechal udělat tvrdší pružiny do řadícího mechanismu - pružiny, co vrací řadící kalhotky do střední polohy. Mám tam dvojpáku a tvrdší chod řadičky si moc chválím. Páka se vrací rychle, spolehlivě a přesně do střední polohy.
[jc]
(20.8.2015 6:09:09)
Dělal jsem též podobný "výzkum" se spojkou na motoru 579. Je tam v podstatě stejná spojka jako na 634 (dvouřadý řetěz). Zkoušel jsem jak tvrdší pružiny, tak jsem zkoušel podkládat originál pružiny. Ze zkušeností můžu říct, že to nemělo smysl a bylo to spíš na škodu. Největší problém byl v tom, že se pak spojka celkově špatně mačkala. Takže dle mého názoru nejlepší řešení je, koupit nové klasické sériové pružiny, použít ferodové lamely a hliníkový přítlačák. Mám to tam, nešetřím to a nikdy se mi nestalo, že by to začlo klouzat.
A řešit kolik koní nebo jaký moment to udrží je taky nesmysl, páč to doma stejně nezměříš. Tvrdé pružiny nejsou všelék, páč zálaží taky na kvalitě lamel, kvlalitě třecích ploch, použitém oleji, kvalitě meziplechů, a v neposlední řadě taky na tom, jak to máš seštelované.
[jc]
(20.8.2015 6:05:26)
A proč by měly origo pružiny "uvadat"? Není podstata problému v něčem jiném?
[pavel.paja]
(19.8.2015 21:34:26)
padesát za ks to není moc, důležitější aby to drželo a postupně tlačná síla pružiny neuvadala.....technolog. informace ohledně tvých pružin náhodou nemáš(průměr drátu, rozměry, popř. tepel. zpracování)?
Kolik koní popř. Nm pak je spojka 634 vydržet, jaké jsou tvé zkušenosti?
[Mira76]
(19.8.2015 12:54:24)
vzít originál (průměr) a nechat udělat, můžeš se s nima domluvit, jestli to bude delší, nebo z tvrdšího materiálu, jakej chceš průměr dátu a zaknčení, když jsem nechal dělat pružiny naposled, tak mě jedna takových rozměrů stála padesát peněz. My tu máme ivezu, ale věřím, že v blízkosti máš něco podobného, protože takovéhle věci je lepší domlouvat per huba
[mais]
(19.8.2015 6:39:03)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19