Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 2, poslední: 22.8.2015 17:19:5961139.Automobily a jiné vehikly
Ahoj, předem se omluvám za nemoto dotaz. Dá se z barvy kapaliny do posilovače řízení určit její typ jako je to u chladících kapalin (G11, G12, atd.)? Problém je takový, že v nádržce je žlutá kapalina hluboko pod značku ADD a výrobce doporučuje červenou (Total ATX). Jediné, co jsem vygooglil je, že zelená kapalina se nemá ráda s jinýma barvičkama. Ideální řešení je kapalinu vyměnit, ale jedná se o vypůjčené auto (Berlingo 1.4 2003) a kompletní výměna nyní nepřipadá v úvahu. Lze míchat červenou se žlutou, resp. žlutou dolít červenou?
Pokud by to auto nebylo vypůjčené, tak náplň vyměním a hotovo. Bohužel se tyhle kapaliny používají nejen do převodovek, ale i do posilovačů řízení, případně do hydropneumatického odpružení. Takže na flašce je milion specifikací, ale která z nich je vyžadovaná pro posilovač... Asi zkusím trochu odebrat, smíchat a uvidí se. Víc toho asi nevymyslím. [jc3] (22.8.2015 17:19:59)
Nevím, zda jsou mísitelné, ale ta "kapalina" je normální olej do automatických převodovek. Používá se do všech hydraulických věcí v autech. Červená je obvykle starší univerzálnější specifikace Dextron II. Nemyslím si, že by ta hydraulická pumpa byla tak citlivé zařízení aby tomu nebylo jedno jestli Dex II nebo III nebo třeba hydraulický olej. Koukni se do manuálu, kolik tam toho oleje má být. Pokud do jednoho litru, vyměnil bych ho (nikdo to nedělá, ale jednou za 10 let by to bylo dobré) protože menší flašku než 1L stejně nekoupíš. Je jedno od jakého výrobce olej koupíš. [Deadman] (22.8.2015 15:01:03)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19