Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4158413
Online: 1233
Přihlášených: 5
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Petr
buudulinek
Petr
Klouzek
Petr
Vomi
Uďa
z477
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Jawa 353 tesneni mezi loziska karteru
[Petr]
(22.8.2015 1:24:27)
Příspěvků:
7
, poslední:
22.8.2015 17:08:54
61140.
Informace
Caute potrebuju radu ohledne tesneni mezi loziska karteru. Mam tam dat puvodni labyrint nebo tam mam dat 2 gufera nebo koupit novy labyrint? Delam GO a nevim co bude nejvhodnejsi. Diky moc
Já složil kliku na panelce a zaboha jsme ji nemohli roztočit. Nakonec to bylo novým šišatým labyrintem. Po rozdělání a roztočení labyrint na čepu kliky znatelně házel. Měl jsem ještě druhý nový úplně stejný a stejný problém. Asi vadná várka. Byl to ten typ z plného materiálu jak je obloukovitý zářez pro mazací kanálek
http://ms4.eto
var.eu/5024-th
ickbox_default
/labyrint-jawa
-250-perak-kyv
acka.jpg
Nakonec jsem koupil ten dutý labyrint a nebyl problém
http://ms2.eto
var.eu/2084-th
ickbox_default
/labyrint-jawa
-250-perak-kyv
acka.jpg
. Takže za mě dát starý nebo si alespoň zkontrolovat před montáží nový.
[buudulinek]
(22.8.2015 17:08:54)
Tohle je muj labyrint
http://www.vet
eranforum.cz/p
hoto.php?photo
=photos/2013/0
52125700144007
1185.jpg
[Petr]
(22.8.2015 16:37:47)
Už jsem měl v ruce pár labyrintů který se namontovaly a pak tam nešla klika, takže bacha na šunty nejvíc z Moto Ústí.
[Klouzek]
(22.8.2015 15:14:06)
Tohle je muj labyrint
http://www.vet
eranforum.cz/p
hoto.php?photo
=photos/2013/0
52125700144007
1185.jpg
[Petr]
(22.8.2015 13:19:03)
Dej tam labyrint. Ale nekupuj nejlevnější co najdeš a vezmi osvědčenou kvalitu - Montyjawa, Etovar nebo Fichtlkrámek. Pokud je v motoru vše v pořádku, bude to fungovat věčně. Gufera jsou už z principu jak fungují mnohem poruchovější, navíc udělají do čepu postupně drážky. A nakonec to nejhorší - třením gufer přijdeš i o nějaký výkon (bráno s nadsázkou)
[Vomi]
(22.8.2015 12:53:11)
Mám v motoru novou repliku labyrintu a na motoru mám najeto skoro 70 tis km bez rozdělávání (měněny jen kroužky), takže doporučuji dát zase labyrint. Jo a ten můj motor olej z převodovky nebere, nebo jen hodně nepatrné množství, t.j. 0,1 L na 5000 Km
[Uďa]
(22.8.2015 12:01:50)
Dal bych původní labyrint za předpokladu, že mu nic není - tedy na čepu kliky a vnitřní straně labyrintu nejsou stopy vzájemného kontaktu (což je důsledek silně opotřebených ložisek kliky). Labyrint je narozdíl od gufer bezkontaktní těsnění, tedy nepodléhá opotřebení a je "věčný". Pokud tam nějaké stopy kontaky jsou, tak raději nový (ovšem nevím, jak jsou na tom repliky s kvalitou - zde poradí někdo jiný).
[z477]
(22.8.2015 9:48:20)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19