Příspěvků: 9, poslední: 4.9.2015 13:31:3061177.všechno ostatní
Zdravím, nechá se z této fotky poznat, jestli je airbox na Jawě 350 632 "uškrcen" pro nižší výkon? Děkuji. http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=3668&nodeid=268712
To vlken: Díky. Proto jsem se ptal na možnost odškrcení tak, aby to šlo vrátit :-)
[Kire640]
(4.9.2015 13:31:30)
Když jsem měl 632,tak jsem ji chtěl hned odškrtit,ale za dva dny jsem to vracel do původního stavu, žralo to o litr víc,při startu se to uchcávalo, hluk od sání přeřval motor i výfuky a hlavně ti dva koníci v nejvyšších otáčkách byli vykoupeni snížením výkonu odspoda...prostě to odškrcení zkazilo ty dobré vlastnosti tohoto motoru oproti pozdější 638 - krásný zvuk a plynulý zátah odspoda bez děr
[wlken]
(4.9.2015 11:22:07)
Podívám se na to, díky moc všem. :-)
[Kire640]
(1.9.2015 8:54:17)
rozeber airbox z boku aby jsi měl přístup k filtru - v ruce ti zůstane víko airboxu s nasávacím otvorem, pak prozkoumej jak je tam to zúžení přichycený. Podle mě je tam jen natlačený, z vnitřní strany půjde vydloubnout - připomíná mi to záslepku do jeklu, jak už jsem psal níže. Nevím jestli je to originál řešení, ale několikrát už jsem viděl fotky, kde uškrcení airboxu bylo řešený takovou plechovou sponou
[Marlboro]
(31.8.2015 14:58:56)
A jde ten labyrint vyndat nějak nedestruktivně, aby to šlo vrátit?
[Kire640]
(31.8.2015 11:49:56)
Ano, s tím labyrintem v sání HT 92. Ale líp uděláš, když labyrint vyhodíš a osadíš HT 115.
[Ota]
(31.8.2015 9:29:58)
Já to právě nikdy neviděl, proto se ptám. Ale díky moc, takže HT 92?
[Kire640]
(31.8.2015 8:36:05)
Jen pak nezapomeň přizpůsobit i trysku v karburátoru, ať po otevření airboxu není chudá směs.
[Jad]
(28.8.2015 15:07:20)
tak to je snad jasný, vždyť je evidentní, že vstup je zúženej nějakou zátkou (připomíná mi to plastovou zátku do jeklu). Prostě to vydloubni a je to
[Marlboro]
(28.8.2015 14:25:09)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19