Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 10, poslední: 3.9.2015 19:25:2661194.Nejede nebo nestartuje
Ahojte.Zabehávam teraz Simsona.Problém je v tom,že keď ho štartujem studený naskočí max na druhý krát,ale keď je zohriaty naskočí ale ho dusí a aj keď dám plný plyn točí max 1500,samo s dusením.Keď vymením sviečku za novú,alebo ho nechám tak pol hodiny ochladiť,ide už v poriadku.Nebude tam treba dať telejšiu sviečku?Mám tam válec 70ccm-9 kanál,karburátor Amal 21T,výfuk väčší-miesto 28 mm je 32 mm+ rezonančná komora,sanie je pôvodné,len som zväčšil otvor v airboxe,lebo pôvodný nestačil pokrývať spotrebu vzduchu.Sviečka klasika na Simson Brisk N14C,mažem to 1:33,najazdené to má tak cca 150 km,točím to max. do 6500,pod 4000 nejde a snažím sa ho držať v otáčkach,aby som ho nedusil,väčšinou tak 5-6000.Môže to byť aj súčastným teplom?34 C°.Vďaka
Vďaka za rady,skúsim posunúť ihlu a poštelovať bohatosť.Ináč nechsem doň rýpyť,je fungel nový,tak by mal byť dobre otryskovaný. [eurodriver] (3.9.2015 19:25:26)
Zkus ochudit volnoběžnou směs, jak ti radí níže. Barva svíčky je OK. Vždy se hledí na barvu elektrod a vršku izolátoru. Závit je vždycky trochu zakarbonovanej. [Ota] (2.9.2015 8:32:16)
zkus vzdušníkem trochu ochudit volnoběžnou směs. [patt] (2.9.2015 7:30:43)
Moc bohaty na volnobezny trysce. Jdi o 5 niz u volnobezny trysky. [Havlis] (1.9.2015 20:44:55)
Netěsnící kohoutek, netěsnící ventil v plovákové komoře, netěsnící sytič. Stáním na místě se ti to uleje. [Wiku] (1.9.2015 13:53:21)
Ešte tam je jeden problém,ale možno tá istá príčina.Keď je zohriaty a idem medzi 4500 a 6500,všetko v je poriadku,ale ak by som ho nechal chvýľu,napríklad na semafore,na voľnobehu,bez pridávania,po pridaní plynu zhasne a je tiež problém natočiť.Za jazdy sa mu chce do otáčok,ale občas nie,akoby som tam mal obmedzovač....Ćo sa týka trysiek,sú pôvodné,karburátor by mal byť nastavený na konkrétnu úpravu motora. http://www.moto-prodejna.cz/tuning-zvetsovani-vykonu/sportovni-karburator-amal-21mm-sada-info.html http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/0/3/5/1963-Valec-70cm3-osmikanal-Sismon-S51-TUNING [eurodriver] (1.9.2015 13:46:02)
Je do tehlovej farby,ale naspodu závitu je čierna.Teda na elektrode je vypálená pekne ,ale dno sviečky je od karbonu. [eurodriver] (1.9.2015 13:24:51)
V záběhu se to více hřeje + navíc vysoké venkovní teploty = studenější svíčka. S teplejší by ti to nejelo už vůbec. To, co popisuješ, je ale způsobeno moc bohatou směsí. Jakou má ta svíčka barvu? [Ota] (1.9.2015 13:11:42)
No neviem,sviečky sú do tehlova,ale skúsim nastaviť karbec.A nemám skúsiť aj teplejšiu sviečku?Napríklad n17c? [eurodriver] (1.9.2015 13:01:31)
Mas to bohaty. Muze ti protekat sytic, muzes mit vysokou hladinu v plovakovce, muzes mit moc velkou hlavni trysku, muzes mit zvednutou jehlu ... [Krizoň IV.] (1.9.2015 11:46:31)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,078 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19