Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4158399
Online: 994
Přihlášených: 4
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
eurodriver
eurodriver
Ota
patt
Havlis
Wiku
eurodriver
eurodriver
Ota
eurodriver
Krizoň IV.
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Simson naštartuje keď je zohriaty.
[eurodriver]
(1.9.2015 10:35:43)
Příspěvků:
10
, poslední:
3.9.2015 19:25:26
61194.
Nejede nebo nestartuje
Ahojte.Zabehávam teraz Simsona.Problém je v tom,že keď ho štartujem studený naskočí max na druhý krát,ale keď je zohriaty naskočí ale ho dusí a aj keď dám plný plyn točí max 1500,samo s dusením.Keď vymením sviečku za novú,alebo ho nechám tak pol hodiny ochladiť,ide už v poriadku.Nebude tam treba dať telejšiu sviečku?Mám tam válec 70ccm-9 kanál,karburátor Amal 21T,výfuk väčší-miesto 28 mm je 32 mm+ rezonančná komora,sanie je pôvodné,len som zväčšil otvor v airboxe,lebo pôvodný nestačil pokrývať spotrebu vzduchu.Sviečka klasika na Simson Brisk N14C,mažem to 1:33,najazdené to má tak cca 150 km,točím to max. do 6500,pod 4000 nejde a snažím sa ho držať v otáčkach,aby som ho nedusil,väčšinou tak 5-6000.Môže to byť aj súčastným teplom?34 C°.Vďaka
Vďaka za rady,skúsim posunúť ihlu a poštelovať bohatosť.Ináč nechsem doň rýpyť,je fungel nový,tak by mal byť dobre otryskovaný.
[eurodriver]
(3.9.2015 19:25:26)
Zkus ochudit volnoběžnou směs, jak ti radí níže. Barva svíčky je OK. Vždy se hledí na barvu elektrod a vršku izolátoru. Závit je vždycky trochu zakarbonovanej.
[Ota]
(2.9.2015 8:32:16)
zkus vzdušníkem trochu ochudit volnoběžnou směs.
[patt]
(2.9.2015 7:30:43)
Moc bohaty na volnobezny trysce. Jdi o 5 niz u volnobezny trysky.
[Havlis]
(1.9.2015 20:44:55)
Netěsnící kohoutek, netěsnící ventil v plovákové komoře, netěsnící sytič. Stáním na místě se ti to uleje.
[Wiku]
(1.9.2015 13:53:21)
Ešte tam je jeden problém,ale možno tá istá príčina.Keď je zohriaty a idem medzi 4500 a 6500,všetko v je poriadku,ale ak by som ho nechal chvýľu,napríklad na semafore,na voľnobehu,bez pridávania,po pridaní plynu zhasne a je tiež problém natočiť.Za jazdy sa mu chce do otáčok,ale občas nie,akoby som tam mal obmedzovač....Ćo sa týka trysiek,sú pôvodné,karburátor by mal byť nastavený na konkrétnu úpravu motora.
http://www.mot
o-prodejna.cz/
tuning-zvetsov
ani-vykonu/spo
rtovni-karbura
tor-amal-21mm-
sada-info.html
http://www.ext
remebike.cz/ww
w-extremebike-
cz/eshop/0/3/5
/1963-Valec-70
cm3-osmikanal-
Sismon-S51-TUN
ING
[eurodriver]
(1.9.2015 13:46:02)
Je do tehlovej farby,ale naspodu závitu je čierna.Teda na elektrode je vypálená pekne ,ale dno sviečky je od karbonu.
[eurodriver]
(1.9.2015 13:24:51)
V záběhu se to více hřeje + navíc vysoké venkovní teploty = studenější svíčka. S teplejší by ti to nejelo už vůbec. To, co popisuješ, je ale způsobeno moc bohatou směsí. Jakou má ta svíčka barvu?
[Ota]
(1.9.2015 13:11:42)
No neviem,sviečky sú do tehlova,ale skúsim nastaviť karbec.A nemám skúsiť aj teplejšiu sviečku?Napríklad n17c?
[eurodriver]
(1.9.2015 13:01:31)
Mas to bohaty. Muze ti protekat sytic, muzes mit vysokou hladinu v plovakovce, muzes mit moc velkou hlavni trysku, muzes mit zvednutou jehlu ...
[Krizoň IV.]
(1.9.2015 11:46:31)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,078 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19