Příspěvků: 11, poslední: 3.9.2015 20:31:3861199.Automobily a jiné vehikly
Ahoj.
Chci se zeptat, zda se dá v karburátoru bimetal nějak vyměnit nebo zda je třeba koupit nový karbec. Po 25ti letech se nejspíš bimetal vydal do věčných lovišť, takže studené starty = běh nejdřív na dva, nebo na tři válce. Při přidání plynu to jede v pohodě. Pro jistotu nové svíčky, VN kabely i rozdělovač, takže očividně sytič KO.
auuu: *ne ruční plyn ale ruční sitič :-) na nástavba s lanovodem do kabiny byla jen vypinač, tim že posunul tahlo přívěry a odzuboval přidanej plyn do stavu otevřeno misto bimetalu
[krf]
(3.9.2015 20:31:38)
auuu: zas tak jednoduchý to není, dělal se ručí vypínač sitiče, zapínač nebyl, vždy se obsloužil plnym plynem, ruční plyn mám já a musíš vypreparovat bimetal a v tom domku si udelat převodku abys lanem ovládal rohatku samotného sitiče
[krf]
(3.9.2015 20:29:47)
Ja to mel předělane na mechnický. takže musí být možnost po vyhození nějkého tahla sepnout sitič manuálně skusil bych to jesli s manuálně seplím to bude startovat OK.
[auuu]
(3.9.2015 4:19:56)
Mně to fungovalo i bez toho výhřevu, ten je tam pro rychlejší otevření přívěry, mezera tam musí být sama o sobě, je tam takový černý klobouk, který má na vrchu něco jako imbus a ten má za úkol při startu udělat tu mezírku podtlakem vzniklým při startování.
Je to věc, která se dá snadno rozštelovat.
Stejně jako ten bimetal, který je otočný a musí se najít správná poloha vůči tělu karburátoru.
Může se stát, že celá stranda se dá opravit pouhým rozhýbáním a promazáním táhel kolem sytiče...nebo taky se dělají ty gumové podložky pod karbec, co se po půl roce rozpadnou a je vymalováno.
Když se pujde do detailu, tak může sát klidně falešný vzduch přes posilovač brzd.Možností je plno.
Může vyzkoušet ten bimetal sundat a zkusit si to rozjet ručně...to je asi nejjednodušší test.Ale poznač si tu polohu, jak to tam bylo.
Taky benzín, jestli mu nepadá, případně jestli není malá netěsnost někde na hadičce...a víčko na tom novém rozdělovači- není prasklé náhodou?
[bartoň]
(2.9.2015 18:02:14)
ten topnej odpor bimetalu se dá změřit, vede do toho drát a kostří se to na tělo... prvně ho ohřívá po startu elektrika, aby se to přivodevřelo a nedusilo motor a až pomalu to dootvírá teplo z vodního okruhu. muže bejt v prdeli ten topnej odpor.
[krf]
(2.9.2015 17:29:54)
A koukal jsi se, jak se ten karbec chová na studeném motoru?
Zavře přívěra po prošlápnutí plynu?
Zavře úplně, nebo je tam mezírka?(větší, menší)
Pootevře se škrtící klapka?
Na jakém je zubu na stupňovité vačce?
To všechno chce projít.
Pokud ti to po tom přidání plynu začne normálně běžet a jsou zvýšené otáčky, které po ohřátí motoru spadnou na volnoběh, bude bimetal v pořádku.
On ten karbec složitě jen vypadá, ale ve skutečnosti je jednoduchej
[bartoň]
(2.9.2015 17:22:28)
Veškeré těsnění je vyměněné. nechával jsem to loni repasovat u pana Kratochvíla, který mi byl doporučen jako velký odborník na škodovácké karburátory a změna to pom nenastala vůbec žádná, ač několik věcí bylo vyměněno.
[Mustang]
(2.9.2015 17:07:14)
Tak vyměň celej karburátor z nějakýho dárce, můj kdysidávno modrej Fanouš mi dělal totéž, dal jsem tam splynovač z dědovýho nabouranýho a pak chodil jak švýcary.
[Klouzek]
(2.9.2015 16:42:57)
LK: špatně bachuješ...co chvíli běží nějaké kolem ;o)
[mais]
(2.9.2015 16:33:33)
jen info, že těsnění jsem u nás nepotkal :)
[LK]
(2.9.2015 16:19:07)
Všechno jde vyměnit, pokud to seženeš..tohle otázka spíš na škoda forum kdo a kde to dělá, nebo se to dá sehnat, nicméně nemáš v prčicích nějaké těsnění? Mě přijde, že soud je to bimetal je dost rychlej..na to je těch míst v něm víc
[mais]
(2.9.2015 16:14:38)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19