Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4158388
Online: 1334
Přihlášených: 5
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
greenhorn55
greenhorn55
maspe
El Fag
greenhorn55
edward
greenhorn55
El Fag
greenhorn55
edward
Ota
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Zapojení Jawa 250/353
[greenhorn55]
(3.9.2015 18:54:51)
Příspěvků:
10
, poslední:
25.9.2015 16:35:12
61216.
Elektro
Zdravím, mám problém se zapojením se svou Jawou. Na spínací skříňce mám čísla 56, 15, 58, 61, 30 a 51, ale podle el. schémat mi to prostě nechce hodit jiskru. Potřeboval bych vědět co odkud a kam. Děkuju moc
vyzkoušeno a pořád nic, nejde to zapojit jen tak dočasně, že by se vynechal bošák? nějak propojit drátky, aby šla jen šťáva na nastartování.
[greenhorn55]
(25.9.2015 16:35:12)
http://www.jawamania.info/Files/tech/str16a17el.jpg
nebo
http://www.jawamania.info/Files/tech/17.jpg
- oboje originál
15=54 - zapalování + spotřebiče (třeba blinkry, brzdové světlo aj.), 30 - přívod od baterky, 61 - živý uhlík dynama, 51 - vývod "B" regulátoru, 58 - obrysová světla (zadní nebo obě), 56 - hlavní světlo (pokud je značeno "a" a "b", jedná se o potkávací a dlouhé), 57 - obrysové světlo přední
[maspe]
(3.9.2015 21:07:11)
Prekreslovanym schematum moc never. Spravne je to tady
http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=184
na img10
[El Fag]
(3.9.2015 20:21:49)
http://www.agy
n.estranky.cz/
fotoalbum/osta
tni/elektricka
-schemata-jawe
k/tn_el-schema
-jawa-250-typ-
353-3-4-kyvack
a.gif.-.html
Tak třeba toto schéma má jiná čísla, tak nevím co a kam.
[greenhorn55]
(3.9.2015 20:14:16)
Tady máš význam označení svorek.
http://home.tiscali.cz/pizzaman/svorky.htm
[edward]
(3.9.2015 20:13:39)
http://www.agy
n.estranky.cz/
fotoalbum/osta
tni/elektricka
-schemata-jawe
k/tn_el-schema
-jawa-250-typ-
353-3-4-kyvack
a.gif.-.html
Tak třeba toto schéma má jiná čísla, tak nevím co a kam.
[greenhorn55]
(3.9.2015 20:02:38)
To ze ti nepali nemusi byt jen problém zapojeni.V klidu musí byt na 30 proti kostre cca 6V, je? Po zapnuti zapalovani musí byt na 15 spinacky i civky cca 6V, je? Při zapnutem zapalovani musí byt při rozepnutem kladivku na 1 civky i svorkovnice dynama 6V, při sepnutem kladivku musí byt na 1 proti kostre méně nez 0,5V, je? Co odkud a kam mas v tech schématech. Pokud v nich neumis cist, napis to rovnou.
[El Fag]
(3.9.2015 19:58:11)
Právě snad úplně všechny schémata mají jiná čísla, tak právě nevím no...
[greenhorn55]
(3.9.2015 19:55:43)
Při zasunutí klíčku nadoraz se ve kterékoliv poloze musí propojit svorky 30 s 15 . Na 30 jde přívod z baterie a dynama, na 15 je zapojena cívka.
[edward]
(3.9.2015 19:54:35)
A s čím máš problém konkrétně? Pokud elektriku správně zapojíš podle správného schématu (nepoplést schéma pro zapojení spínačky s ampérmetrem - má více kontaktů a s bošárnou - i když hlavní svorky by měly mít stejné označení) a máš fungující součástky zapalování, musí to fungovat.
[Ota]
(3.9.2015 19:36:48)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19