Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Vidlička řazení 634 [Mejcin](5.9.2015 15:15:12)
Příspěvků: 4, poslední: 5.9.2015 19:44:3661227.Informace
Zdravím pánové!
Jen rychlý dotaz: jaký je rozdíl v těchto vidličkách řazení http://www.motokramek.cz/dily-vidlicka-razeni-jawa-250-350-kyvacka-panelka/ a http://www.motokramek.cz/vidlicka-razeni-lisovana-jawa-350-634-638/ ? Ta první je zobrazena i v katalogu ND 634 (z roku 1977...). Na druhou stranu zase eshopy tu druhou uvádí i pro 634 a pozdější typy. Je tam funkčně rozdíl? Nebo má nějaká delší životnost? Řadí se s oběma stejně snadno?
Dík za moudra!
Je možné ze 634 převodovka má jak drážku na mazání tak je i bez drážky obě mám doma .. Ta bez drážky je mazan a drážkou ve futru . [kocourluk] (5.9.2015 19:44:36)
No mě to bylo nějaký divný. Když se posouvá na hřídelích vždy jen jedno kolo a ne pár jako u kývaček/panelek, tak proč by ta vidlička byla dvojitá. Asi vážně bude chyba v tom katalogu nd. Díky za osvětlení! Mimochodem je to stejně špatně zobrazeno i v katalogu pro Bizona, ze kterého 634 motor vychází. [Mejcin] (5.9.2015 19:30:15)
každá je jiná viz. krf, zaměnit nejdou. Kompatibilní v rámci 634 a 638 je vidlička plechová http://www.motokramek.cz/vidlicka-razeni-lisovana-jawa-350-634-638/ a http://www.motokramek.cz/vidlicka-razeni-litinova-jawa-350-634-638/ litá, který mám raději

koukal jsem do toho katalogu 1977 a opravdu tam je zobrazena kejvačková vidlička, zřejmě jen chyba
[Marlboro] (5.9.2015 19:07:10)
každá z převodovek řadí jinak. první vidle tahá za dvě kolečka naráz a řadí je i do zubů hřídelů a druhý typ vidličkek přesouvaj jen jedno kolo a moment jde vždy přes zuby a kameny. myslím si že 634 ma převodovku pro druhý typ vidličky a oproti 638 má drážky na mazáni bronzu a kratší výstupní hřídel, ale to už davam z voleje [krf] (5.9.2015 15:51:13)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19