Příspěvků: 15, poslední: 8.9.2015 16:26:5361246.Informace
Ahoj. Jak již někteří z vás vědí, koupil jsem panelku 559 z roku 1966, která má už bubny s vystouplými žebry, (čili nikoliv klasické kývačkové, které měly první panelky) ale je to ještě starší provedení se štíty uvnitř, nikoli vně, jako u novějších provedení. (viz fotky u mě v datech)
Jde mi o to, že bych si chtěl dát dopředu dvouklíč, který mi zbyl po Konopnici, který už má samozřejmě štít vně, ale nevím, jestli bude na ten starší typ bubnu pasovat.
Chtěl bych se tudíž zeptat, jestli s tím někdo nemáte zkušenosti, zda to jde, nebo ne, než to začnu rozebírat, abych nakonec zjistil, že jsem vyndaval přední kolo zbytečně. :-)
Kubas: Je to možné, je to tak různě poslepované.
[Westfan634]
(8.9.2015 16:26:53)
Není ten Blatnik z cezety?
[Kubas]
(8.9.2015 10:23:29)
Pasoval by ten dvouklíč od Yuki i na kývačkový buben ???
[edward]
(8.9.2015 8:53:26)
Zřejmě se asi rozhodli mít brzdové štíty na stejné straně, jako u čízy.
[Westfan634]
(7.9.2015 22:26:10)
Westfan: proste je na prave stane. Ono nic nebrani tomu zkonstruovat dvouklic na pravou stranu, akoat ten jawacky je holt konstrukcne udelany na levou. Taky netusim proc se v jawe rozhodli takhle.
[Krizoň IV.]
(7.9.2015 22:05:10)
A jak to vlastně funguje, když je ten dvouklíč na pravé straně?
[Westfan634]
(7.9.2015 22:00:26)
monty: existuje neco takoveho na novejsi typ bubnu, ale na pravou stranu ? Chttel bych na califa dat dvouklic, ale nechci kvuli tomu prepajet ocko na blatniku
[Krizoň IV.]
(7.9.2015 21:51:16)
Tak to už jsou docela extrémní řešení. :-)
Nejjednodušší bude to přeplést na ty novější bubny z toho vrakouše. Dvouklíč 638 shánět a upravovat kvůli tomu nebudu, když mám k dispozici čtyřkový nevyužitý zdarma. :-)
Ale jinak díky moc za rady.
[Westfan634]
(7.9.2015 21:16:57)
Řešení je ještě indický dvouklíč z YEZDI - je na pravou stranu a na starší provedení bubnu.
Ale dost blbě se v česku schání.11x
[monty]
(7.9.2015 21:09:08)
Jo, monty má recht..očko pro bowden musí být na levé straně za vidlí. Takže blatník otočit a očko přeletovat na druhou stranu. A dvouklíčový štít se starším panelkovým bubnem dohromady nehraje, musí pomoci soustruh. Jinak ještě je jedno řešení, které má někdo tady (ED250?) - a to novější dvouklíč ze 638 http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=89 , ovšem musí se trochu upravit, aby se kamarádil s panelkovou vidlí. Bowden pak není veden původním očkem, ale volně obloukem podobně jako u mopedu.
[z477]
(7.9.2015 21:03:02)
Aha. Tak je tedy pro jednoklíč. Ale nepřijde mi, že by byl otočený, protože pokud ano, tak v tom případě by mě zajímalo, proč má tedy ten delší a širší konec dole u kola, jak má mít. A hlavně proč je to očko na levé straně. Fakt záhada.
[Westfan634]
(7.9.2015 20:53:13)
tak když má očko PŘED vidlicí, je jasně otočenej . Na dvouklíč by měl očko ZA VIDLICÍ.
[monty]
(7.9.2015 20:44:08)
Jo, štít doleva, to je mi jasné. Ostatně je zajímavé i to, že ten přední mělký blatník, který tam mám, není ze sportky, ale je prý (dle prohlášení odborníka mr. Čedíka) origo na šestnáctku kolo a pochází z vojenského provedení. Navíc ani není namontovaný obráceně, jak jsem si myslel, protože má očko na bowden brzdy vlevo, nikoliv vpravo a dokonce nalevo před vidlicí, takže na dvouklíč je zřejmě předurčen. :-) (samozřejmě vím, že se na panelky nikdy dvouklíče nedávaly, ale je to fakt divné)
Tak to udělám tak, že si nechám na přední kolo přeplést buben novějšího provedení, (přeplétal bych to tak jako tak, protože tam chci dát chromované dráty) válí se mi v garáži už několik let dva, které jsem kdysi vyštípal z rezatých kol vraku ČZ 471, tak se alespoň jeden z nich se zase po letech zatočí. :-)
[Westfan634]
(7.9.2015 20:33:14)
Bud osoustružíš štít, nebo buben. Je to jedno, ale bez upravy to spolu hrát nebude.A samozřejmě štít DOLEVA. Jinak to brzdí hůř než jednoklíč.
[monty]
(7.9.2015 20:21:05)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19