Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 19, poslední: 13.9.2015 8:52:1861256.Informace
Ahoj, chystám se prodat mojí kývačku a zajímalo by mě jestli je přepis vůbec proveditelný?
Motorku jsem koupil kdysi dávno, rozebral jí, nechal opískovat a teď je pořád v tomto stavu. Motorka není v depozity, čísla mám u sebe a celou dobu platím pov. ruč. (v tom problém nebude), ale samozřejmě nemá STK..
A zajímá mě jaký bude nyní postup při prodeji a přepisu, když už není polopřevod..
Díky za rady a postřehy
hm, nebo to jde taky tak, že se přoloží 200,- navrch a pak stačí mít sebou jenom rám a motor :) A ještě dostaneš kafe.. [klick] (13.9.2015 8:52:18)
Přivezl jsem panelku na evidenčku přesně ve stavu, v jakým ji mám v profilu, tak jak jsem ji po koupi naložil :-) Hezký bylo, že jsem současně dělal stk na škodovce, takže: "Namhradni žárovky máte?" "Jo, v kufru pod motorkou" :-) Ale uspěl jsem, dá se říct, s obojím. [charlie.vlcak] (12.9.2015 11:24:52)
V praxi jim ale naštěstí většinou stačí, když jim člověk přiveze motor a rám, jejichž čísla se shodují s doklady. Samozřejmě mluvím o evidenčce:-) [Ota] (12.9.2015 11:23:37)
dle mdcr: Z uvedeného znění je zřejmé, že technik provádějící evidenční kontrolu vozidla na lince stanice technické kontroly, kam bylo vozidlo přistaveno, musí být schopen provést kontrolu stanovených kontrolních úkonů a ztotožnit vozidlo s údaji uvedenými v technickém průkazu vozidla a v osvědčení o registraci vozidla. Pokud je tedy vozidlo přistaveno k evidenční kontrole v demontovaném stavu na tak drobné součástky, že není možno technikem ověřit soulad provedení vozidla s údaji uvedenými v technickém průkazu vozidla a v osvědčení o registraci vozidla, není tato evidenční prohlídka provedena. Pokud je ale vozidlo demontováno tak, že lze technikem ověřit soulad provedení vozidla s údaji uvedenými v technickém průkazu vozidla a v osvědčení o registraci vozidla, může být tato evidenční kontrola technikem provedena i když je vozidlo částečně demontováno. [xTas] (12.9.2015 0:41:25)
Sim> vpodstate jo, to jejich vyjadreni je docela salamounsky napsany, ale pokud to neni demontovany tak ze by to nebylo mozny overit, tak by to melo projit, postnu sem kus toho [xTas] (12.9.2015 0:39:53)
[xTas] > OK, takze pokud jim na evidencku priveze na vleku motorku kompletni, ale klidne do sroubku rozebranou, musi to projit. [Sim] (11.9.2015 14:03:24)
Sim> na evidenčce je nezajímá stav. Tzn. zcela nefunkční brzda je nezajímá, pokud je tam kotouč místo psanýho bubnu, chybí abs apod tak jo. Sjetá spuchřelá pneu je nezajímá, špatnej rozměr jo. Prostě na motorce musí být to co je zapsaný v tp, bez ohledu na stav - ten řeší stk, který je evidenčka pochopitelně nedílná součást [xTas] (10.9.2015 18:23:58)
Sim: Jestli to brzdí, svítí, troubí, jestli nejsou různé provozní vůle (kyvka, krk řízení, brzdy), jestli jsou správné pneumatiky, povinná výbava,... Je toho dost:-) [Ota] (10.9.2015 10:15:14)
[xTas] > pokud tohle maji kontrolovat na evidencni kontrole, co potom maji delat na technicke? [Sim] (10.9.2015 9:37:05)
ventil: K čemu uzavírat pojistku na prodávajícího? To je nesmysl. Uzavři jí rovnou na sebe. Pokud budeš mít plnou moc jak k převodu na sebe, tak k vystavení duplikátů za ztracené doklady/SPZ, tak by to neměl být problém. Na přesný postup se zeptej na úřadě. [Ota] (10.9.2015 8:01:02)
Budu na sebe převádět stroj od staříka bez stk u kterého je jen velký TP, rz a orv ztraceny, pojistka léta neplacena, budu mít ověřenou plnou moc majitele k vyřízení ztrát a pojistím to na jeho jméno. Potom evidenčka, stk, pojistka a přepis. Vydají mi před evidenčkou a stk novou rz bez platné stk nebo zůstane na úřadě? [ventil] (9.9.2015 21:36:46)
Spíš to bude už rezavý

In
[kocour] (9.9.2015 20:05:53)
tohle je evergreen, kam každej musí pokaždý psát svoje pocity a dojmy :-)
dle stanoviska mdčr může být vozidlo rozebraný, ale musí být možný ověřit, zda "odpovídá schválenému provedení nebo údajům, uvedeným v dokumentaci vozidla".

Nešiřte už pořád ten nebetyčnej blábol o tom že to je VIN + číslo motoru!!! Když tam bude jednosic místo dvojsedla tak vás vyhoděj protože v TP jsou 2 místa, když tam sedlo nebude tak taky, protože to nemůžou ověřit. To samý typ brzd (pokud je specifikovanej), rozměr ráfků, pneu..

Ten kdo to kontroluje není debil, ale dělá to co má.

To že na to někde serou je fajn, ale zdaleka ne pravidlem.
[xTas] (9.9.2015 18:24:05)
Pude to přepsat bez problému, barvu napíšou klidně šedou když je to po opískování šedý.. [Klouzek] (9.9.2015 15:05:51)
[Honza] > nejak to jit musi, neni mozny, ze bys byl prvni, kdo ma tenhle problem. V pripadech, kdy neco smrdi vlastnim vykladem predpisu u urednika, napred na danou instituci volam a ptam se, jestli to bude probihat tak, jak jim to popisuju. [Sim] (9.9.2015 13:42:03)
No, já u toho nejspíš ani nebudu. Předpokládám, že to bude zařizovat nový majitel, jde mi o to jestli je motorka v daném stavu vůbec prodejná a přepsatelná.. [Honza] (9.9.2015 13:22:39)
Barvu neřeš, mě se ptali, jakou tam mají napsat, protože na rámu taky žádná nebyla. Pokud ale narazíš na blba, je to horší. Pak by možná bylo dobré vysvětlit, že rám je schovaný a vzít sebou nějaký blatník požadované barvy. ;) [verdom] (9.9.2015 13:08:33)
To by bylo dobrý, ale co barva?
Kdyby někdo věděl s jistotou jak to chodí, budu vděčný za upřesnění..
Díky
[Honza] (9.9.2015 12:48:48)
Nemam soucasny stav nejak extra nastudovanej, ale pocitam, ze se tady nic nezmenilo; nutna neni technicka kontrola, ale evidencka - a ta nedela nic jinyho, nez ze overi, zda VIN (+ pripadne cislo motoru) odpovida udajum v TP => do kufru auta nalozit ram a blok motoru a hura na evidencku. [Sim] (9.9.2015 12:22:37)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19