Příspěvků: 4, poslední: 11.9.2015 18:57:1261265.Informace
Zdravím,
při opravě motoru typu 634 jsem se pozastavil nad vymačkanýma karterama, je v nich otisk středového čela a čelo tam zasunu rukou za studena a viklá se. Čelo z jiného motoru méně opotřebované tam už volně nedám. Tak se chci zeptat, jestli se to vyřeší koupí čela plného nebo jsou kartery na odpis? Vymačkané je to viditelně, po přejetí prstem je to cítit. Je to pouze dole, pod klikou.
Jestli začalo klepat plné čelo, tak už tam musela být vůle hned. Buď plné čelo muselo být pod rozměr nebo skříně nad rozměr. Že by plné čelo klepalo jsem ještě neslyšel.
[kriz]
(11.9.2015 18:57:12)
a tobě se vymlelo i to plné nebo proč začalo klepat?
[Kubas]
(11.9.2015 15:47:26)
Stalo se mi něco podobného. Měl jsem vymačkané duté čelo na 634.. Dal jsem plné a to zase začalo po 100 km klepat. Vyřešil jsem to Loctite 638 a od té doby klid, už to drží 1000 km... Za mě je lepší si pořídit plné čelo hned. Jak tam dáš znova duté, i když bez vůlí tak se tam po čase zase snadno udělají a poškodí to kartry zase o trochu víc.
[AK]
(11.9.2015 13:30:44)
Měl jsem podobný problém na motoru ČZ 250/471 (podobný jako 634), za studena tam šlo to "vybrané" čelo dát rukou. Plné už jen zmražené do nahřátých karterů.
[Bakoun]
(10.9.2015 20:42:24)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19