Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 13, poslední: 11.9.2015 13:37:2061267.Informace
Zdravím páni.Rád by som si objasnil rozdiel štartovania Jawa 350/360 s pôvodným dynamom a z VAPE.Moja 360 chodí k celkovej mojej spokojnosti výkon,štartovanie ráno za studena v pohode.
Za tepla štartovanie na 95% tiež v pohode,ale niekedy ako by sa zaťala a už som nas**tý.Výtiahnem sviečky,suché.Tancujem,tancujem /za pozornosti zvedavých divákov,snáď to poznáte/a naskočí,ako prechlastaná ta ///ta///ta//5-10x a už frčí/a potlesk/.Nemám s tým problém jazdiť aj výlety okolo 1000km /srdcová záležitosť/.Na dlhšie jazdy mám iné.Pres to plánujem vsadiť do nej VAPE a som zvedavý hlavne na to teplé štartovanie,aby som nemusel absolvovať tanec na štartpáke, alebo absolvovať JAWÍ polhodinku.A získať výhodu 12voltového rozvodu.Vylepšia sa teplé štarty z VAPE a eliminuje to tieto potiaže? Prosím dajte mi na vedomie vaše skúsenosti.Ďakujem všetkým držiteľom miláčkov Jawa 350/360-634.Ahoj.   Prejaví sa aj kvalita-sila iskry?
Je blbost porovnavat jiskru u magnetky VAPE a dynamobateriovyho zapalovani pri proslapnuti. Pokud to chcete srovnavat, tak aspon ve dvou, pricemz jeden na tu paku poradne hamtne. Z principu u VAPE bude jiskra pri proslapavani slabsi, s otackama silnejsi, u kladivek napajenejch z baterky naopak (zhruba).
Sklepnuti elektrod svicky pomuze v tom smyslu ze se zapali oblouk i za horsich podminek, ale zas se zapali pri nizsim napeti a tudiz celkova energie jiskry je mensi. Takze pokud je nutny sklepnuti elektrod, tak to je nouzova oprava a je potreba hledat pricinu problemu.
[Davy_] (11.9.2015 13:37:20)
Také jsme porovnávali jiskru a VAPE nemá bůhvíjaký blesk, ale prostě to stačí. Maximální jiskru měl Stadion s nabuzeným rotorem a externí indučkou. ;) To sklepnutí elektrod svíčky na 0,5 dělám taky. Vesměs u všeho. [verdom] (11.9.2015 11:49:23)
[Wiku]//Ale bylo by vhodnější řešit proč máš slabou jiskru//Ja sa na slabú iskru nesťažujem,len som sa pýtal ako info o VAPE. [hastrman] (11.9.2015 10:48:42)
Já si rozdílu moc nevšimnul. Ale aspoň se o to nemusím starat jako u kladívek. Taky je zajímavá ta charakteristika vysokého napětí v závislosti na otáčkách: http://eshop.vape.cz/static/_dokumenty/1/5/8/A-SZ13-2-Schema-zapojeni.pdf [Bakoun] (11.9.2015 9:52:10)
Když srovnávám u 250 jiskru VAPE / klasika, VAPE je vizuálně slabší ale podstatně líp chytá za věech provozních režimů.I když uznávám že i seřízení může mít vliv [nunici] (11.9.2015 9:48:57)
S tou jiskrou se mi to nejak nezda, kdyz porovnam jiskru s VAPE (SZ13) pri startovani a jiskru s puvodni dynamem, kdy je zapalko napajeny z baterky, tak mi jisrka z baterky prisla sytejsi. [Bakoun] (11.9.2015 9:43:41)
Po osazení CDI mi začal mustang startovat za jakýchkoli podmínek. Studený/ teplý chytá na dvě převalení motoru. Víc jsem ho do nedávna nedokázal startpákou protočit, neboť mi na segmentu chybělo několik zubů. I přesto startoval spolehlivě. Startuje dobře i s rozhašeným karburátorem.
Tím jsem chtěl říci, že Vape dává silnější jiskru, takže pravděpodobně tvůj problém se startováním vyřeší. Ale bylo by vhodnější řešit proč máš slabou jiskru nebo směs nevhodnou k zapálení. Ikdyž to vyřešíš Vapem, jednou se ten již existující problém může překulit v něco, co ani vapecí jiskra nezapálí.
[Wiku] (11.9.2015 8:38:37)
D [Mirec]--Presne moja situácia.Vďaka. [hastrman] (11.9.2015 8:27:20)
Moja 360 startuje lepsie po osadeni VAPE 12V. Stavalo sa mi pri kladivkach, ze za tepla bol niekedy problem so startom, ked nechytla na prvy krat po odstaveni cca 20min, druhy kop uz bola prechlastana, potom po morde chytil jeden valec a postupne sa rozbehla. Riesil som to zatvorenim privodu benzinu a motorku naklonil do lavej strany a drzal plny kotol samozrejme. Motor sa rozbehol skor. S VAPE mam len dobre skusenosti, akurát po montazi som tam mal fajfky s odrusovacim odporom a za tepla nechcela chytat vôbec, len na roztlacenie. Po vymene za obycajne je vsetko v poriadku. O vyhode 12V niet pochyb, mam vpredu halogen optiku zo skody 1000MB a 65/60W ziarovku. Konecne motorka svieti. Takze VAPE jednoznacne odporucam. Po nastaveni najazdenych cca 4000km bez potreby montovat pravy dekel dole :D [Mirec] (11.9.2015 7:48:12)
Nazdar. Sklepni si svíčky na 0,5mm a pokud startuješ nějakou chvíli po delší jízdě kdy jsi motor dost rozpálil, tak zkus nejprve startovat s přidaným plynem. Samozřejmostí je při vypnutí mototru taky zastavovat benzín. Na horkém motoru se v karburátoru odpaří nízkovroucí část benzínu z plovákovky a páry vyplní airbox. Pod tím jezkým jawím krytem karbanátku je totiž dost vedro. Pak se to chová jako uchlastané bo je ve směsi moc benzínových par, k tomu ještě benzín, který si to nasaje z karbu a vzduch skoro žádný. Startování s přidaným plynem způsobí, že motor při tak pomalém převalení nedokáže nasát benzín z karburátoru, protože rychlost proudění v karbu je velmi malá. Takže směs pro start potom není tak moc bohatá = jsou tam jenom ty páry z filtrboxu. [Zahradník] (11.9.2015 6:44:48)
[mickael]Po dojetí to startuje OK,ale v tých cca 5% po 15-20minutách a po dlhšej jazde.Väčšinou v tých 95% to bez problému naskočí na 1.2.krát. Keby sa to stávalo permanentne snáď by som chybu našiel hneď,ale takto ma to trochu srdí.Niekedy fakt keď to trochu preplavím to chytí hneď a niekedy si zatančím.Neviem si predstaviť prečo,suché sviečky a rozbieha sa to štýlom prechlastané.Možno to neni len môj problém,ale sa musím s tými 5% naučiť žiť.Trochu vkladám nádej na VAPE.A ak by to VAPE nevyriešilo k tejto moto môj vzťah k Jawke nezmení.Moje tretie moto po Stadion S22 a Jawa05 a potom bola Jawa 350/354 v r.69 a potom pauza pracovne aktívnych cca 40rokov a znova CZ 125/453,Jawa 250/559 a srdcovka Jawa350/360 Vojanda.Za vaše pripomienky ďakujem. [hastrman] (11.9.2015 0:12:28)
A startuje to spatne zatepla ihned po dojeti? Jestli se nejedna jen o tzv. jawi pulhodinku, nebo jinou casovou jednotku, na kterou to chce najit rif, treba lehounce preplavit... [mickael] (10.9.2015 22:51:59)
na vape je sila jiskry určitě vyšší, ale energine jiskry s kladivky je dostačující na zapálení směsi z naturálu, spíš bych se pídil po seřízení, když není co zapálit, nepomůže ani kdyby se čert v půlce rozpůlil do kříže. [krf] (10.9.2015 20:14:28)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19