Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4158388
Online: 1306
Přihlášených: 5
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
bubeník
jaw250
bubeník
jc3
jaw250
Philoun
ED250
bubeník
jaw250
ronda502
Vrbák
krf
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Nepravidelný chod motoru Felicia 1.3 MPI
[bubeník]
(14.9.2015 12:21:14)
Příspěvků:
11
, poslední:
17.9.2015 8:03:09
61290.
Automobily a jiné vehikly
Zdravím všechny jawamaniaky a chci Vás poprosit o radu. Mám felinu 1.3 MPI + LPG a v poslední době začíná mít problémy s chodem motoru. Jedná se o to, že po startu na benzín za studena má motor nepravidelný chod, klepe a občas si střelí do výfuku. Po přidání plynu jde neochotně do otáček, občas má tendenci chcípnout. LPG se sepne až po ohřátí motoru a chod motoru na LPG je v pořádku. Po přepnutí na benzín se symptomy vrací, je zase nepravidelný volnoběh ale už ne tak znatelný jako za studena. Na autě je nové palivové čerpadlo (staré umřelo), nový benzínový filtr, svíčky i vzducháč. Jakým směrem se dál ubírat v hledání problému? Než podlehnu a auto půjde do servisu, tak bych rád udělal co nejvíc pro nalezení problému. Na diagnostice to zatím nebylo a z fór na netu taky nejsem moudrý. Je to asi častý neduh feliček, ale řešení jsem se nedopátral. Děkuju za postřehy.
bubeník: jenže při zástavbě LPG je ten zkrat na kostru "standardem"-vstřiky jsou při jízdě na plyn odpojené, ale v paměti chyb to zůstává pořád
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=74397
[jaw250]
(17.9.2015 8:03:09)
Diagnostický kabel dorazil a tak jsem konečně vyčistil a nastavil kladku. Teď se uvidí co to udělá poránu za studena. Jinak mezi závadami byli i 2 vstřiky, u těch pomohlo vytáhnout konektory. Všechny kontakty asi budu muset vzít kontaktolem.
[bubeník]
(17.9.2015 6:09:51)
Něco podobného mi dělalo Berlingo, když byly v háji plynový vstřiky. LPG dávalo bohatou směs a řídící jednotka ochuzovala tak, že dokud se auto neohřálo, nebylo možné se na benzín kloudně rozjet. Jakmile se motor zatížil, tak chcípal. Po zahřátí i na benzín OK. Po smazání diagnostiky to vždy tak 150km chodilo dobře. Jinak Vervu 100 leju do všech motorek, i do LPG, i po roční odstávce starty bez problému.
[jc3]
(16.9.2015 8:06:51)
když už tu Philoun nahodil ten benzin-ono ty dnešní "biosračky"-líh na sebe váže vodu, pokud ho tam máš dlouho a třeba ještě nebyl moc kvalitní, tak zkus do nádrže nalít Velfobin. Já teď s plynem tankuju Vervu 100 právě kvůli té vodě, Vervu liju taky d zahradní techniky, která přes zimu stojí-na jaře se pak mnohem líp startuje.
[jaw250]
(16.9.2015 7:45:13)
To samé mě dělá moje plynové mondeo, mechanik mi poradil, než začnu laborovat tak mám zkusit vyjezdit benzín a koupit jinej. Nekoupil jsi nějakoj špatnej?
[Philoun]
(16.9.2015 6:31:08)
Je to zakarboněná klapka u MPI. vyčistit a nastavit hodnoty. Zlatý BMM. Digitál na benzin i na plyn. I po 18 letech.. :-)
[ED250]
(14.9.2015 21:28:52)
Díky za tipy. Vstřiky by to být mohli, auto jezdí většinou na LPG, vstřiky jsou odpojené a asi se budou víc zanášet. Škrtící klapka je černá a hodně zasajrajtovaná. Objednal jsem kabel na tu diagnostiku a až dorazí, tak klapku vyndám a pořádně vyčistím, nastavím a uvidíme. Když to nepomůže tak zůstane ta nejdražší závada - vstřiky.
[bubeník]
(14.9.2015 21:13:55)
Na diagnostiku nikam nejezdi, kabel stojí 120Kč
http://www.ali
express.com/it
em/Vag-Com-VAG
409-1-KKL-USB-
Diagnostic-too
l-cable-VAG-CO
M-OBD2-scan-to
ol-vagcom-vag/
32331010605.ht
ml?spm=2114.03
1010208.3.1.9h
8x4X&ws_ab_tes
t=201407_3,201
444_5_3_2_1_5_
4,201409_1
nebo 200 kldyž nechceš čekat
http://aukro.c
z/diagnosticky
-kabel-kkl-usb
-vag-obd2-vag-
com-i564753584
0.html
a notebook s XPčkama má dnes kde kdo. Já bych taky začal čištěním klapky a jejím resetem, dělalo mi to stejně (LPG v pohodě, na benzín haprovalo)
[jaw250]
(14.9.2015 19:23:32)
Jo, u hodně provozovaný feldy jsem takovýhle kuckání taky řešil propláchnutím klapky a komory pod ní čistícím sprejem (obdoba čističe na kotouče, ale universal). Dole se spláchnutej čurbes dal vypustit a vzduchem vyfoukat. Už dvakrát to pomohlo.
[ronda502]
(14.9.2015 19:04:59)
Spíš bych to viděl na škrtící klapku.Odpojit,vyčistit a nastavit na tovární hodnoty.
[Vrbák]
(14.9.2015 17:09:05)
zapoměl jsi na vstřiky. častějším provozem na plyn se prostě zaserou tím šmelem z lpg a pak to jede jak koza. znamej to řešil mnohokrát
[krf]
(14.9.2015 16:47:20)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19