Příspěvků: 10, poslední: 24.10.2015 18:50:0361488.Nejede nebo nestartuje
Zdar a sílu.Jelikož jsem v koncích jdu žádat o radu.632 nastartuje na oba a po chvíli pravej válec začne vynechávat.Sem tam se chytí ale sporadicky.Odtrh a předstih v cajku,benzín tam jde,tlumiče čistý,palivo OK.Vyměnil jsem kondík...NIC.Svíčka jiskru hází.Jak jí ale zašroubuju tak...viz výše věta.Přemýšlej jsem jestli není v háji VN kabel a nebo idukčka,ale jestli to jiskru hodí tak asi ne což?Ještě chvíli a jdu na to s autogenem a kladivem :-(
Už to žije.Všem radícím dík.Bylo toho od všeho trochu.Nakonec jsem zjistil že se 115 HT a vykuchaným labyrintem se to uchcává.Tady pomohla rada o tom že pravej válec se uchcává víc.Nenapadlo mě mrknout na svíci na levém jestli je ulitá.Tudíž jsem jí znova seškrtil a jede jak brus.Nechápu ale jak s tím mohl bejvalej majitel jezdit v tomto stavu.
[Vrbák]
(24.10.2015 18:50:03)
Většinou zlobí odrušené svíčky, kovové fajfky a hlavně kondíky s gumovou průchodkou.
Kovové fajky nahradit bakelitovou s odrušením.
Svíčky brisk, ale neodrušené a hlavně! kondenzátory s keramickou růchodkou.
Pokud je vše ostatní v pořádku, tak musí jet a né stávkovat.
[Brtniček]
(22.10.2015 13:28:47)
Když jsem jí přivezl tak jsem baterku trošku dolil destilkou a nabil.Kontrolka dobíjení neproblikává.O víkendu jsem nesehnal měřák takže kolik to dává nevím.Ale je pravda že se ve vyšších otáčkách se válec občas chytí...Dík za další radu.Předchozí majitel měl nadání na motorky asi já na balet.Karbec zasviněnej,jehla úplně nahoře,šroubek bohatosti bylo pro něj asi sprostý slovo o předstihu nemluvě.
[Vrbák]
(19.10.2015 17:01:39)
Velikost HT pro odškrcenou verzi je 115, takže to máš v pořádku. Ještě mě napadá, máš nabitou baterku a dobíjí to dobře? Nebo nejsou přechoďáky v elektroinstalaci - viz Ondrák. Ono když to nedobíjí a dochází šťáva, tak taky začne vynechávat jeden válec.
[Ota]
(19.10.2015 12:37:31)
Odtrh i předstih jsou v pohodě.Odtrh v HŮ na origo měrky takže mezi 0,3-0,4.Předstih 2,7 mm zpátky na cigaretovej papírek.Stará dobrá metoda.V tom asi špěk snad nebude.VN kabely s fajdama už jsem zkoušel.Interval kdy jde na dva se prodloužil ale po chvíli zase jeden a druhej se sem tam chytne.Mašina je odškrcená.Takže labyrint pryč a 115 tryska.Vím že má být 112 ale takhle jsem jí koupil a prej jezdila.Že by se to bylo tím sakra....?
[Vrbák]
(19.10.2015 10:49:47)
Taky zkus jiskru jen mezi koncem VN kabelu (při sundané fajfce) a blokem motoru. Jiskra musí snadno přeskočit na centimetrovou vzdálenost. Pak by neměl bejt problém ani s jiskrou uvnitř válce. Jinak máš opravdu dobře seřízený kladívka? Např. moc velkej odtrh sníží dobu sycení cívky, která pak nemusí dát sytou jiskru.
[Ota]
(19.10.2015 8:36:25)
Přehoď dráty na kladívkách a fajfky mezi sebou, pokud se ti přestěhuje chyba na druhou stranu, bude chyba v elektrice
[Michi]
(18.10.2015 23:14:14)
Zkusil bych natáhnout od baterky na zapalovací cívky po jednom kabelu, a někde u sedla je spojit konektorama aby to šlo rozpojit a vypnout. Třeba se to zlepší, ukazovalo by to na problém ve vedení uvnitř spínačky a nebo větve mezi spínačkou a zapalovací cívkou..
[ondrak]
(18.10.2015 14:52:50)
Svíčky jsem zkoušel,kebely taky,fajfku jakbysmet.Jelikož nemám náhradní indukčku tak jsem je i prohodil mezi sebou a prdlačku.Zkusím tedy ochudit.každá rada dobrá.
[Vrbák]
(18.10.2015 14:14:34)
A zkoušel jsi vyměnit i svíčku? To, že hází jiskru na vzduch ještě neznamená, že jí hází pod tlakem ve válci. Nebo taky může být špatná fajfka. Taky můžeš zkusit šroubkem bohatosti trochu ochudit směs, jestli se to jen neulejvá - pravej válec mívá obvykle bohatší směs.
[Ota]
(18.10.2015 13:56:26)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,047 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19